return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
יאללה לצה"ל!
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אני מתגייס עוד שעה (יענו עוד שלוש שעות...) שיהיה לי בהצלחה, ותשתדלו לא לעשות יותר מדי דברים כדי שאני יוכל להשלים בקלות אם יהיו לי יציאות גרועות... (אתם יודעים... שלשול פעם ב...) בסדרר!!!
Hell_Copter
שיהיה גיוס קל אחי!!!!
לאן אתה מתגייס?
אם זה לפי הגיוסים של שנה שעברה היום אמור להיות או הנדסה או תותחנים או השלמות נראה לי...
בכל מקרה... יהיה בסדר אחי... קח הכל בקלות ותנסה להנות :D
DjChook
שיהיה המון המון בהצלחה אחי !
YuVaL
שגיא, שיהיה בהצלחה אחשלי
עכשיו יש מיקסר חדש אז יש סיבה לצאת חמשושים
=)

גם ישראל ביץ' מתגייס היום

Infected
פה בפורום... =)

אז שיהיה לשניכם בהצלחה

נ.ב - אני חושב שהוא מתגייס לחי"ר יעודי...
arik
אני באמת לא יודע אם זה רגע מאושר או לא
כי זה היה רגע מבאס בישבילי
אבל בהצלחה אחי:)
Sm0keMachine
משתתף בצערך... :(


סתם, שיהיה בהצלחה...
מקווה שתסתדר שם אחי! :cool:


ויובל.. התכוונת חי"ר יעודי נכון?
YuVaL
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
משתתף בצערך... :(


סתם, שיהיה בהצלחה...
מקווה שתסתדר שם אחי! :cool:


ויובל.. התכוונת חי"ר יעודי נכון?


כן אחי... תוקן
=)
תודה
skelz
בהצלחה אחי וגיוס קל!! :)
KrazyDJs
בהצלחה גבר...גיוס הכי קל שבעולם...
DJ-Kreing^^
בהצלחה בדרך החדשה אחי!!
:D

Flotser
בהצלחה אחי!!
:p
FederalBI
שפשוף נעים
סבון נוזלי > סבון קשיח
בהצלחה גב גבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement