return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
יאללה לצה"ל! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Black Dragon
בהצלחה בחור יקר!
קח הכל באיזי
תחזור בשלום :)
נקווה שתגיע למקום שיהיה לך כיף לעביר בו את השירות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Huge-A
היא צעירה ..
רק התגייסה ..
ולמכים אולי בהמשך.. עד אז אתה בטוח בחוץ..;)


הלוואי עליי הייתי בחוץ...
לצערי יש לי עוד הרבה זמן...
Shahar
אם כבר יש פה טרד על צבא אני אשאל פה שאלה ואם לא ישימו לב אני אפתח טרד חדש...
(שגיא סורי שאני נדחף)

עוד מעט יש לי קצין מיון (זימון לתפקידים מיוחדים שאני צריך לדרג מה אני רוצה)
משו כזה...
כנראה זה קצין מיון
קיצור לחבר שלי יש פרופיל 72 והיה לו קצין מיון שאמר לו שמע אתה יכול תותחנים שיריון וכו'..
חבר שלי אמר לו שום דבר...אני גובניק
ההוא אמר לו בסדר בכל זאת תבחר
חבר שלי אמר שום דבר תרשום אני הולך לכלא תרשום מה בא לך... אני גובניק
קיצור הוא התגייס ישב בכלא שבוע וחצי הלך לקבן היום הוא בשלישות

קיצור מה אתם אומרים
להגיד ככה לקצין מיון או לבוא לו בדיבור יפה?
DJ-Kreing^^
עם הרבה כח רצון כל אחד יכול להגיע למטרה שהוא מציב לעצמו בצבא...לפחות בגבול היכולת שלו.
זה ממה שאנשים מספרים לי וממה שאני רואה סביבי.
:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
עם הרבה כח רצון כל אחד יכול להגיע למטרה שהוא מציב לעצמו בצבא...לפחות בגבול היכולת שלו.
זה ממה שאנשים מספרים לי וממה שאני רואה סביבי.
:rolleyes:


אתה בתפקיד הקבן?:)
אני צריך הסברים לא עידוד חחח
Hell_Copter
שמע...
אם אתה תגיד לו אני לא רוצה שום דבר ומעדיף כלא אז אתה תקבל כלא
השאלה היא מה שווה לך...
ואף אחד לא הבטיח שאחרי שבוע וחצי בכלא אתה תצא להיות ג'ובניק במקום כמו השלישות
זה כבר מזל


בכלל... וזה בנימה אישית לגמרי...
אני לא מבין איך מבנאדם שמורעל על שייטת וכל החרא הזה הפכת להיות לכזה אנטי
מה רע בלהיות קרבי?! אני קרבי ואני מרגיש ממש טוב עם עצמי :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע...
אם אתה תגיד לו אני לא רוצה שום דבר ומעדיף כלא אז אתה תקבל כלא
השאלה היא מה שווה לך...
ואף אחד לא הבטיח שאחרי שבוע וחצי בכלא אתה תצא להיות ג'ובניק במקום כמו השלישות
זה כבר מזל


בכלל... וזה בנימה אישית לגמרי...
אני לא מבין איך מבנאדם שמורעל על שייטת וכל החרא הזה הפכת להיות לכזה אנטי
מה רע בלהיות קרבי?! אני קרבי ואני מרגיש ממש טוב עם עצמי :rolleyes:


בקשר למה שכתבת בהתחלה
שמע יש לי 72 ואני יתלונן לקבן שיש לי בעיות במשפחה ובבית וזה ואני צריך לעזור בבית וחרטות...ואני אגיד פחדים וזה...

בקשר למורעל..
אם היית עובר יום סיירות ומקבל גיבוש ליחידה טובה מ-א-ד ופתאום איזה יום הצבא היה מוריד לך פרופיל וזורק אותך מהמיונים כמו מניאק היית חושב בדיוק כמוני...
והזונות אפילו לא אומרים על מה ירד לי...צריך לשלוח מכתב בשביל לדעת..קיצור יש לי שני סעיפים פרופיל 72
עם 72 אנלא יכול להיות בשום סיירת אפילו לא בצנחנים
אנלא הולך לשיריון תותחנים נ"מ וכו..
בטח לא אחרי ש99% מהחברים שלי גובניקים....

מה עושים?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
בקשר למורעל..
אם היית עובר יום סיירות ומקבל גיבוש ליחידה טובה מ-א-ד ופתאום איזה יום הצבא היה מוריד לך פרופיל וזורק אותך מהמיונים כמו מניאק היית חושב בדיוק כמוני...
והזונות אפילו לא אומרים על מה ירד לי...צריך לשלוח מכתב בשביל לדעת..קיצור יש לי שני סעיפים פרופיל 72
עם 72 אנלא יכול להיות בשום סיירת אפילו לא בצנחנים
אנלא הולך לשיריון תותחנים נ"מ וכו..
בטח לא אחרי ש99% מהחברים שלי גובניקים....

מה עושים?


כן?
אז הנה שאלה בשבילך...
נניח ולא היו מורידים לך פרופיל... והיית עושה את הגיבוש ליחידה הזאת...
ולא היית עובר את הגיבוש...
מה אז היית עושה? גם היית הולך להיות ג'ובניק?
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן?
אז הנה שאלה בשבילך...
נניח ולא היו מורידים לך פרופיל... והיית עושה את הגיבוש ליחידה הזאת...
ולא היית עובר את הגיבוש...
מה אז היית עושה? גם היית הולך להיות ג'ובניק?


ממש לא....נראה לך שבגלל שהפסדתי אני אלך לעשות פוזות?
הייתי נופל מהגיבוש הייתי מנסה צנחנים..
ואם חס וחלילה גם שם לא היה הולך
הייתי הולך לגולני לעשות גיבוש יחטיות
למרות שצנחנים הייתי עובר בדוק....

עכשיו מבין תמצב?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ממש לא....נראה לך שבגלל שהפסדתי אני אלך לעשות פוזות?
הייתי נופל מהגיבוש הייתי מנסה צנחנים..
ואם חס וחלילה גם שם לא היה הולך
הייתי הולך לגולני לעשות גיבוש יחטיות
למרות שצנחנים הייתי עובר בדוק....

עכשיו מבין תמצב?


בוא אני יגיד לך מה אני מבין מזה...
אני מבין מזה שלא מעניין אותך בשיט להיות לוחם ואם היית הולך לשייטת או לצנחנים וכל זה זה רק בשביל הפוזה
למה אם היה באמת מעניין אותך להיות לוחם היית שוקל בחיוב ללכת לתותחנים או שריון... כי כן למרות שהם פרופיל 72... הם עדיין לוחמים!!

מה עוד אני מבין אתה שואל...
אני מבין שאין לך מושג מה זה כל יחידה...
לדוגמה צנחנים... לפי איך שאתה מדבר זה נראה כאילו אתה חושב שהם יותר טובים מגולני גבעתי ונחל... אז נכון הם עושים גיבוש... שהוא שטותי ביותר... אבל הם עושים בדיוק אותה עבודה... רק טוחנים אותם ביציאות
אז איך מבנאדם שרוצה שיטחנו לו את האמ אמא ביציאות הפכת לבנאדם שלא מוכן לראות כלום חוץ מיומיות או שבוע שבוע?!
להיות בגולני או גבעתי או נחל זה כמו להיות בצנחנים מבחינת הכשרה ומבחינת מה שאתה בסופו של דבר עושה בת'כלס!!

princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
בקשר למה שכתבת בהתחלה
שמע יש לי 72 ואני יתלונן לקבן שיש לי בעיות במשפחה ובבית וזה ואני צריך לעזור בבית וחרטות...ואני אגיד פחדים וזה...

בקשר למורעל..
אם היית עובר יום סיירות ומקבל גיבוש ליחידה טובה מ-א-ד ופתאום איזה יום הצבא היה מוריד לך פרופיל וזורק אותך מהמיונים כמו מניאק היית חושב בדיוק כמוני...
והזונות אפילו לא אומרים על מה ירד לי...צריך לשלוח מכתב בשביל לדעת..קיצור יש לי שני סעיפים פרופיל 72
עם 72 אנלא יכול להיות בשום סיירת אפילו לא בצנחנים
אנלא הולך לשיריון תותחנים נ"מ וכו..
בטח לא אחרי ש99% מהחברים שלי גובניקים....

מה עושים?


אתה באמת שואל על מה הורידו לך ל-72?
אני מתפלאה
איך לא הורידו לך ישר ל-21!
אני במקומם שולחת אותך ישר לקב"ן ובטיסה ישירה הבייתה!:D


ועכשיו לעניין שלשמו נפתח הת'רד:

שגיא מותק בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!
שיהיה לך אחלה טירונות/קורס/שרות
שלי היה יאקקקקקק אבל אני בטוחה שאתה תצליח יותר:)
:)
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אתה באמת שואל על מה הורידו לך ל-72?
אני מתפלאה
איך לא הורידו לך ישר ל-21!
אני במקומם שולחת אותך ישר לקב"ן ובטיסה ישירה הבייתה!:D


למה?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement