return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
יאללה לצה"ל! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Rising
רועי - פוזה לא פוזה.. שריון זה חרא של דבר
אם קרבי אז עד הסוף ולא סתם בחרטא או במקרה של שריון שזה אחרת.

ושחר תתגייס כברררררר שיגעת אותנו תתגייס!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
רועי - פוזה לא פוזה.. שריון זה חרא של דבר
אם קרבי אז עד הסוף ולא סתם בחרטא או במקרה של שריון שזה אחרת.


לא שאני מזלזל בך או משהו אחי...
אבל עם כל הכבוד לך... לא נראה לי שאתה מכיר את החיל של השריון כמו שצריך
נכון שגם אני לא הייתי רוצה ללכת לשם במקום איפה שאני נמצא... אבל עדיין...
אם שמעת על המבצע הזה שהיה לפני כמה ימים שנהרג ההוא מעוקץ... אז חבר שלי היה שם בטנק שלו וברגע שהיה הפיצוץ הם נכנסו פנימה... הם יענו היו עתודה וחיפוי... והם זיהו מחבלים וירו עליהם עם המאגים והכל...
גם שריון עושים דברים אחי... שלא תחשוב שהם סתם...

חוץ מזה... אפשר להגיע לפלס"ר שריון שזה סיירת לכל דבר
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
ושחר תתגייס כברררררר שיגעת אותנו תתגייס!!


חחחחחחחחחחחחחחחחח ימתחנגל מי יעביר לך תזמן שאני יהיה בכלא?

quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא אני יגיד לך מה אני מבין מזה...
אני מבין מזה שלא מעניין אותך בשיט להיות לוחם ואם היית הולך לשייטת או לצנחנים וכל זה זה רק בשביל הפוזה
למה אם היה באמת מעניין אותך להיות לוחם היית שוקל בחיוב ללכת לתותחנים או שריון... כי כן למרות שהם פרופיל 72... הם עדיין לוחמים!!

מה עוד אני מבין אתה שואל...
אני מבין שאין לך מושג מה זה כל יחידה...
לדוגמה צנחנים... לפי איך שאתה מדבר זה נראה כאילו אתה חושב שהם יותר טובים מגולני גבעתי ונחל... אז נכון הם עושים גיבוש... שהוא שטותי ביותר... אבל הם עושים בדיוק אותה עבודה... רק טוחנים אותם ביציאות
אז איך מבנאדם שרוצה שיטחנו לו את האמ אמא ביציאות הפכת לבנאדם שלא מוכן לראות כלום חוץ מיומיות או שבוע שבוע?!
להיות בגולני או גבעתי או נחל זה כמו להיות בצנחנים מבחינת הכשרה ומבחינת מה שאתה בסופו של דבר עושה בת'כלס!!


אתה טועה אחושרמוטה
כמו שאורן אמר שיריון ותותחנים זה לא גבעתי וגולני....
וכן אחי סיירת צנחנים יותר טובה מפלסר גבעתי! בדוק!!
אני לא רציתי להגיע לגדודים של גבעתי או גולני!
רציתי להגיע רק לסיירות שלהם (אם לא הייתי עובר גיבוש מטכל
בכל מקרה היום זה כבר לא יכול לשנות לי כלום למה עם 72 אנלא יכול לקבל לא זה ולא זה

ובלי קשר אמרתי לך למה אני שם זין על כל המדינה והצבא אחרי הזיון שאכלתי מהם..
כל מקרה היום בלי קשר אני רואה שכל החברים שלי ג'ובים אני רוצה להיות איתם זה בטוח עדיף על להיות שיריון או תותחנים
אז כן אני רוצה רק יומיות או שבוע שבוע

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא שאני מזלזל בך או משהו אחי...
אבל עם כל הכבוד לך... לא נראה לי שאתה מכיר את החיל של השריון כמו שצריך
נכון שגם אני לא הייתי רוצה ללכת לשם במקום איפה שאני נמצא... אבל עדיין...
אם שמעת על המבצע הזה שהיה לפני כמה ימים שנהרג ההוא מעוקץ... אז חבר שלי היה שם בטנק שלו וברגע שהיה הפיצוץ הם נכנסו פנימה... הם יענו היו עתודה וחיפוי... והם זיהו מחבלים וירו עליהם עם המאגים והכל...
גם שריון עושים דברים אחי... שלא תחשוב שהם סתם...

חוץ מזה... אפשר להגיע לפלס"ר שריון שזה סיירת לכל דבר


יש לי חברים בשיריון ויש לי חברים בתותחנים.....יש לי חבר במיתר
מיתר לא עושים מה שפלסר גבעתי עושים...נקודה
וזאת יחידה שאפילו סיסי מגיעה לשם אם היא רוצה ככה שאין לי בעיה ללכת לתותחנים היום ולהגיע
לא רוצה אבל....
יעני סתם ללכת בשביל להגיד וואלה אני בסיירת אבל בתכלס להיות ביחידה שכל כוסית יכולה להגיע לשם ושלא עושים שם מבצעים משו ברמה של גימס בונד?
לא כזה מדליק אותי ראסמי אני אומר לך...
לא רציתי ללכת לסיירת בשביל להגיד שמעו אני בסיירת.....רציתי בגלל הכיף והאקשן ושזה עניין אותי
warpedd_
ווואי הצלחת לעצבן אותי
שחר אתה כזה צעירררררררררררררר מת
רועי אני מתפלא שהוא לא הקפיץ אותך
כמה שטויות אתה יכול לכתוב
פלסר צנחנים יותר טובים מפלסר גולני בדוק?
מה זה מבחן של אובייקטיבי
מי בדק איך בדק מה אתה מזיין תשכל
ועוד אורן מה שאמרת בקשר לשריון אני לא יודע מאיפה הקרצת את זה כי בתור משהו שעובד עם שריונרים בעבודה יומיומית רק תדע שהם חבר'ה על רמה שעובדים עם ציוד סופר מתקדם
וזה אחד המקומות המעניינים שלא לדבר על להיות קצין בחיל
רק לדוגמא אפשר להשוות מ"מ בשריון לפחות למ"פ של חי"ר מבחינת עוצמת אש שהוא אחראי עליה
עכשיו לעוד כמה דברים שעלו פה
כל העניין של או סיירת או ניירת
אני יתן לך דוגמא אישית
גם אני לפני הצבא היה לי את כל הראש הזה של סיירות אקשן ודברים כאלה
אני לעומתך גם עשיתי את כל הגיבושים האלה של יחידות עם שמות נוצצים
ובסוף הגעתי לאן שהגעתי ואני מאוד מרוצה
מצד שני יש לי חברים שכן הגיעו למקומות האלה ואחרי הכל העיפו אותם
או שהם יצאו על דעת עצמם
ונכון בשורה תחתונה אתה במקום גבולי עם הפרופיל שלך אתה יכול ללכת גם לקרבי וגם לג'וב
ובמקומות האלה יש אחלה אנשים ואחלה תפקידים ותאמת זה דברים שרואים רק אחרי שאתה מתגייס ומכיר את הצבא
מצחיק אותי שבתור בנאדם "מורעל" שרוצה סיירות אתה סתם מזיין תשכל כי תוצאה של מלחמה בסופו של דבר תקבע לפי הטנקים התותחנים והחיר הרגיל
רק תחשוב על זה
Rising
לא אמרתי שהחבר'ה שם לא איכותיים... לפי מה שהבנתי שהתפקיד הוא חרא...
יעני זה מבאס לעשות אותו...

רק בנאדם שחווה תתפקיד יכול לדבר עליו..
Shahar
quote:
Originally posted by warpedd_
ווואי הצלחת לעצבן אותי
שחר אתה כזה צעירררררררררררררר מת
רועי אני מתפלא שהוא לא הקפיץ אותך
כמה שטויות אתה יכול לכתוב
פלסר צנחנים יותר טובים מפלסר גולני בדוק?
מה זה מבחן של אובייקטיבי
מי בדק איך בדק מה אתה מזיין תשכל
ועוד אורן מה שאמרת בקשר לשריון אני לא יודע מאיפה הקרצת את זה כי בתור משהו שעובד עם שריונרים בעבודה יומיומית רק תדע שהם חבר'ה על רמה שעובדים עם ציוד סופר מתקדם
וזה אחד המקומות המעניינים שלא לדבר על להיות קצין בחיל
רק לדוגמא אפשר להשוות מ"מ בשריון לפחות למ"פ של חי"ר מבחינת עוצמת אש שהוא אחראי עליה
עכשיו לעוד כמה דברים שעלו פה
כל העניין של או סיירת או ניירת
אני יתן לך דוגמא אישית
גם אני לפני הצבא היה לי את כל הראש הזה של סיירות אקשן ודברים כאלה
אני לעומתך גם עשיתי את כל הגיבושים האלה של יחידות עם שמות נוצצים
ובסוף הגעתי לאן שהגעתי ואני מאוד מרוצה
מצד שני יש לי חברים שכן הגיעו למקומות האלה ואחרי הכל העיפו אותם
או שהם יצאו על דעת עצמם
ונכון בשורה תחתונה אתה במקום גבולי עם הפרופיל שלך אתה יכול ללכת גם לקרבי וגם לג'וב
ובמקומות האלה יש אחלה אנשים ואחלה תפקידים ותאמת זה דברים שרואים רק אחרי שאתה מתגייס ומכיר את הצבא
מצחיק אותי שבתור בנאדם "מורעל" שרוצה סיירות אתה סתם מזיין תשכל כי תוצאה של מלחמה בסופו של דבר תקבע לפי הטנקים התותחנים והחיר הרגיל
רק תחשוב על זה


פלסר צנחנים יותר טוב מגולני שוב אני אומר לך...
ואני מכיר אנשים פה ופה ולפי דברים שהם כן יכולים לספר פלסר צנחנים עושים דברים יותר חזקים..לא אמרתי שפלסר גולני לא טוב... אם לא הייתי עובר גיבוש צנחנים הייתי הולך לגולני להגיע לפלסר.....

ומה קשור עכשיו מלחמה? אמרתי לך שאני רוצה תותחנים?! אמרתי אני רוצה סיירת מה קשור עכשיו מלחמה
קיצור מה שמעניינתי עכשיו זה איך להיות בכלא הכי פחות אז בלי לחפור..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
פלסר צנחנים יותר טוב מגולני שוב אני אומר לך...
ואני מכיר אנשים פה ופה ולפי דברים שהם כן יכולים לספר פלסר צנחנים עושים דברים יותר חזקים..לא אמרתי שפלסר גולני לא טוב... אם לא הייתי עובר גיבוש צנחנים הייתי הולך לגולני להגיע לפלסר.....


טוב עכשיו גם הדלקת אותי...

הסדר של הפלס"רים הולך ככה
פלס"ר גולני הכי טובים ואין על זה ויכוח!!!
פלס"ר נחל אם אני לא טועה מקום שני אבל יכול להיות שגבעתי...
ופלס"ר צנחנים זה הפלס"ר הכי גרוע שיש!
ואל תתווכח על זה למה איתי בקורס מ"כים הייתה פלוגה של סיירות

תבין... אולי אתה יכול להגיד שהגדודים של צנחנים יותר טובים... למרות שזה לא כזה נכון כי כל הגדודים עושים בדיוק אותו דבר
אבל כשזה נוגע לסיירות, ואני אומר את זה בכל הרצינות... צנחנים הכי בלאי!



עכשיו אורן...
אני הייתי שבועיים בשיזפון... השתתפתי באיזה תרגיל גדול של כל הצבא
היו שם תותחנים, שריון, הנדסה, חי"ר, חיל אוויר
כל החילות חוץ מחיל הים בקיצור
עכשיו לי אישית יצא לעבוד עם השריונרים למה אנחנו נסענו בנגמ"שים מאחורי הטנקים שלהם.... ויש להם כוח אש עצום... ותשאל כל שריונר שם ותראה שהוא מבסוט לאללה מהתפקיד שלו
אני אישית... יודע מה זה חי"ר ככה שפתאום לבוא ולאכול פודרה כל היום לא מתאים לי... אבל אם הייתי מתגייס לשריון אולי בסופו של דבר אחרי שהייתי מתרגל לזה גם אני הייתי אוהב את זה
תאמין לי שאני מכיר מספיק אנשים שבשריון והם מבסוטים לאללה
יש לי שני חברים שסיימו לא מזמן קורס מט"קים... שזה מפקדי טנק
אחד מהם זה ההוא שהיה במבצע שנהרג הזה מעוקץ... והוא לא מתחרט אפילו לשניה שהוא התגייס לשריון... מרוצה לאללה!!
warpedd_
רק רציתי להוסיף בקשר לדיון על הפלסרים שלקבוע מ יותר טוב זה ממש ויכוח מיותר
זה מאוד תלוי בצוות הספציפי באותו מחזור
כל עוד אתה לא נמצא במקום מסויים אתה לא יכול לדעת איך זה
ואני יסיים את הדברים שלי בעצה לחיים
אל תשפוט לפי מה שאנשים אחרים מספרים לך, יכול להיות שדבר מסויים טוב למשהו אחד ולא מתאים לאחר

אפרופו גולני עכשיו הפלנ"ט שלהם לא שאני מזלזל הולכת להחליף אותנו בגזרה
ואנחנו סה"כ פלוגת מסלול
MasterP
מסכים עם רוב הטיעונים שאנשי הצבא השמיעו פה
(ולגמרי לא מבין איך צעירים מהאזרחות יכולים להתווכח עם אנשים שבצבא כבר שנה)

זה בערך כמו שתבואו להתווכח איתי על חיל אוויר.
תכל'ס, לא מציאותי.

תפסיקו לחשוב שאתם יודעים הכל. אני לא יודע הכל. האממ אני לא יודע כלום. אתם יודעים אפילו פחות.

איזה סיירת הכי טובה? חרטה. הכל אותו הדבר. אז לזאת יש יותר תקציב וזאת עושה יותר מבצעים. למי אכפת? סיירת זה סיירת, ואם אתה מורעל, בריא בנפש ובגוף, אז זה בשבילך.

בערך כל השאר זיוני שכל, שאגב גם אני זוכר את סיפורי
"אח שלי בשייטת ואני הולך למטכ"ל"

כמה חפרת לנו אחי שתהיה לי בריא
(בלי להעליב אותך לשניה, ואם כן אז זאת לא הכוונה)

הכוונה פה אחי, שאתה צריך לעשות מה שאתה חושב לנכון. לא רוצה קרבי יותר? מקובל אחי. רוצה קרבי אבל לא יכול? גם מקובל אחי.

ואגב כולכם טעיתם איפה יש את הכוח אש הכי גדול. מן הסתם חיל האויר, והם גם יכריעו את המלחמה.

מה נראה לכם טנקים יכנסו לסוריה או מצרים? יקח להם ימים. חיל אויר נכנס בדקות, ועושה פי 1000 יותר נזק ממוקד.

אבל זה כבר דיון אחר.

לילה טוב לכולם אני שבוע הבא לא חוזר סופ"ש
(משימת קצין, איזה חרטה, ללוות חיילים לאבט"ש בבקעה)

גלעד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
לילה טוב לכולם אני שבוע הבא לא חוזר סופ"ש
(משימת קצין, איזה חרטה, ללוות חיילים לאבט"ש בבקעה)


כל הזין באבט"שים אה...
אני מקבל חיילים ביום חמישי הזה ושבוע אחרי בחמישי הבא גם יוצא איתם לאבט"שים... ככה שלי עכשיו יוצא לסגור 21... אבל לא נורא... קצת לנקות את הראש :)

Shahar
quote:
Originally posted by MasterP
הכוונה פה אחי, שאתה צריך לעשות מה שאתה חושב לנכון. לא רוצה קרבי יותר? מקובל אחי. רוצה קרבי אבל לא יכול? גם מקובל אחי.


לפני כל הנאום היית קורא שיש לי 72
אנלא יכול שום סיירת חוץ כמו שרואים אמר מיתר...

וכן כרגע אני רוצה רק קלב עם יציאות יומיות או שבוע שבוע...
MasterP
quote:
Originally posted by Shahar
לפני כל הנאום היית קורא שיש לי 72
אנלא יכול שום סיירת חוץ כמו שרואים אמר מיתר...

וכן כרגע אני רוצה רק קלב עם יציאות יומיות או שבוע שבוע...


לא אחי, כאן הטעות. אני הייתי מאוד מודע לפרופיל שלך שכתבתי את הפוסט.

ניסית להעלות את הפרופיל בכל דרך אפשרית כדי שתוכל להגיע לסיירת?
ואל תגיד לי סתם. ניסית כל דרך אפשרית?

אם כן, אז תבוא בקטע, ואללה הייתי כולי מורעל סיירת, לעשות את המבצעים וכול' ועכשיו אני לא יכול בגלל הפרופיל. אני לא רוצה לדפוק את הצבא, אבל מבחינתי עדיף לי להיות ג'ובניק עם ת"ש מאשר להיות קרבי לא בחי"ר.
מה לעשות זה פשוט מושך אותי יותר, כי ככה רוב החברים שלי, וככה אני חושב שאני אצליח להעביר את השירות בפאנן.

אל תגיד אני רוצה לזיין את הצבא ולצאת כמו זונה, אם לא אני בכלא והכל על הזין שלי?

אתה מבין, אותה תכנית אבל בראש אחר אחי. נשמע כ"כ הרבה פחות אנטי, וכ"כ הרבה יותר מובן.

לפחות לי. אבל אחי הכל טוב, כל אחד ואיך שהוא נכון?



האא ורועי, תכל'ס כל הזין באבט"ש, אבל נראה לי סוף הדרך של ניקוי ראש.
יהיה לי שבוע לקרוא ספרים (מקווה שהבאתי מספיק).
נראה לי אני קצת אשתגע שם. מקווה שיהיו בנות
(אם אתה מבין למה אני חותר, ולא ממש קשה להבין) ;)

לילה טוב ושבועים טובים לכולם

גלעד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement