return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Angry? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by Xilver
Mooi, ze hebben just extra RAM komen bijsteken. A whopping gigabyte zit der in mijne bak. Eindelijk Flash, Photoshop én Fireworks tegelijkertijd open zonder problemen :D

*rrrrrrrrr*, a web-designer's wet dream ;)
'ZE' hebbe kome steke? kunde gij da zelf dan ni? =p
Xilver
Tuurlijk kan ik da zelf, maar ze hebben hier de afdeling PC-Support die voor de rest van den dag op hun lui gat spellekes zit te spelen, dus laten we die gasten ook maar eens iets doen he :)

De policy is dat alle software en hardware door PC-Support moet geinstalleerd worden, over heel 't bedrijf.
Tiger777
nieuwe tantist: moest persé 5 houtspaanders in mijn tandvlees steken! Mij zien ze daar nemeer terug:whip: :whip: :whip:
Gladius
quote:
Originally posted by Tiger777
nieuwe tantist: moest persé 5 houtspaanders in mijn tandvlees steken! Mij zien ze daar nemeer terug:whip: :whip: :whip:

en nu: de slissende slang sluipt snachts met de sluwe vos ...
Tiger777
het bloedt nog een beetje :(
Kaidreas
^kleinzerig ventje.
ik moet dagelijks 5 eiken bomen uit mijn hand zien te verwijderen :D
Tiger777
jomo... gai zijt nen bouvakker, gai hoort ook na de vrouê te floijte, oek iet da ik ni dun(toch ni te neig allé:p).
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
Tuurlijk kan ik da zelf, maar ze hebben hier de afdeling PC-Support die voor de rest van den dag op hun lui gat spellekes zit te spelen, dus laten we die gasten ook maar eens iets doen he :)

De policy is dat alle software en hardware door PC-Support moet geinstalleerd worden, over heel 't bedrijf.

mochten alle werknemers eens constant goed doorwerken dan zou de werkloosheid volgens mij met 20% stijgen.
Nabistai
quote:
Originally posted by djcresto
mochten alle werknemers eens constant goed doorwerken dan zou de werkloosheid volgens mij met 20% stijgen.

Het aantal zelfmoorden ook denkik :nervous:
Kaidreas
als ge maar kunt burten e :D

anyways bij ons op het werk, is het anders toch doorgaan ze..
zelf als ge nog maar ff ergens naar toe gaat vragen ze al.. "wa is kwart na vier aan het zoeken" :D

Xilver
Damnit kga hier echt wa kopstoten gaan uitdelen op't werk. Twee man ziek gevallen, en ne kerel die het niet nodig vind van een week op voorhand zijn planning door te geven aan ons team. Gevolg: die gast komt nu af met superdringend belangrijk werk, en op wie zijne kop komt dat terecht? Uiteraard ik... Waardoor er twee heel belangrijke deadlines in het gedrang komen.

Toemme toch, ambetante mensen...
Buoyant
godver de godver miljaar de nondejeuuuuuuuuuuuuuuuh :mad: :mad: :mad:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH
IK KAN ER NIET MEER TEGEUH, HET KAN ME NIET MEER SCHELEUH
F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,etc.

Frustraties baaaaabababababa en dat allemaal door een meisje, ik moet mij schamen :whip: :whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement