return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Hoe was Trance energy (pg. 4)
View this Thread in Original format
Obi
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Tering die foto's zien er bruut uit!!! wow! :cool: :D

Thanx for the compliment :)

Ik ben zelf ook wel tevreden.
Blik
weet je wat ik wel erg jammer vind, al die intro's van 3 minuten

helemaal bij Johan Gielen, die stopt rond 10 minuten in de set en dan komt er weer zo'n stomme intro, beetje jammer, maar de sets zijn eigenlijk allemaal super, behalve cross, die vinnik helemaal niks, alleen de laatste 3 nummers zijn cool
Miss Proximus
en de beste stuurlui staan aan wal toch? :o

hey guys, leuk dat jullie hat allemaal (nou ja, behalve iwan dan) zo vet hebben gehad!! Ik heb een stukje op de radio gehoord, en wij vonden het laatste van cross ook wel relaxt, we kwamen zelf net thuis van een feestje, dus wel ff chill :D maar ja, toen johan gielen kwam zijn we van schrik maar naar bed gegaan..en verder heb ik geen flauw idee hoe er gedraait is :)
laatste keer dat ik in thialf was, was 18 okt. 97, en toen vond ik t een kutlocatie, maar aangezien dat een Shadowlands feest was, was dat te verwachten..id&t heeft de ruimte vast beter besteedt (slijm, slijm gheghe) maarre...ook allemaal naar IC? want dan wil ik ook meeten!! :)

cheerz, proxi
!_PeTrUs_!
OK dan mensen, het was wel een geslaagd feestje ja. Ik ben de meeting zoals gewoonlijk weer misgelopen, maar ik heb o.a. Moogwai & Glaniskanis ontmoet. Glaniskanis liep ik gewoon tegen het lijf en vroeg of ie wel eens op het net zat en wat z'n naam daar was. En zodoende.... Was gezellie Glaniskanis!!!!

Het feest opzich was wel jovel. Alleen het geluid was soms zwaar bagger. Tijdens Judge Jules hoorde ik soms alleen maaar de Bass en niks meer van de Melodie en dat vond ik zwaar klote.

Maar goed, ik heb me prima vermaakt en daar gaat het om...

GReeTZ
Teal'k
quote:
Originally posted by Blik
weet je wat ik wel erg jammer vind, al die intro's van 3 minuten

helemaal bij Johan Gielen, die stopt rond 10 minuten in de set en dan komt er weer zo'n stomme intro, beetje jammer, maar de sets zijn eigenlijk allemaal super, behalve cross, die vinnik helemaal niks, alleen de laatste 3 nummers zijn cool

Over Johan gielen: zijn set was nog niet begonnen, hij had namelijk een plaatje van cross ingemixt, en daarna mixte cross vrij vlot gielen's plaatje in.. Dit was pure opzet, maar we GAAAAAAAAAF.. goeie samenwerking.. klonk rete goed!!

Verder heb ik dus bond en the judge gemist, omdat een maat was opgepakt voor cafeine *kuch, drugs volgens de politie* pillen.. tot 2 uur gewacht, daarna konden we pas beginnen.. Verder Mario Piu was goeie set, goeie technieken heb die gast (op 1 heeeele vage overgang na).. Goeie platenkeuze, geen opmerkingen.
Cross, ach.. die gast mogen ze van mij meteen in de sloot gooien.. op het laatst 3 of 4 nummers die men wilde horen.. wel veel techniek die gast.
Johan Gielen, tja.. geen woorden maar daden, hij liet niet veel van zijn technieken (2 platen enzo) horen, maar wel uitstekende platenkeuze (over svensson wil ik het niet hebben, te commercieel voor mij).. Uitstekende set.. Geweldig genoten!!!

algemeen: licht was echt VEEEEEEEET!!!!! beste tot nu toe gezien (tja.. niet bij sensation geweest..)
geluid.. als je het in het midden staat was het goed, dus tussen de boxen in, zeg maar.. want als je teveel richting de drink stands stond waren de bassen out of sync (logisch) en de hoge tonen vielen weg.. maar boeie.. ik stond toch wel midden in de zaal..

Uitstekend Feest..

Mzzl

Tom
Blik
wat was dan de laatste plaat van Cross + Gielen, de plaat voor de intro, met de vrouwelijke vocals, die roelt namelijk superhard, echt lekker nummertje
YojiBiomehanika
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Ik heb net ff gekeken op RMF en daar staan ze allemaal=> Judge Jules, Scott Bond, Mario Piu, Dj Cross & Johan Gielen, alleen niet de Klubbheads, maar goed dat is dus super chill! ben nu lekker aan het downen ;) :D thanks to xacidtripx en Judgelex. ;) :D

RMF??? geef ff url AUB... ik MOET die set van Jules en van Piu hebben, die lui kicken zwaar aars... De klubbheads vielenn me ook 100% mee toen ik binnenkwam.. Scott bond was nie echt bijzonder en cross ook niet... en gielen is echt een sukkel!! man ik heb nog nooit zo'n loser dj gezien. Ik was erbij toen ze z'n clip gingen opnemen. Bij de ingang.. echt zo'n gast met megafoon zeggen zo van: Jongens daar komt johan gielen aan in een limousine, als hij er uit komt allemaal juichen en schreeuwe!!!.
Dus die gast komt uit de auto en vet veel mensen BOEEEEEE...humor... maar intussen mochen we nog steeds nie naar binnen. Dus hij weer terug in de auto en die gast met zn megafoon weer zeggen dat we pas naar binnen mochten als we goed hadden geschreeuwd enzo... nou vieze losers...

Maar in ieder gaval: JULES RULES!!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika

RMF??? geef ff url AUB... ik MOET die set van Jules en van Piu hebben, die lui kicken zwaar aars... De klubbheads vielenn me ook 100% mee toen ik binnenkwam.. Scott bond was nie echt bijzonder en cross ook niet... en gielen is echt een sukkel!! man ik heb nog nooit zo'n loser dj gezien. Ik was erbij toen ze z'n clip gingen opnemen. Bij de ingang.. echt zo'n gast met megafoon zeggen zo van: Jongens daar komt johan gielen aan in een limousine, als hij er uit komt allemaal juichen en schreeuwe!!!.
Dus die gast komt uit de auto en vet veel mensen BOEEEEEE...humor... maar intussen mochen we nog steeds nie naar binnen. Dus hij weer terug in de auto en die gast met zn megafoon weer zeggen dat we pas naar binnen mochten als we goed hadden geschreeuwd enzo... nou vieze losers...

Maar in ieder gaval: JULES RULES!!

hahaha idd wat een domme actie zeg! wel kut dat je dus niet meteen naar binnen kon! maar goed die url van rmf is www.raremusicfinder.com
je moet je daar wel aanmelden en dan in de forums kijken van trance/techno/house en dan naar radio538 en dan staan de sets van TE daar allemaal. :) :D
Raymond
Scott Bond de man van de avond !!!!!!!!! Onbekende engelse Trance =] Verder Mario Pui Toppie en de rest kots ik op vooral Johan Gielen sinds die het grote geld geroken heeft is het alleen maar bergafwaards met hem gegaan, tja vindt het ook niet gek voor een BELG (HeHe No Offence)
SpeakerfreaK
zo zeg, een aantal phatte platen waarop ik natuurlijk heb staan springen, al was het geluid soms idd erg KUT; platen:
barthezz - on the move (dumonde remix) zo`n vette mix blijft da,
yves de ruyter - back 2 earth,
svenson & gielen - twisted,
Work in Progress - I Won't Let you Down (Darren Tate mix),
Three Drives on Vinyl - 'Sunset On Ibiza',
Underworld - Born Slippy (CJ Stone Remix) ,
Mauro Picotto - Awesome !!!,
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)

naja en ik kan nog wel doorgaan....
ookal zeiden de 3 gasten met wie ik er was dattet bagger was, moet ik toch echt zeggen dat het allemaal zo slecht nog niet was, en als ik de livesetjes luister heb ik bijna alles gehoord/gezien....dusseh wel lekker! (zeker als je na gaat dat een van die gasten 4 kaartjes had gewonnen met zijn cocacola kaart echt WTF? dus gratiz entree ;) )

Flipper01
quote:
Originally posted by Obi

Thanx for the compliment :)

Ik ben zelf ook wel tevreden.

Eeej, weet jij misschien of de andere foto's ook op internet staan in dezelfde grootte als deze? Ik heb die andere foto's gezien maar helaas zijn ze allemaal zo klein..
Teal'k
quote:
Originally posted by Blik
wat was dan de laatste plaat van Cross + Gielen, de plaat voor de intro, met de vrouwelijke vocals, die roelt namelijk superhard, echt lekker nummertje

Als laatste was CJ Bolland van Cross.. daarvoor was Vaiio - Rupture (riva remix) naar ik meen...

Edit: sorry.. nou een antwoord op je vraag:
na cj bolland volgt sunset on ibiza..
en het eindigt met:

Sunscream vs Push - Please save me (vocal mix)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement