return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Talent van het jaar! (pg. 5)
View this Thread in Original format
TranceZoner
Ik ben Menno de Jong helemaal vergeten te noemen!

Bij deze dan!
Glaniskanis
Niet echt nieuw talent maar toch wel een vrij dikke doorbraak tot nu toe in 2004 voor David West
Iedereen vergeet hem een beetje te noemen, maar vna deze man gaan we nog veel meer te horen krijg in 2005

Ik benoem hem hierbij dan ook tot een van de grootste beloftes voor 2005 (voor mij althans)
en bij die beloftes komen ook Ben Camp & Mat Leutwyler onder hun BCML alias
Ik verw8 grootse dingen van deze luitjes

[edit]
Vergeet ik bijna Dekay te noemen die wat mij betreft deze titel voor 2004 verdient en die in 2005 ook tot de beloftes hoort!!
[/edit]

[edit2]
Ik zal ff lijstje maken van David West zn dingetjes dit jaar btw omdat er zoveel aliasen zijn
David West - Carrier (komt uit in 2005)
David West - Envy (komt uit in 2005)
Inkfish Vs David West - Aftermath
Audioholics - External Key (= David West & Ozgur Can)
Synergy - Hello Strings (komt uit in 2005)
Synergy - Pacifier
Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Mix) (komt uit in 2005)

alhoewel er veel van uitkomt in 2005 is alles dit jaar al in de spotlight geweest (of is er nog steeds in)
Daarom kan je hem dus voor veel dingetjes ook bij 2005 plaatsen :) lekker makkelijk hahaha
[/edit2]
ahp2002
Bijna vergeten de knuffel Noren te noemen: DJ Elusive & Likwit

Likwit gaat een boel plaatjes uitbrengen (co-operaties)
BaRTeZ
Ik heb even gezocht naar mijn post uit 2003 met voorspellingen van 2004. Ik had verwacht dat 2004 het jaar zou worden van:
Elevation
Phynn
Envio
Filo & Peri
Mark Otten

en dat Montana eens uit de schaduw van Tiesto zou komen.

Allemaal vrij aardige producties gemaakt, maar toch geen van allen echt doorgebroken imo. Kan misschien ook zijn omdat ik zelf wat verschoven ben qua muzieksmaak.

Mijn talenten van het jaar vind ik Ozgur Can, Probspot en Blue Haze
moogwai
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Niet echt nieuw talent maar toch wel een vrij dikke doorbraak tot nu toe in 2004 voor David West
Iedereen vergeet hem een beetje te noemen, maar vna deze man gaan we nog veel meer te horen krijg in 2005

[edit2]
Ik zal ff lijstje maken van David West zn dingetjes dit jaar btw omdat er zoveel aliasen zijn
David West - Carrier (komt uit in 2005)
David West - Envy (komt uit in 2005)
Inkfish Vs David West - Aftermath
Audioholics - External Key (= David West & Ozgur Can)
Synergy - Hello Strings (komt uit in 2005)
Synergy - Pacifier
Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Mix) (komt uit in 2005)
[/edit2]

Idd, nu je het zegt. Die gast is best goed bezig!
Hij is dus ook verantwoordelijk voor die wereldhit Antiloop - In My Mind van een paar jaar terug.

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Ik heb even gezocht naar mijn post uit 2003 met voorspellingen van 2004. Ik had verwacht dat 2004 het jaar zou worden van:
Elevation
Phynn
Envio
Filo & Peri
Mark Otten

en dat Montana eens uit de schaduw van Tiesto zou komen.

Best een goede voorspelling BaRTez :)

Phynn heeft het toch wel aardig voor mekaar. Onderhand elke tune van hem wordt door Tiesto gedraait, ook niet meteen de minste :)

Envio gaat nu de housekant op, dus daar horen we niks meer van in 2005 denk ik :p Filo & Peri vind ik ook 3x niks
Phortje
David West, Matthew Dekay en Joris Voorn!
Currant Bun
Perry O'Neil!!!
sndh
Beloofd ook heel wat te worden voor Bart van Wissen in 2005! Zijn remix van Knowledge & Hapiness is geweldig, zijn nieuwe Getting Closer EP op privat reality is geniaal!
Bouma-Bros
* Matthew Dekay
* Dousk
* Orchid
* Perry O'Neil
* Kosmas Epsilon
* David West
* Mark Otten
* Benz & MD

Deze springen er wat mij betreft uit dit jaar. :)

Sido
Partyhardy!
Ben het helemaal eens met je lijstje Sido!
Ik laat alleen Dousk weg, ze hebben zeker een aantal lekkere nummers maar zeker geen uitschieters, vaak "net niet" nummers die ook veels te laat pas op gang komen, intro van 4 minuten etc... ;)

Glaniskanis
quote:
Originally posted by moogwai
Idd, nu je het zegt. Die gast is best goed bezig!
Hij is dus ook verantwoordelijk voor die wereldhit Antiloop - In My Mind van een paar jaar terug.

Hij is verantwoordelijk voor alle Antiloop hits samen met zn maatje Robin Soderman....
Kerel heeft zn sporen dus sowieso al verdient, maar is opnieuw superhot en dat is alleen maar goed denk ik :D
ChooChoo
Voor mij dus ook:
Matthew Dekay
Nikola Gala
Perry O'Neil
Nathan Fake
Kosmas Epsilon

(onder andere:))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement