|
Talent van het jaar! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ODB
Matthew Dekay is ook on fire.
Dit jaar erg veel goede nummers;
Bad, beatomatic, digifruitella,eyes wide shut, clearing the mind, gods answer, behind secret borders, enz. Verder heeft hij een aantal goede sets gehad waaronder de Essential mix en zijn optreden in Panama (ASOT 173)
|
en vooral niet te vergeten The Deep Show! :eyespop:
Matthew Dekay dus ook voor mij! :cool: :) |
|
|
| Chicane |
Ozgur Can produceert aan de lopende band, iedere week komt er een remix en een productie van zouteloze pingelpangel meuk. Totaal niet mijn ding dus, hij zou eens een track af moeten maken en niet meteen releasen zodra hij iets meer heeft dan alleen een bassline, dan zou het interessant worden om Ozgur te luisteren maar dit is niks.
Voor mij is het nogsteeds D:Fuse wel eigenlijk, maakt echt mooie producties (Other Side _O_ ) en zet hele lekkere sets neer. Het wil alleen niet zo lukken om door te breken geloof ik, ik hoop dat zn album daar verandering in brengt voor hem. |
|
|
| sndh |
Introvert, Chistopher Lobsinger en Blue Haze (Michael Burns)
Introvert heeft dit jaar ook veel tunes eruitgeknalt. Denk aan Wishful Longing, Joga Breaks, Seaside Floater, Track for July, From the depths, echt stuk voor stuk megavette tunes!
Blue Haze was vorig jaar al bezig, maar dit jaar zijn er wel weer heel veel juweeltjes uitgekomen. Niet alleen Into Nothing, maar veel meer vette tunes die allemaal wel een zelfde lijn volgen maar daar genoeg uitstapjes bij maken zodat het niet klinkt als een ozguurtje...Denk aan Tomorrows Today, We Will Fade, Regaining Conciousness, Steady Waters, Subtle Nature, Absorb, Spacious en Messy Textures (TOTY voor mij :eyes: )
Dan niet te vergeten Christopher Lobsinger, die zowel op producer als dj vak als 17 jarige echt het onmogelijke voor elkaar krijgt. Show op Proton, veel vette platen die zelfs door WOW worden gedraaid. Geweldig toch! Tunes oa: La Dulce Vida, Equilibrium, Choose Your Weapon...
Eervolle vermeldingen wat mij betreft zijn Nathan Fake, The MFA, Starkid (Goodbye Moon, RIP) en Derek Howell (nieuwe EP is :|) |
|
|
| Raymond |
Er kan er maar 1 de beste zijn:
Joris Voorn :crazy: |
|
|
| Djeebie |
Voor mij ook Nathan Fake. Die Watlington Street EP was echt super. Hij produceert gewoon onwijs gevarieerd en dat kan ik echt onwijs waarderen. Tenminste niet teveel van hetzelfde.
Daarnaast vind ik ook René Amesz een superproducer. Ik weet niet hoelang hij al bezig is, maar z'n Back Into The Funk van afgelopen jaar en ook z'n remix van Eday - Party To The Music vind ik echt vet. Gewoon lekker stevige techhouse. |
|
|
| Wilkman |
Kan niet kiezen tussen:
- Kosmas Epsilon
- Dousk
- Michael Burns/Blue Haze
- The MFA
Grote doorbraak:
- Madoka
- Nathan Fake
- Benz&MD
- Kasey Taylor&Chris Meehan
- Subsky
Al met al een fantastisch jaar met ontzettend veel goede releases! |
|
|
| Ben_Lei |
Best producers 2004 IMO:
Probspot, Mark Otten, Kyau vs Albert en Andy Moor & co. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Kan niet kiezen tussen:
- Kosmas Epsilon
- Dousk
- Michael Burns/Blue Haze
- The MFA
Grote doorbraak:
- Madoka
- Nathan Fake
- Benz&MD
- Kasey Taylor&Chris Meehan
- Subsky
Al met al een fantastisch jaar met ontzettend veel goede releases! |
Kasey is al jaren bezig net zoals madoka!
Michael Burns, Rene Amesz & Nathan fake...
Vooral Nathan vind ik helemaal goed!. |
|
|
| Matthijs |
| Talent van het jaar zijn voor mij ook Özgür Can, hoewel ik vind dat hij na z'n doorbraak veel te veel is gaan uitbrengen wat bovendien niet te vernieuwend was. Beetje hetzelfde verhaal als Markus Schulz eigenlijk, die vorig jaar ook met veel te veel niet-origele remixen op de proppen kwam. Ook van Nathan Fake ben ik zeer onder de indruk geraakt, niet alleen door z'n producties maar zeker ook door z'n live-performance op het ADE. Tot slot Benz & MD, die hebben ook zéér veel goede dingen laten horen! |
|
|
| Wilkman |
| quote: | | Kasey is al jaren bezig net zoals madoka! |
Ze zijn beiden idd al jaren bezig. Maar Kasey Taylor&Chris Meehan formen pas sinds eind vorig jaar een zeer succesvol&produktief duo.
En wat Madoka betreft: Inhale heeft ervoor gezorgd dat hij bij een breder publiek bekend is geworden. |
|
|
| SnuggLe |
Joris Voorn
Matthew Dekay
Nathan Fake |
|
|
|
|