return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
מה קורה פה? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ...
כן יש שם באס שלקוח מקטעי גרוב
אבל משרוצה להקשיב לא שומע

וקטע חלש.?
מה אני מצפה ממשאוהב פסיי טראנס?
אתה לא קהל יעד לקטעים כאלה...
כמו שאני לא יאהב כמעט קטעים של פסיי איכותיים כמה שיהיו


זה שטויות אני מאוד אוהב פרוגרסיב
ולדעתי שמעתי מספיק קטעים מהסגנון בשביל לגבש טעם בריא

ובמקרה בגרוב\פאנק ...
יצא לי להתעניןן לאחרונה
וואלה הבאס פה ממש לא באס של גרוב

באס של גרוב הוא בדרך כלל מלודי מאוד ובולט הרבה יותר
YO-I
התחלתי בשנת 1999 עם הקלאב טראנס של טייסטו וארמין והיום אני כמעט כל כולי משועבד לפרוגרסיב האוס של מושיק

אמר כאן אחד מהחבר'ה שהאפליפטינג הטוב ביותר היה בשנת 99/00 ואני מסכים איתו, היום לא תשמעו טראקים בסגנון שטייסטו, ארמין ופרי היו מנגנים אז, הנה כמה דוגמאות

The Quest C Sharp

Major League Wonder (DJ Tiכsto & Armin Van Buuren Wonder Mix)

Gouryella Walhalla

Rank 1 Airwave

Starparty I'm In Love

Chakra Love Shines Through

L.S.G. I'm Not Existing

ובאמת שזה כמה דוגמאות חלקיות. אלו היו טראקים שעד היום אני שומע אותם ולא נמאס לי, היום כל 5 דקות משתחרר לו טראק והכל נשמע אותו הדבר, המג'יק של פעם אבד

חברים שלי שלא נמנים על חובבי המוזיקה האלקטרונית, מכירים את טייסטו ארמין ופרי רק מהאלבומים שיצאו אז כמו האינר סיטי של טייס ופרי והדיסק המדהים של ארמין
Boundaries Of Imagination
היום אני יודע בוודאות שאם הם יבואו לשמוע את טייסטו הם יתאכזבו כי המוזיקה שלו השתנה לגמרי, אני מעדיף שהם ישארו עם הזכרונות מאשר ישמעו את הקלאב טראנס של היום

אני מטורף על פרוגרסיב, בארט ואן וויסן, אוזגור קאן לוק צ'ייבל וג'יימס הולדן תמיד ריגשו אותי, מה משותף לכל החבורה הזאת? דבר אחד, הם פיתחו לעצמם סאונד מיוחד שמזוהה איתם, תאהבו או לא זה כבר עניין אחר אבל הטראקים שלהם לא איכזבו אותי אפילו פעם אחת

אני מטורף על מוזיקה אלקטרונית כמעט על כל גווניה, פה טקנו, שם דיפ האוס, אבל כמו לכל אחד שיש לו טעם שונה, אני לדוגמא לא מתחבר לפסיי טראנס ופסיכודאלי, לא עושה לי את זה בגרוש, לא מתחבר לניו יורק האוס ולא להיפ הופ

אם יש משהו שאני באמת רוצה, זה שיעשו מוזיקה בסגנון של פעם, להגיד שאני אופטימי? לא ממש, כשראיינתי את פרי קורסטן לרדיו ושאלתי אותו לפשר הדבר, התשובה שלו הייתה כזאת

"המוזיקה השתנתה, כללי המשחק השתנו, אנשים מחפשים היום סאונד יותר קשה ופחות רך מפעם, גם האפשרויות שלנו בתור יוצרים הם הרבה יותר נוחים מפעם מה שגורם לנו לנסות דברים חדשים, הקלאסיקות תמיד ישארו שם וזה נחמד לשלוף ויניל שמעלה בך זכרונות אבל כמו שלא תחזיר את המוזיקה של שנות השמונים לשנת 2000 כך לא תוכל להחזיר את הסגנון של מה שמכונה היום קלאסיקות לתקופה שלנו" סוף ציטוט


:)
taltul
quote:
Originally posted by Flotser
זה שטויות אני מאוד אוהב פרוגרסיב
ולדעתי שמעתי מספיק קטעים מהסגנון בשביל לגבש טעם בריא

ובמקרה בגרוב\פאנק ...
יצא לי להתעניןן לאחרונה
וואלה הבאס פה ממש לא באס של גרוב

באס של גרוב הוא בדרך כלל מלודי מאוד ובולט הרבה יותר

חחחח... מיכאל פספסת את הנקודה... זה לא בדיוק גרוס אלא גרוב של יום שני...ו מה זה יום שני בכל העולם חוץ מישראל? נכון - תחילת השבוע...ומה זה תחילת השובע אחרי הוויקאנד המטורף? > זה כמו לקום בשבת אחרי המסיבה המטורפת שבילית ביום שישי...
קפיש? :)

ואתה צודק - אני רואה שאני וסמוקמאשין הם לא היחידים פה שמכורים על הגרוב (כמובן אני לא מדבר על גרוב הקיצ'י וצ'יזי אלא פרוגרסיב גרוב מי שמעוניין בלשמוע מה זה מוזמן לדבר איתית בפרטי אני אביא כמה דוגמאות יפות)...
הקטע של מאנדיי גרוב הוא בכלל לא בסגנון של גרוב אלא פרוגרסיב טק ואני משום מה מת על הקטע עם הבאסליין שמטריף אותי נראה פעם היה פה כבר וויכוח קטן שהתנהל על הרקע של אותו טראק ואני כבר אמרתי שהוא מזכיר לי את הפרוגרסיב של פעם - בלי מנגינות בלי יותר מדי קישקושים - פשוט ולעניין... לא שאני מזלזל בפרוגרסיב של היום - אני תאכלס לא מאנשים שמרבים בלהגיד "כמו בימים הטובים" ההפך אני מכור על פרוגרסיב של היום - פשוט מאנדיי גרוב הפתיע אותי במעין ייחודיות שלו שהוא לא כמו כל הדברים החדשים אלא כמו פעם...

עכשיו אילן, לגבי אוזגור קאן - אני לא מתחבר לז'אנר האפל שלו פשוט לא מתחבר... אני מעדיף את סאבסקיי סולטאן או בנץ אנד אמדי או מטיו דיקיי...
פשוט לא מתחבר וזהו... יחד עם זאת הוא פשוט הפסיק לחדש...

לגבי הפסיכוגאלי... אני מסוגל להתחבר רק לסגנון הייחודי הפחות כבד ויותר מתדקם מאשר סתם פסיי רגיל של יעל... חבל רק שהוא נעלם משום מה... יש מצב בגלל הילד שנולד לו אין לי מושג... אבל אני לא אשכח אף פעם את הקטע
U FEEL
שבפעם ראשונה ששמעתי אותו חשבתי לעצמי שסוף סוף מישהו יתחיל ליצור פרוג טראנס בארץ הקטנה שלנו...
מסתבר שזה היה חד פעמי - מרגש ומפתיע אבל חד פעמי... חבל באמת חבל
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וווואוווו

קודם כל בואו נתחיל בלצאת להגנתו של אחד מהיותרים של השנה מר אוזגור קאן
משעמם?
מרגש יותר נכון

ozgur can feat. nick beman - not even winds זה אחד מהקטעים של השנה
כל כך הרבה קטעים מעולים של הבחור המוכשר הזה בשנה אחת
וראסמי טלטול אתה מכפיש את זה?
איך אתה יכול?!?!

באמת חברים "הסאונד" של אוזגור קאן שלא משתנה...הבן אדם מגוון מאוד
נכון יש לו באס די קבוע אבל מדהים ומצמרר...אליאור אתה שומע פסיי טראנס...ואתה משתעמם פרוגרסיב.? סלח לי על השאלה אבל מה מעניין במוזיקה שבה באמת כל הטראקים נשנענים כמעט על אותו הבייסליין והקיק המאוד מינימליסטי כשהגיוון לא מגיע מהכיונים הללו.?

שגיא מאפיינים פרוגרסיביים זה למשל צלילים יותר עמוקים שביחד עם בי פי אם נמוך יותר גורמים למין תחושה של שקיעה אל תוך חוויה שלמה של סאונד

יאמאן
2000 ו-2002?!?!
טוב....
לא נראה לי שמישהו יסכים איתך על זה
אני גם נחשפתי מאוחר יחסית למוזיקה אלקטרונית אבל אי אפשר להתכחש לשנת 99


מזה צלילים יותר עמוקים?? יותר ריוורב? יותר בסים? תגדיר, אי אפשר להגיד לי צלילים יותר עמוקים, זה לא אומר לי כלום... וכל קטע מוזיקלי אמור לגרום לך לשקיעה לחוויה של סאונד...

ולא אהבתי את הרולנד קליניניניניניניבננבנננבברג הזה, עדיין מרדים לי... אמרתי לך
the dark side
תביא כאלה קטעים...


אה וגם להגיד גרוב לא אומר הרבה :) גרוב אף פעם לא הוגדר באמת :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
אליאן תגוון סבבה זה כיף לגוון ולשמוע הרבה דברים אבל מפה ועד להגיד שפרוגרסיב ואפליפטינג זה סתם סיגנונות.....
יש דרך


אף פעם לא אמרתי שזה סתם סיגנונות..עשה טובה אל תכניס לי דברים לפה..


quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
קודם כל בואו נתחיל בלצאת להגנתו של אחד מהיותרים של השנה מר אוזגור קאן
משעמם?
מרגש יותר נכון

ozgur can feat. nick beman - not even winds זה אחד מהקטעים של השנה
כל כך הרבה קטעים מעולים של הבחור המוכשר הזה בשנה אחת
וראסמי טלטול אתה מכפיש את זה?
איך אתה יכול?!?!

באמת חברים "הסאונד" של אוזגור קאן שלא משתנה...הבן אדם מגוון מאוד
נכון יש לו באס די קבוע אבל מדהים ומצמרר...אליאור אתה שומע פסיי טראנס...ואתה משתעמם פרוגרסיב.? סלח לי על השאלה אבל מה מעניין במוזיקה שבה באמת כל הטראקים נשנענים כמעט על אותו הבייסליין והקיק המאוד מינימליסטי כשהגיוון לא מגיע מהכיונים הללו.?



בנוגע לאוזגור..פעם הערצתי אותו..וכל קטע קיים שלו...
פעם זה היה לפני כמה חודשים טובים..בקיץ בערך..
עכשיו פשוט כבר לא מעניינים אותי הקטעים שלו, כי התרגלתי לסיגנון שלו, שאומנם הוא ייחודי [ ויש קטעים שאני אוהב את הסיגנון שלו בהם ], אבל ברגע שהוא מושך את אותו סיגנון עם אותו מבנה לרוב הטראקים, לי אישית זה נהיה משעמם.

עכשיו אילן...מאיפה אתה משווה לי את פסיכודלי לפרוגרסיב פתאום?
במיוחד שכמו שאתה אמרת...אתה לא ספץ בכל עניין הפסיכודלי ואתה גם לא שומע כ"כ הרבה...

ואתה רוצה שאני אענה לך על השאלה..
אז כן, יש קטעים בפרוגרסיב שאני משתעמם מהם
יש קטעים בפסיי טראנס שאני משתעמם מהם

אבל גם יש קטעים שאני אוהב ושומע...
Rising
הנה אני מגדיר לך גרוב..

גרוב זה קצב זורם.. קצב שאתה מרגיש שבא לך להתנועע.. זה לא חייב להיות חיה פסיכודלית וגם לא דיפ האוס לפרפרי לילה.... שיש אשכרה הרמוניה בין המערכת תופים לבאס ליין ..אם אתה מתחבר לזה ונותן לך את התחושה המינימלית הזאת זה סימן שיש בזה גרוב..

עכשיו אתה תבוא ותגיד לי שבכל קטע יש את הדרישה שהמערכת תופים והבאסליין ושאר האפקטים ישולבו בהרמוניה..

אבל לא תמיד זה עובד.. בקיצור האוזן של כל אחד ואחד מאיתנו היא הקובעת.. אז נחזור דרך ההגדרה של גרוב לדיון על
monday groove
לדעתי זה קטע מונוטוני.. שאין בו אנרגיות בכלל.. ויש קטעים יותר איטיים וברייקביט ודיפ האוס שעושים לי את זה יותר מהקטע הזה.. כי הוא סתם..
זאת האוזן שלי קבעה וזה הטעם שלי ואילן כל עוד אתה אוהב את הקטע הזה לבריאות ולמה לא... :)
taltul
חבר'ה לפני שאתם מתחילים פה להגדיר משהו אני מציע לכם להיכנס לאתר של דאנסרקורדס ולראות במו עינייכם שבדרך כלל אין הגדרה אחת וחד משמעית ככה שגם לרוב הסגנונות מתערבבים להם...

הנה לשמל דוגמא:

artist: Sugafoot
title: Blow / Getting To It
remix by: Hipp-E
label: Detour
genre:
    Deep Chunky House, Progressive Deep House, Deep Tech House
:crazy: :eyes: :eyespop: ;)

LINK to DanceRecords
taltul
או למשל דוגמא יותר אקטואלית... הנה בבקשה הגדרה של הסגנון של האקסטנטיד פליי האחרון של קוסמוס אפסילון:
artist: Kosmas Epsilon
title: All Is Heaven [EP]
lable: Deep
genre:
    Progressive Electro Tech House, Ethereal Techy Progressive Trance, Electro Tech House, Uplifting Techy Progressive House, Ambient
:eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אף פעם לא אמרתי שזה סתם סיגנונות..עשה טובה אל תכניס לי דברים לפה..


"פרוגרסיב משעמם"
"ארמין הרס את האפליפטינג"
"anjunabeats נמאס לכולם מ"
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
"פרוגרסיב משעמם"
"ארמין הרס את האפליפטינג"
"anjunabeats נמאס לכולם מ"


יש קטעי פרוגרסיב שמשעממים אותי
ארמין באמת לדעתי הרס חלק מהסצינה עם התוכנית רדיו שלו
ואני, אישית, לא ממש מחבב את הלייבל אנג'ונה ביטס.

שוב, תפסיק להכניס לי מילים לפה...
אתה מבין את מה שאני אומר בצורה אחרת..זבש"ך...

נמאס לי להסביר את עצמי כל פעם...

Rising
quote:
Originally posted by taltul
חבר'ה לפני שאתם מתחילים פה להגדיר משהו אני מציע לכם להיכנס לאתר של דאנסרקורדס ולראות במו עינייכם שבדרך כלל אין הגדרה אחת וחד משמעית ככה שגם לרוב הסגנונות מתערבבים להם...


אח שלי הגדרתי אלמנט ולא ז'אנר במוזיקה...

בקשר להגדרת סגנון אני מסכים עם הדרך הזאת כי הסגנונות רק ניהיים מורכבים ומורכבים יותר.. וטוב שכך!
YoraY
TECH-TRANCE MEVI BAROOOOOOOOOOOSH@$!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement