return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Talent van het jaar! (pg. 4)
View this Thread in Original format
TranceFool
Lol, steek onder water :haha: ....jij voelt wel erg snel aangesproken. Ik gebruikte Flashdance als voorbeeld, maar jij voelt je blijkbaar meteen persoonlijk aangevallen.
En wel erg kinderachtig dat je nu snel je post geedit hebt :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Lol, steek onder water :haha: ....jij voelt wel erg snel aangesproken. Ik gebruikte Flashdance als voorbeeld, maar jij voelt je blijkbaar meteen persoonlijk aangevallen.
En wel erg kinderachtig dat je nu snel je post geedit hebt :o

Nu? Had ik STRAKS al gedaan! Waarom kinderachtig? Ik had het gewoon bij het verkeerde eind en kom terug op mijn te voorbarige conclusie(s). Waarom is dat slecht? Sinds wanneer is je mening herzien omdat je nieuwe inzichten hebt slecht?

Maarja dat kunnen weinig mensen hier. Blijkbaar kan je beter krampachtig je mening blijven verdedigen en oogkleppen ophebben, dan je mening herzien en openstaan voor andere dingen & zeggen dat je een fout maakt / dingen verkeerd ziet. Dat soort dingen heb ik nooit zo'n moeite mee, maar andere mensen wel blijkbaar. Moeilijk, eerlijk zijn voor sommigen.

En ik voel me zeker aangesproken, omdat je altijd zeikt over Flashdance. Want lul niet dat je dat niet als 'steek' bedoelde... je weet dat ik dat een vet nr vind. Plus je hebt dat in eerdere posts ook al aan de orde laten komen.... Dus geef het gewoon toe joh, bedoeld of onbedoeld.
Cosmic
Het gros van de namen die ik hier langs zie komen zegt me niets, al denk ik wel dat ik weet hoe dat komt: het zullen wel progressive-producers zijn, en dat is niet echt mijn ding.

Ik vind Infusion wel een positieve uitzondering, nummers zoals Girls can be Cruel en Love&Imitation kan ik wel waarderen.

Qua doorbraak stem ik op hun dus, op Andy White en Jay Walker.
TranceFool
Tis goed hoor Snuggle, je moet je niet zo snel aangevallen voelen, als je niet tegen mijn posts kan zet je me maar lekker op ignore ofzo. Flashdance heb ik 1x eerder genoemd dus ik snap niet waar je dit ineens vandaan haalt.
En nu maar weer ontopic, ipv deze zeer kansloze discussie.
Dj Lex
Whahaha wat hebben sommige mensen lange tenen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Whahaha wat hebben sommige mensen lange tenen!

Hele lange!
Maar daar tegenover staat ook een hele lange leuter, dus dat compenseert!
djxtension
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hele lange!
Maar daar tegenover staat ook een hele lange leuter, dus dat compenseert!

Jup, Snuggle is de grootste lul op dit forum... :p ;)
moogwai
quote:
Originally posted by djxtension
Jup, Snuggle is de grootste lul op dit forum... :p ;)

Daarom is dat shirt dat hij heeft ook zo toepasselijk :haha:
TranceZoner
quote:
Originally posted by moogwai
Daarom is dat shirt dat hij heeft ook zo toepasselijk :haha:

T-Shirt??

Wat staat daarop dan? 'Snuglul' ???

J/K Snuggle ;)
Robert
Misschien niet talent van het jaar, maar wel producer/djs die ik zelf erg relax vond dit jaar.

Andy Moor (+ aanhang)
Vind echt dat hij relaxe dingen heeft gedaan dit jaar, zijn basslijnen zijn altijd heel relax. Vooral de remix van Starkid, Gill Norris en Ridgewalkers komen goed over bij mij.

Remy/Roland Klinkenberg
Till Ya Drop en Fearless vind ik echt super platen, en ook de nieuwe Remy trouwens :). Ik hoop dat er echt veel meer van dit soort platen komen (nog suggesties?)

Kyau vs Albert
Zij hebben leuke platen gehad dit jaar, vond ze niet allemaal even goed maar kan ze toch waarderen om een of andere reden. Ook beide superaardige gasten.

Signum
Ik vind dat zij nog altijd relaxe trance maken en echt altijd top geproduceerd.

Probspot
Ze lijken dan misschien wel allemaal een beetje op elkaar, maar vind ze toch wel lekker klinken.

Misschien een beetje stom om te noemen, maar ik vind dat ik dit jaar zelf echt een relax jaartje heb gehad. Een jaar geleden had ik echt niet verwacht dat ik al deze kansen zou krijgen die ik dit jaar heb gehad, en volgend jaar begint er ook leuk uit te zien.

eXos
quote:
Originally posted by TranceZoner
T-Shirt??

Wat staat daarop dan? 'Snuglul' ???

J/K Snuggle ;)

Snugger???
SnuggLe
Nee, "I'am the greatest"

Maar genoeg offtopic...talenten dames!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6