|
מה קורה פה? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
האמת לפני איזה חצי שנה ככה הייתי סולד מפרוגרסיב, הייתי כמו הרבה מהאנשים פה בטוח שזאת מוזיקה משעממת מונוטונית ומגעילה.
אבל למדתי לאהוב את זה, לאט לאט התחלתי לשמוע ברייקביט ומשם עברתי לפרוגרסיב... עדיין אני לא שומע הכל.
אוזגר קאן נגיד אני לא שומע בכלל...אבל יש את הקטעים האלה שבאמת עושים לך משהו כשאתה שומע אותם.
אני מדבר על דברים בסגנון של
Sasha & Emerson - Scorchio
Sasha - Expander
או
mark otten-mushroomtherapy
mark otten-tranquility
:rolleyes: |
|
|
| yaman |
אני זוכר שרוב אסוט ואני מדבר על 80% היה מורכב מאפליפטינג בשנים קודמות
ועכשיו לעומת זאת הוא מורכב משעה אפליפטינג ושעה שנייה שהיא ברובה ואם לא אז כולה פרוג
נראה לי הדי ג'יי היחידי שנשאר נאמן לאפליפטינג זה אולי פרי קורסטן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
אני זוכר שרוב אסוט ואני מדבר על 80% היה מורכב מאפליפטינג בשנים קודמות
ועכשיו לעומת זאת הוא מורכב משעה אפליפטינג ושעה שנייה שהיא ברובה ואם לא אז כולה פרוג
נראה לי הדי ג'יי היחידי שנשאר נאמן לאפליפטינג זה אולי פרי קורסטן |
דווקא בשעה הראשונה הוא מערבב..... הוא מנגן שם את ה
newest tunes
כשיש פרוג חדש הוא מנגן אותו בשעה הראשונה...
ובקשר לפרי מה אני אגיד לך שיא הנאמן...ביחוד עם הסגנון החדש |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
אולי אני טועה,
אבל נראה לי ליותר ויותר אנשים
(לא כולל אותי)
נמאס כבר מהלייבל הזה
שלא מחדש יותר מדי |
אני חושב שאתה טועה
הלייבל מחזיק יוצרים תותחים אחד אחד והכי חשוב
above and beyond
בחייייייים לא יאכזבו
kyau and albert, smith and pledger, jono and koglin, matt hardwick , menno de jong, oceanlab!!!, super8..
אחי לא יודע איפה אתה חיי..ואין סיכוי שלמישהו נמאס מהם |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
אולי אני טועה,
אבל נראה לי ליותר ויותר אנשים
(לא כולל אותי)
נמאס כבר מהלייבל הזה
שלא מחדש יותר מדי |
אה...אני כנראה אחד מהאנשים האלו.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אה...אני כנראה אחד מהאנשים האלו.. |
אחי חשבת להחליף סיגנון לעבור לשמוע משו אחר?!
פרוגרסיב לא מתאים לך אפליפטינג לא מתאים לך..
לא יודע מה נסגר איתך
מה שבטוח
anjunabeats
זה אחד הלייבלים האחרונים שאפשר להתאכזב ממנו |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי חשבת להחליף סיגנון לעבור לשמוע משו אחר?!
פרוגרסיב לא מתאים לך אפליפטינג לא מתאים לך..
לא יודע מה נסגר איתך
מה שבטוח
anjunabeats
זה אחד הלייבלים האחרונים שאפשר להתאכזב ממנו |
אני כל הזמן מגוון..
נראה לך שאני נעול על פרוגרסיב ואפליפטינג כל החיים שלי ?
שומע פסיי הרבה, שומע פרוג האוס, ניו יורק האוס וטרייבל...
לפעמים אפילו דראם אנד בייס שמיכאל ממליץ :)
וכמובן ראפ ומוזיקה ישראלית איזה פעם בשבוע שצריך לעשות הפסקה...
פרוגרסיב ואפליפטינג כן מתאימים לי, פשוט לא במינונים כמו של פעם..
בקטע של הפרוג בגלל שרוב היצירות שמשתחררות..פשוט משעממות לי ת'צורה..
ואפליפטינג..בגלל שאין קטעים טובים..
אבל אני עדיין שומע גם אפליפטינג וגם פרוס טראנס, וגם ברייקס..
אל תדאג לי קיצר... |
|
|
| Shahar |
אליאן תגוון סבבה זה כיף לגוון ולשמוע הרבה דברים אבל מפה ועד להגיד שפרוגרסיב ואפליפטינג זה סתם סיגנונות.....
יש דרך |
|
|
| Glenn-Holmes |
וווואוווו
קודם כל בואו נתחיל בלצאת להגנתו של אחד מהיותרים של השנה מר אוזגור קאן
משעמם?
מרגש יותר נכון
ozgur can feat. nick beman - not even winds זה אחד מהקטעים של השנה
כל כך הרבה קטעים מעולים של הבחור המוכשר הזה בשנה אחת
וראסמי טלטול אתה מכפיש את זה?
איך אתה יכול?!?!
באמת חברים "הסאונד" של אוזגור קאן שלא משתנה...הבן אדם מגוון מאוד
נכון יש לו באס די קבוע אבל מדהים ומצמרר...אליאור אתה שומע פסיי טראנס...ואתה משתעמם פרוגרסיב.? סלח לי על השאלה אבל מה מעניין במוזיקה שבה באמת כל הטראקים נשנענים כמעט על אותו הבייסליין והקיק המאוד מינימליסטי כשהגיוון לא מגיע מהכיונים הללו.?
שגיא מאפיינים פרוגרסיביים זה למשל צלילים יותר עמוקים שביחד עם בי פי אם נמוך יותר גורמים למין תחושה של שקיעה אל תוך חוויה שלמה של סאונד
יאמאן
2000 ו-2002?!?!
טוב....
לא נראה לי שמישהו יסכים איתך על זה
אני גם נחשפתי מאוחר יחסית למוזיקה אלקטרונית אבל אי אפשר להתכחש לשנת 99 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא יודע מה איתכם אני שומע אוזגור קאן ושואל את עצמי כמה זמן אני יחזיק ער.. פרובספוט מילא... אני זוכר פעם הפרוגרסיב היה מחתרתי, הוא רצה לירוק לכל הכיוונים, לעשות שמות בקלאברים ששומעים אותו, דברים כמו
dj nukem vs. chab - the dark side
דברים כמו
lustral - everytime
איפה הם היום? אני לא אוהב טראקים שרק מרגשים אותך, אני אוהב דברים שכשאתה שומע אותם זה כמו זריקת אנדרנלין, שום פרוגרסיב בשבילי לא ישתווה לאיזה מארק נורמן עצבני היום (ואחד טוב, לא אחד הרמיקסים שהוא יושב עליהם בדיוק חמש דקות...)... ולהפך אני חושב שהאפליפטינג השתפר, הוא מתחדש ומשפר את עצמו כל הזמן.. ואני אוהב את הכוון החדש של יותר קצב יותר דברים שמפתיעים באמצע...... בובובובווווום... טהטהההההההה.. בוםטהטהבוםטהטהבוםטהטהבוםטהטה....
נראה פרוגרסיב מפתיע אתכם ככככככככההההה
ומזתומרת יסודות פרוגרסיביים מישו מוכן להסביר לי על מה לעזזל אתם מדברים? |
בשבילך
roland klinkenberg - monday groove חד מעשרים הגדולים שלי השנה
קטע אדיר
קצב איטי קטע טקי מרביץ בועט נושך וזורק לשמיים....
זה התשובה שלי...וזה יקפיץ אותי יותר מכל טק טראנס כנראה שיצא השנה...
לא שלא יצאו קטעים טובים
פשוט זה חתיכת פיסת גאונות |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בשבילך
roland klinkenberg - monday groove חד מעשרים הגדולים שלי השנה
קטע אדיר
קצב איטי קטע טקי מרביץ בועט נושך וזורק לשמיים....
זה התשובה שלי...וזה יקפיץ אותי יותר מכל טק טראנס כנראה שיצא השנה...
לא שלא יצאו קטעים טובים
פשוט זה חתיכת פיסת גאונות |
מצטער להגיד
אבל זה קטע חלש
והשם שלו גם לא קשור,
כי אין בו בכלל
groove |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
מצטער להגיד
אבל זה קטע חלש
והשם שלו גם לא קשור,
כי אין בו בכלל
groove |
ממממ...
כן יש שם באס שלקוח מקטעי גרוב
אבל משרוצה להקשיב לא שומע
וקטע חלש.?
מה אני מצפה ממשאוהב פסיי טראנס?
אתה לא קהל יעד לקטעים כאלה...
כמו שאני לא יאהב כמעט קטעים של פסיי איכותיים כמה שיהיו |
|
|
|
|