return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Hoe was Trance energy (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
haha

ik had het op de sjet gister nog over cross...

Ik zei nog tegen tango geloof ik hij gaat die kinders wel ff een pak slaag geven.....ik geloof dat ie mij niet heeft teleurgesteld wil zijn set op mp3 nu wel heel graag hebben...
blighty
Hey all,

Eindelijk wakker,.

Ik ben zeer tevreden over Trance Energy!

Klubbheads draaide wel aardig, leuke inkomer. En toen: SCOTT BOND.
Heerlijke onbekende Engelse trance platen afgewisseld met wat stevige stampers. Scott is volgens mij de enigste DJ die zich niet laat beinvloeden door ID-T dat volgens mij constant uit is op gebeuk.

Om 00:15 ben ik in de richting van de Talent room gelopen. Eerst kon ik jullie jongens niet vinden, maar toen ik even rondkeek, zag ik een bekend gezicht: Little Theseus (Leuk je te hebben leren kennen. Was gaaf!)De foto's zal ik btw van de week laten ontwikkelen en die plaats ik dan direct op dit forum.

toen inderdaad: "God created Judge Jules" Ik kreeg echt kippevel toen ik dit hoorde. Ik moest natuurlijk even mijn "The JUDGE won't BUDGE" spandoek showen, dus *hop* meteen naar voren:) Jules vond het volgens mij wel gaaf. Op een gegeven moment hielden we hem verkeerd om, maar daar werden we op gewezen door de gast die naast Jules stond:D Hij draaide trouwens een lekkere set. Op een gegeven moment die plaat van Yves, back to earth. Zo, dat was genieten. Verder heb ik nog Green martian -Industry (volgens mij) en DJ Tiesto - urbain train gehoord.

Mario Pui vond ik eerlijk gezegd wat minder. Hij had lekkere stampers, maar over het algemeen vond ik het een laag BXR-gehalte hebben:) System F - Exhale was wel lekker om te horen, maar het paste niet bij Pui.

Zo, ik heb gelachen bij Johan Gielen zeg, het leek wel Milc Inc bij die "Twisted" plaat van hem. Op een gegeven moment knalde de melodie erin en die gast die het key board bediende had zijn handen nog een meter in de lucht. Man, wat doe je???:) Fake dan goed:D Het vuurwerk zag er wel leuk uit, ik heb inderdaad het idee dat hier een clip van wordt gemaakt.

Om half 6 zijn we weer richting Nijmegen vertrokken, maar in Zwolle moesten we dik een uur wachten voordat de trein vertrok,...ahhh NS:whip: :whip: Rond 10:30 ben ik thuis gekomen. Na het douchen meteen in mijn bed gedoken:)

Er waren wel wat dingen die ik minder leuk vond. Het geluid was af en toe wat vaag. Op sommige plekken viel het hoog weg. En waarom heee-hooo?? Laag was al zo moeilijk om te horen en dan krijg je dat.

Maar al met al heb ik me enorm vermaakt. Op de volgende meeting ben ik zeker weer van de partij!!

Greetz,
Blighty
tango
quote:
Originally posted by magrec
haha

ik had het op de sjet gister nog over cross...

Ik zei nog tegen tango geloof ik hij gaat die kinders wel ff een pak slaag geven.....ik geloof dat ie mij niet heeft teleurgesteld wil zijn set op mp3 nu wel heel graag hebben...

idd, cross heeft goed zn best gedaan magrec ;) . Draaide hij progressive jongens, of wat was er mis met zijn set? nahja, ik hoor het iig binnenkort wel, want ik ga deze set zeker downen :p

grtz,
TNG
@ddicted
TE was idd te gek...alleen die terugreis van 3u in een bijna volle trein...........:( was minder
The Groove
Vond het wel een tof feest. Vooral de sets van Judge Jules en VOORAL de set van Matio Piu (wat draait die kerel wreed) waren heel goed!
The Groove
Er was trouwens een nummer die Cross en Jules draaide waar je (als ik me het goed herinner) een heel rustig maar heel mooi deuntje in voor kwam. Ik weet dat het vaag klinkt maar misschien dat iemand weet hoe dat nummer heet?????

Grt
Flippe
Ik zie het wel weer, ik moet dusd zeker die live sets hebben!

Zeker downloaden als ze vind! :whip:
tango
quote:
Originally posted by The Groove
Er was trouwens een nummer die Cross en Jules draaide waar je (als ik me het goed herinner) een heel rustig maar heel mooi deuntje in voor kwam. Ik weet dat het vaag klinkt maar misschien dat iemand weet hoe dat nummer heet?????

Grt

waarschijnlijk PPK - ResuRection (Space Club Mix)

grtz,
TNG
The Groove
Thx Ik ga het even bekijken
Flipper01
Zoooo, ik heb me ff lekker uitgeslapen.. was om 17:15 uur wakker!

Wat een topfeestje!!

We hadden geluk dat we de auto in de woonwijk konden parkeren, kost nix en je hoeft ook niet de hele tijd in de file te staan ;) :p
Toen we in de rij stonden kwam Johan Gielen aanrijden in een vette limo! :D
Ik ben eerst ff rondgelopen en toen het laatste deel van de Klubbheads meegepakt, vooral The Bomb sloeg lekker in!!
Scott Bond draaide wel lekker, wat slapjes in het begin maar het klonk lekker! Ik werd in het begin al aangesproken door Theseus die me herkende :)
Om 0:15 uur de meeting! En daarna The Judge!!! Die aankondiging van die gast was echt zo vet!!!:D
"And on the 7th day God created JUDGE JULES"
Supergaaf met die vlammen erbij en dan de Judge met z'n knappe kop ;) Echt mooi hoe die kerel achter de draaitafel staat!
Mario Piu was echt flink aan het beuken, dat beviel me errug goed!! Ik heb daar nog een tijd met Theseus en Blighty gestaan :)
Daarna Cross, die suckte echt bigtime! Toen heb ik ff op de tribune gezeten, daar was het geluid echt niet al te best. Maar je moet op zo'n feest ook niet de hele tijd op de tribune zitten..toch?
Het laatste kwartier van Cross begon hij ineens goed te draaien, dat maakte echt een hoop goed!!
En toen Johan Gielen!!!!! Ik stond helemaal achterin de zaal zodat ik die Milk Inc. actie niet heb kunnen zien, maar het klonk errug lekker. Er werd goed gereageerd op de Theme song. Verder draaide Johan erg lekker ik heb die laatste 2 uur dan ook nog ff flink rond kunenn stuiteren!!:D
Een heel geslaagd feest! Beetje jammer van de akkoestiek, maar als je dicht bij de boxen stond had je er niet zo veel last van. De lichteffecten waren erg goed, die lightwall achter de draaitafel was heel gaaf!
Alleen jammer dat de TMF kindjes weer zonodig HeeHoo moesten gaan roepen (het was gelukkig wel minder dan bij de vorige TE). Wat ik erg cool vond is dat er gasten rondliepen met T-shirts met daarop een verbodbord met HeeHoo erop!

djiwan
IK VOND HET KUT

jezus vorige keer was de muziek wel 1000x beter.
@ddicted
quote:
Originally posted by Flipper01

Alleen jammer dat de TMF kindjes weer zonodig HeeHoo moesten gaan roepen (het was gelukkig wel minder dan bij de vorige TE). Wat ik erg cool vond is dat er gasten rondliepen met T-shirts met daarop een verbodbord met HeeHoo erop!

Die shirts heb ik ook gezien, waren wel tof, heb namelijk ook een hekel aan dat gejodel.

En ik heb een Camel shirt gewonnen, is wel erg paars dat ding :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement