|
יאללה לצה"ל!
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| אני מתגייס עוד שעה (יענו עוד שלוש שעות...) שיהיה לי בהצלחה, ותשתדלו לא לעשות יותר מדי דברים כדי שאני יוכל להשלים בקלות אם יהיו לי יציאות גרועות... (אתם יודעים... שלשול פעם ב...) בסדרר!!! |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה גיוס קל אחי!!!!
לאן אתה מתגייס?
אם זה לפי הגיוסים של שנה שעברה היום אמור להיות או הנדסה או תותחנים או השלמות נראה לי...
בכל מקרה... יהיה בסדר אחי... קח הכל בקלות ותנסה להנות :D |
|
|
| DjChook |
| שיהיה המון המון בהצלחה אחי ! |
|
|
| YuVaL |
שגיא, שיהיה בהצלחה אחשלי
עכשיו יש מיקסר חדש אז יש סיבה לצאת חמשושים
=)
גם ישראל ביץ' מתגייס היום
Infected
פה בפורום... =)
אז שיהיה לשניכם בהצלחה
נ.ב - אני חושב שהוא מתגייס לחי"ר יעודי... |
|
|
| arik |
אני באמת לא יודע אם זה רגע מאושר או לא
כי זה היה רגע מבאס בישבילי
אבל בהצלחה אחי:) |
|
|
| Sm0keMachine |
משתתף בצערך... :(
סתם, שיהיה בהצלחה...
מקווה שתסתדר שם אחי! :cool:
ויובל.. התכוונת חי"ר יעודי נכון? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
משתתף בצערך... :(
סתם, שיהיה בהצלחה...
מקווה שתסתדר שם אחי! :cool:
ויובל.. התכוונת חי"ר יעודי נכון? |
כן אחי... תוקן
=)
תודה |
|
|
| skelz |
| בהצלחה אחי וגיוס קל!! :) |
|
|
| KrazyDJs |
| בהצלחה גבר...גיוס הכי קל שבעולם... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בהצלחה בדרך החדשה אחי!!
:D |
|
|
| FederalBI |
שפשוף נעים
סבון נוזלי > סבון קשיח
בהצלחה גב גבר |
|
|
|
|