|
Angry? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Buoyant
godver de godver miljaar de nondejeuuuuuuuuuuuuuuuh :mad: :mad: :mad:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH
IK KAN ER NIET MEER TEGEUH, HET KAN ME NIET MEER SCHELEUH
F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,F*CK,etc.
Frustraties baaaaabababababa en dat allemaal door een meisje, ik moet mij schamen :whip: :whip: :whip: :whip: |
En het voelt echt alsof er niks erger is he... I feel your pain jong, been there, done that... Sterkte |
|
|
| TOR |
| ik kan mij zo ergeren aan kerstverlichting hé.. :whip: als ik 's morgens naar het station rij is het enige wat ik zie kitscherige bollen en flitsende lichten in de mensen hun haag, in hun bomen, rond de contouren van hun huis... en alsof dat nog niet erg genoeg was krijgen we die soms ook in de vorm van een hert of een kerstman.. aaaaargh :whip: :whip: |
|
|
| Nyah |
Frustraties baaaaabababababa en dat allemaal door een meisje, ik moet mij schamen :whip: :whip: :whip: :whip: |
calm down.. na regen komt zonneschijn en tis ni omdat de situatie nu uitzichtloos lijkt, dat altijd zo zou zijn.
probeer u bezig te houden en alles wat u aan haar doet denken... ff uit t zicht verplaatsen |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TOR
ik kan mij zo ergeren aan kerstverlichting hé.. :whip: als ik 's morgens naar het station rij is het enige wat ik zie kitscherige bollen en flitsende lichten in de mensen hun haag, in hun bomen, rond de contouren van hun huis... en alsof dat nog niet erg genoeg was krijgen we die soms ook in de vorm van een hert of een
kerstman.. aaaaargh :whip: :whip: |
Allé jong, das de kerstsfeer!!!:p
neje, ik heb het der ook zo niet voor. Eigelijk niet voor kerstmis in zijn totaal... Iedereen wordt geacht te faken dat ze gelukkig zijn. Daar komen dan nogeens de familiefeesten bij...bah :whip: :whip: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
calm down.. na regen komt zonneschijn en tis ni omdat de situatie nu uitzichtloos lijkt, dat altijd zo zou zijn.
probeer u bezig te houden en alles wat u aan haar doet denken... ff uit t zicht verplaatsen |
Tis al veel beter nu :), het waren gewoon de gevoelens van het moment gisteren en het stomme idee dat ze zo plots geen gevoelens meer had.
Tzal niet zolang duren om er overheen te komen, der zijn lieve meiskes genoeg, merk ik de laatste tijd. |
|
|
| Kaidreas |
^ja??? mmmmmmz ik merk die lieve meisjes dat toch niet op hoor.
btw ontopic:
godverdomme. grrrrr voos wijf antwoord dat toch me iets waarvan ik slimmer wordt. ge praat in wartaal voor mij...
Zucht... het lucht echt wel een beetje op, zo is wa vloeken |
|
|
| Zehra |
veel sterkte iedereen...
laat u nie doen: gewoon terugslaan! :disbelief |
|
|
| eieregooie |
Alle vrouwen zijn kuthoeren!
(c) Hans Teeuwen |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Alle vrouwen zijn kuthoeren!
(c) Hans Teeuwen |
Ja (behalve de koningin) ;) |
|
|
| Kaidreas |
^ksnap em niet :D
waarom de koningin niet???? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ksnap em niet :D
waarom de koningin niet???? |
omdat ze heel de dag moet zwaaien. Daaaag! Dag lieve mensen!!! Daag! Ik ben de koningin! Daaa-aag!
... |
|
|
| Kaidreas |
da maakt nog altijd geen steek voor mij:conf:
ook al moet ze den helen dag zwaaien dan kan het toch nog een kuthoer zijn?? |
|
|
|
|