return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Angry? (pg. 8)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by Tiger777
1)Koffieke drinken
2)Dafalgan 500
3)Slapen
4)Doorslapen tot een stuk in de dag(>12uur)
5)Koffieke

En dan zou de hoofdpijn moeten over zijn

heh, en als ge geen koffie moogt en ge hebt examen en kunt dus niet tot x uur blijven liggen? =p
Tiger777
2 X dafalgan 500 :p
djcresto
quote:
2 X dafalgan 500 :p

dafalgan forte (1000) bestaat ook hoor, werkt ook ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
dafalgan forte (1000) bestaat ook hoor, werkt ook ;)

En dat gaat er echt voor zorgen dat ge uw examen heel lucide en geconcentreerd gaat aanvangen! :p
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En dat gaat er echt voor zorgen dat ge uw examen heel lucide en geconcentreerd gaat aanvangen! :p

Een beetje zoals Actifed... écht een aanrader bij mondelinge voordrachten. Ik had mij nog nooit zo goed geamuseerd :toothless
Nyah
quote:
Een beetje zoals Actifed... écht een aanrader bij mondelinge voordrachten. Ik had mij nog nooit zo goed geamuseerd :toothless

Mmmh, actifed :p Ma dat neem ik best niet tijdens de examens, want daar wordt ge zo loom van...
Btw, vroeger kon ge actifed zonder voorschrift verkrijgen en nu moet ge telkens er een voorschrift voor hebben.
Eigenlijk wel goed, want actifed werd/wordt door veel oudere mensen gebruikt als een soort van slaapmiddeltje...
Tiger777
tiens, slaapmiddel? Ik krijg daar de slappe lach van :p

Dat doet blijkbaar bij iedereen iets anders. Heb ooit van iemand gehoord dat hij halucinaties kreeg(zoals: beeld op tv zonder dat hij aanstond), maar ja, bij nader inzien ontbrak die jongen ook een paar vijzen...:tongue3
Kaidreas
onlangs van men broeder gehoord dat ge van slaappillen met alcohol helder gaat beginnen denken enzow (als da nodig is) alle kpeins toch dat hij zoiets zei. :D
Pumaz
Godver ik krijg het ervan he, ik zit al 6 uur 1 track te downen op DC++ door ne gozer die zo slim was een netlimiter te installeren, hij is de enige kerel die de track heeft dus kan het niet anders, en ik down niet eens tegen 1 kb/s :whip: :whip: :whip:
Phortastic
quote:
Originally posted by Nyah
Mmmh, actifed :p Ma dat neem ik best niet tijdens de examens, want daar wordt ge zo loom van...
Btw, vroeger kon ge actifed zonder voorschrift verkrijgen en nu moet ge telkens er een voorschrift voor hebben.
Eigenlijk wel goed, want actifed werd/wordt door veel oudere mensen gebruikt als een soort van slaapmiddeltje...

Actifed bestaat zelfs niet meer dacht ik, uit de handel nu.
Alle apothekers hebben wel zelf get in mekaar geklutst wat eigenlijk just hezelfde is maar ok :p

Nyah
quote:
Originally posted by Phortastic
Actifed bestaat zelfs niet meer dacht ik, uit de handel nu.
Alle apothekers hebben wel zelf get in mekaar geklutst wat eigenlijk just hezelfde is maar ok :p

jawel actifed bestaat nog hoor ;) allé laatste keer dat ik nr de apotheek ben geweest (6tal maanden geleden) hadden ze dat nog :) hoe lang zou dat dan uit de handel zijn?
ma t klopt ook dat de apothekers nu meestal zelf zo'n middelke in mekaar geklutst hebben, en bijna tzelfde is :p
Tiger777
sst, verslavingen aan medicijnen is een taboe... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement