|
Angry? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Zehra
gewoon rustig blijven. in en uitademen. relax ;) al die mensen die zo stressen tijdens de blok + examens: nergens voor nodig :) |
Da's inderdaad het beste. Leren onder stress zou véél minder efficent zijn als het leren zonder stress (Bij de beesten is het toch zo, dus zal da voor u ook wel kloppen zeker e glad;):toothless ) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
fokking klote keuring en fokking klote ethias en fokking alles wat ook maar met den auto heeft te maken. gvd welke idioot heeft er ooit beslist dat alle openbare gebouwen alleen maar open zijn tijdens de werk uren.
ge moet al verlof gaan pakken om laat ons zeggen maar ne nieuwe pas te krijgen.... jeeeeeees idioten. |
Ambtenaren joeng :whip: :whip: |
|
|
| Kaidreas |
| ambtenaren aka: "idioten die hebben gestudeerd en daarom een te grote pree krijg dat ze eigenlijk echt verdienen want ze zijn uber lomp en ze kunnen niet logish nadenken." |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Buoyant
der zijn ook nog altijd gewone jongens die gewoon een praatje willen maken :whip: :whip: :whip: |
beste quote van de 21ste eeuw imo :D;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ambtenaren aka: "idioten die hebben gestudeerd en daarom een te grote pree krijg dat ze eigenlijk echt verdienen want ze zijn uber lomp en ze kunnen niet logish nadenken." |
Ik vind dat ze dat verdienen, de inzet waarmee die mensen hun werk doen, echt, om schrik van te krijgen:confused: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Da's inderdaad het beste. Leren onder stress zou véél minder efficent zijn als het leren zonder stress (Bij de beesten is het toch zo, dus zal da voor u ook wel kloppen zeker e glad;):toothless ) |
ik weet ni hoor... ik leer meestal t efficiënst als ik onder een enorme druk (=stress) sta. Als ik weet dat er nog 2 weken zijn vooraleer de examens gaan beginnen, dan heb ik meestal zoiets van "Oh das nog 14(!!!) dagen, no worries" :p Maja..
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ik haat het wanneer meisjes denken dat je ze probeert te versieren vanaf het moment dat je er gewoon iets vriendschappelijk tegen zegt en het helemaal niet de bedoeling is om ze te versieren, wat denken ze wel niet |
niet alle meisjes zijn zo, spijtig dat er zo zijn...
een gewone goede vriendschap tussen een jongen en meisje kan toch wel zeker, of ni? |
|
|
| Kaidreas |
| ^ja zeker dat kan.. maar begint ge na een tijd niet automatisch te denken van.. hoe komt het dat ik met haar zo goed kan opschieten, of zo goed kan babbelen (ook al heb je eigenlijk totaal geen interesse in haar). maar da gaat weer voorbij. alle zodenk ik erover. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
niet alle meisjes zijn zo, spijtig dat er zo zijn...
een gewone goede vriendschap tussen een jongen en meisje kan toch wel zeker, of ni? |
dat kan zeker, maar als ik een meisje voor de eerste keer zie en er mee praat, merk ik soms dat ze meteen zoiets heeft van: ooh nee, weer zo één :confused: , terwijl dat helemaal niet de bedoeling is. Nou das ook niet altijd waar, maar ik praat toch liever gewoon met een meisje dan dat ik haar meteen tot over haar oren zit te versieren, maar goed, kan ook zijn dat ik mijn eigen dan weer te geweldig vind ..... |
|
|
| _Jedi |
| ^ben ook zo, bepaalde vriendinnen zijn bijna zoals een zus geworden, tvervelenste is dan wanneer je jezelf moet gaan tegenhouden er niet meer voor te gaan voelen dan vriendschap, en dan is afstand nemen zo ff een noodzaak .. is al een paar keer gebeurd. |
|
|
| Gladius |
awww die hoofdpijn weer :( :( :whip:
kent iemand nog goeie remedies plz? |
|
|
| Tiger777 |
1)Koffieke drinken
2)Dafalgan 500
3)Slapen
4)Doorslapen tot een stuk in de dag(>12uur)
5)Koffieke
En dan zou de hoofdpijn moeten over zijn |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by _Jedi
^ben ook zo, bepaalde vriendinnen zijn bijna zoals een zus geworden, tvervelenste is dan wanneer je jezelf moet gaan tegenhouden er niet meer voor te gaan voelen dan vriendschap, en dan is afstand nemen zo ff een noodzaak .. is al een paar keer gebeurd. |
ja dat risico bestaat natuurlijk... vrij pijnlijk als dat gebeurt.
maar als de vriendschap sterk genoeg is, geraakt ge daar meestal ook wel over, he. |
|
|
|
|