return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Hoe was Trance energy
View this Thread in Original format
magrec
Ik ben benieuwd...
Vooral naar cross die draaide namelijk wel een redelijk half uurtje op 538 voordat de live uitzending begon.

Ik heb scott bond ook gehoord op 538 ff maar dat vond ik in het begin een beetje een rommelige set wel leuke platen....

Nou ik ben benieuwd of ik echt iets heb gemist.
Dr. Kuipers
Uh, je hebt zeker wat gemist, was zo phat
Me reactie straat trouwen wel in het andere topic, over de meeting.
Ben de 16de feb. ook weer van de partij :)
Sumaya
Cross.. zoals ik ook in een ander topic al zei was echt karig (vind ik). Dat was weg gegooid geld op het laatste kwartiertje na.

Scott Bond was iets minder vind ik dan op massive (dat vind ik echt THE BOMB die live set, heb hem toen ook live gehoord :P).

Deze keer stal judge jules echt de show! Mooie platen vind ik, mooie melodien maar toch ook wat bass er door heen gegooid. Geweldig naar mijn mening.
Remy D
Het was heel VET en het ging allemaal weer te snel om.

Judge Jules was voor mij ook de beste. :D:D:D
Flippe
Ik zie wel weer dat ik iets gemist heb :(

volgend jaar toch maar er heen gaan!
kolkiewolkie
ik sluit mij helemaal aan bij diegene die cross weggegooid geld vondt. en inderdaad was alleen het laatste kwartiertje nog een beetje het horen waard

greetz kolkiewolkie
kolkiewolkie
:D voor de rest echter: toppie :D

nogmaals greetz kolkiewolkie
Little Theseus
TE2001 part 2 was voor mij zeker een goed feest.

"on the 7th day: god created JUDGE JULES!"

goede set was dat zeg, met alleen naar mijn mening geen verassende platen, iets waar ik juist op hoopte.
Ik vond het einde van Mario Piu erg lekker stampbaar :):)
Cross was bij het einde van zijn set goed bezig maar da's dan ook t enige wat ie goed deed.

Johan Gielen goes Milk Inc.!! Als je zag hoe nep Svenson op dat keyboardje aan het pielen was, erg jammer, maar het lijkt me logisch dat er inderdaad clip-opnamen zijn gemaakt, want ik zou niet weten waarvoor anders die Svenson erbij moest. Het nummer sloeg iig wel in als een bom, echt geweldig!
T kleutergehalte was bij Gielen wel heel klein, echt een topsfeer toen.

2 minpuntjes aan het feest; het publiek moet toch echt is leren dat ik de heAo doe en niet de heeeee hooooooo, en je moest af en toe een goede plek zoeken om het geluid beter te kunnen horen, want dat was echt niet overal optimaal.
LightForce
Hmm hoor ook wel weer dat ik wat gemist heb, al heb ik wel 538 geluisterd. Maar heb ff een vraagje!

Weet 1 van jullie het laatste nummer wat johan gielen draaide, welk nummer dat is?????????
kolkiewolkie
Ook hier sluit ik me bij aan: dat stomme ge heeey hoooooo dat mag van mij echt achterwege gelaten worden. als ik dat wil horen ga ik wel naar een 1 of andere prutsdiscotheek ofzo, en het geluid varieerd in kwaliteit ook nogal. die paar momenten die ik op de tribune heb doorgebracht viel het echt op hoe beroerd het geluid daar is.

dit laatste is echter maar een kanttekening, het eerste irriteert me echt mateloos

gr. Kolkiewolkie

Blik
hoezo, dat is toch vet man, heeeeee hoooooo en dan ff het 00t 00t ertussen

vinnik echt master

maarreh ik wacht op de livesets eigenlijk, vooral judge jules en toch ook wel johan gielen hoor
rellivisit
quote:
Originally posted by LightForce
Hmm hoor ook wel weer dat ik wat gemist heb, al heb ik wel 538 geluisterd. Maar heb ff een vraagje!

Weet 1 van jullie het laatste nummer wat johan gielen draaide, welk nummer dat is?????????

Lexicon 4 - Reach Me (svensson & gielen remix)

Cross was waardeloos :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement