|
יאללה לצה"ל! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בהצלחה גבר...גיוס הכי קל שבעולם... |
|
|
|
| Huge-A |
ממש בהצלחה בשרות הצבאי .
3 שנים עוברות מהר ...:D
טוב נו, אני מרחם יותר על אחותי שהלכה להיות לוחמת :eek: |
|
|
| Shahar |
הוא בטח התגייס לשיריון...זה היה גיוס שיריון
בעעע הטרד צבא שלי יהיה יאללה לכלא
לא יאללה לצהל
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| שגיא בטח תראה את זה כבר רק בסוף שבוע אבל אניווי שיהיה לך שירות כמה שיותר נוח (לפחות כמו שלי) ומי יתן והטחינה היחידה שתהיה לך תהיה כזאת שאפשר לנגב עם פיתה:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא בטח התגייס לשיריון...זה היה גיוס שיריון
בעעע הטרד צבא שלי יהיה יאללה לכלא
לא יאללה לצהל
:D |
שריון התגייסו ביום ראשון לפני שבוע...
הסדר של הגיוסים הוא קבוע כל מחזור רק התאריכים הספציפיים משתנים
כמו נגיד בשבוע של החי"ר אז גולני ביום ראשון, גבעתי ביום שני, חירמ"כ בשלישי, נחל ברביעי וצנחנים בחמישי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Huge-A
ממש בהצלחה בשרות הצבאי .
3 שנים עוברות מהר ...:D
טוב נו, אני מרחם יותר על אחותי שהלכה להיות לוחמת :eek: |
מתלגיד???
היא נראית מה זה עדינה :)
בכל מקרה.......... גיוס קל !!!! |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Rising
מתלגיד???
היא נראית מה זה עדינה :)
בכל מקרה.......... גיוס קל !!!! |
צודק אני בעצמי לא מבין איך היא הלכה...:conf:
בכל מקרה תודה .. מקווה שתצליח שם ותעבור את הכל ..
אחרי הכל היא מהזן הנשי.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Huge-A
ממש בהצלחה בשרות הצבאי .
3 שנים עוברות מהר ...:D
טוב נו, אני מרחם יותר על אחותי שהלכה להיות לוחמת :eek: |
איפה היא משרתת?
ומתי התגייסה?
אני מקבל עוד שבוע בנות מאב"כ וקרקל ועוד כל מיני מקומות בקורס מ"כים...
אם הוא יוצאת למ"כים אולי אני יהיה אפילו המפקד שלה ;) |
|
|
| MasterP |
היי חברה יצאתי היום הביתה, למרות שמחר אני חוזר לצבא ליום, ואז חמשוש בנוהל...
אז שגיא גבר גבר, גיוס נעים אחי, בהצלחה בצבא,
קח את הכל בקלות. |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איפה היא משרתת?
ומתי התגייסה?
אני מקבל עוד שבוע בנות מאב"כ וקרקל ועוד כל מיני מקומות בקורס מ"כים...
אם הוא יוצאת למ"כים אולי אני יהיה אפילו המפקד שלה ;) |
היא צעירה ..
רק התגייסה ..
ולמכים אולי בהמשך.. עד אז אתה בטוח בחוץ..;) |
|
|
| Black Dragon |
בהצלחה בחור יקר!
קח הכל באיזי
תחזור בשלום :)
נקווה שתגיע למקום שיהיה לך כיף לעביר בו את השירות |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
נקווה שתגיע למקום שיהיה לך כיף לעביר בו את השירות |
יש חיה כזאת???
בכל מקרה אחי הרבה בהצלחה תלך לשלום ותחזור בשלום ;) |
|
|
|
|