return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Hoe was Trance energy (pg. 3)
View this Thread in Original format
moogwai
Trance Energy was echt wreed!

Thialf is echt een superlocatie.. behalve dan de afstand (3/4 uur moeten reizen) en het matige geluid..

Klubbheads vond ik redelijk... Scott Bond matig.. Maar the Judge was echt super.. Piu draaide echt vette nummers, Cross was ook matig en Gielen was top.

Heb nog samen gereist met Glaniskanis... echt die kerel is in het echt net zo gek als op internet, zoniet gekker :P Verder heb ik Petrus nog ontmoet nadat hij 8 pillen ophad :D.. ook onze BRAK brouwer Darkzwever nog gesproken.

Maar het was zeker een geslaagd feest :)
michiel
ik ben ook op zoek naar een plaat die scott in het begin van zn set draaide en judge ook in het begin, maar misschien is het dezelfde plaat wel

later

michiel
michiel
ik vond dat intro'tje aan het begin van elke dj een beetje triest
maar ok

later

michiel
Flippe
quote:
Originally posted by Flipper01

Alleen jammer dat de TMF kindjes weer zonodig HeeHoo moesten gaan roepen (het was gelukkig wel minder dan bij de vorige TE). Wat ik erg cool vond is dat er gasten rondliepen met T-shirts met daarop een verbodbord met HeeHoo erop!

hahahha!

masterlijke shirtjes!die zijn echt vet. Dat ge-hee\hooo is zwaar irritant, het zou verboden moeten worden :)
Bellie
PHATT!!!
Gielen was de man van de avond voor mij.zoveel energieke nrs.weinig breaks.

Dj Cross draaide ook zoo lekker.echt perfect opgeboud tot een hoogtepunt.Cj Bolland - The Prophet als laatst.wat een topnr zeg.

Mario Piu meer van verwacht.maar toch een zooi gruwelijke knallers ertussen.alleen jammer van die dancevalley theme.

Scott Bond & Klubbheads heb ik zogoed als niet gevolgd.boeide me niet zo.maar voor de rest TOP avond!!

GREETZ!!
Partyhardy!
Wow! top om al die verhalen te lezen over TE! Jammer dat ik er niet bij kon zijn als ik het allemaal zo lees (ik was op vakantie).
net bij een paar maten langs geweest, wilde graag weten hoe het geweest was en zij hadden het ook top gehad, zij hadden gelukkig ook geen last gehad van slecht geregeld ns verkeer :) Maar ze waren wel nog ontiegelijk brak, ik moest echt alle verhalen eruit trekken en dan nog kwam er niet veel fatsoenlijks meer uit! ;) :p :p
The Groove
Pfff Ik was 1 van gelukkigen die Scott Bond heeft mogen zien op Massive. En als je dat gezien hebt roep je niet zo snel dat Scott Bond nix boeit... Helaas was onze Scotje niet in staat om mijn meesterlijke set van Massive te herhalen.

Mario Piu vond helemaal de man van de avond. Die kerel draaide GRUWELIJK BRUTE platen zeg. Als iemand weet waar je DIE kan downloaden ff roepen aub!

Tracklist is ook goed... maar liever de set natuurlijk :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by The Groove

Mario Piu vond helemaal de man van de avond. Die kerel draaide GRUWELIJK BRUTE platen zeg. Als iemand weet waar je DIE kan downloaden ff roepen aub!

Tracklist is ook goed... maar liever de set natuurlijk :D

Ik heb net ff gekeken op RMF en daar staan ze allemaal=> Judge Jules, Scott Bond, Mario Piu, Dj Cross & Johan Gielen, alleen niet de Klubbheads, maar goed dat is dus super chill! ben nu lekker aan het downen ;) :D thanks to xacidtripx en Judgelex. ;) :D
HenkyDoodle
LoL..

that's the original print! .. Thanks for the compliments! (courtesy to a friend of mine who got the idea for the print!)
Ruben_Dubbink
Hier mij story about Trance-Energy,

Vond het een megatof feest (voor mij de eerste).
Van de Klubbheads heb ik niet zo heel veel meegemaakt,
maar Judge Jules draaide errug goed!
De meeting was ook wel grappig! Verder vond ik Piu ook
wel erg lekker, (z'n muziek dan), en cross en bond matig.
Geloof dat ik het dus aardig met de rest eens ben.
Verder vond ik dat Gielen een megatoffe set neerzette!

Voor mij: een zeer geslaagd eerste feest(en zeker niet het laatste)

Greetz RubDub

Obi
Nog eventjes voor de liefhebbers:

:)

Voor meer foto's kun je hier terecht:

www.id-t.com

&

www.trance-energy.nl
Partyhardy!
Tering die foto's zien er bruut uit!!! wow! :cool: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5