return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Talent van het jaar! (pg. 3)
View this Thread in Original format
basd
Hmm.. Lastig. Ik zou het zo echt niet weten. Vind Joris Voorn in ieder geval geen talent, die gast is al wat te lang goed bezig voor die titel. Dat ie pas dit jaar een album releast en een hitje heeft (Incident) doet daar voor mij niets aan af.

Wie ik dan wel zou moeten noemen weet ik zo snel even niet.
Original
quote:
Originally posted by moogwai
Welke producer vind jij het talent van het jaar?

Ik stem voor Ozgur Can. Ik had vorig jaar nog nooit van deze knakker gehoord, terwijl hij dit jaar echt zo veel goede platen geproduceerd heeft. ff denken... Sometimes, Over Nothing at All, Irony, Reclaim, Zero Hour, Illusion, Connected, Not Even Winds, etc en daarnaast nog een paar erg vette remixen

Verder moet ik hier ook denken aan Andy Moor, alleen is hij al wat langer bezig, misschien kun je hier beter spreken van grote doorbraak :) Van Andy kun je ook een waslijst samenstellen: White Room, Tilt - The World Doesn't Know , Ridgewalkers Feat El - Find (Andy Moor Remix), Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix), Gill Norris - Forme (Leama and Moor Remix), Matt Darey Presents Li Kwan - Point Zero 2004 (Leama & Moor Remix) en dan vergeet ik er nog wel een paar.

Verder van eigen bodem vind ik vooral Perry O'Neil en Sander van Doorn de grootste talenten. Perry's Wave Force, Arise, Mind Circles en z'n remix van As The Rush Comes, wat een tunez :crazy: Sander's producties onder z'n eigen naam (Loaded, Punk'd en Dark Roast) zijn echt super en best vernieuwend ook en ook bij z'n Sam Sharp en Sandler projecten zitten leuke plaatjes tussen.

Ook erg talentvol vind ik Phynn, Danjo & Rob Styles (Primer), Rico Soarez/Probspot, Estuera, Nathan Fake, Nikola Gala, Michael Burns (Blue Haze), Elevation en Mark Otten (Lightscape). Zij hebben allemaal meerdere producties/remixes die ik echt helemaal super vind.

Eigenlijk best een goed jaar voor nieuw talent, want ik zal er best nog een paar vergeten :D De meeste "gevestigde" namen hebben het ook niet slecht gedaan dit jaar maar ook niet echt overtuigend. En een Armin van Buuren, Rank 1 of Above And Beyond hebben amper wat leuks geproduceerd om en maar een paar te noemen.

Tja ik kan me hier eigenlijk wel in vinden, Mis dan alleen eigenlijk nog Eric Pryds, Dekay en D:Fuse
@win
Verdorie wat is dat moeilijk kiezen zeg. Er braken zoveel talenten door in 2004. Was een mooi jaar :) Nou vooruit dan maar, Ozgur Can!
moogwai
Meest genoemd tot nu toe zijn Ozgur Can, Nathan Fake en Matthew Dekay.

Dit geeft ook mooi de smaak weer van dit forum momenteel, paar jaar terug was dit wel anders!

quote:
Originally posted by Chicane
Ozgur Can produceert aan de lopende band, iedere week komt er een remix en een productie van zouteloze pingelpangel meuk. Totaal niet mijn ding dus, hij zou eens een track af moeten maken en niet meteen releasen zodra hij iets meer heeft dan alleen een bassline, dan zou het interessant worden om Ozgur te luisteren maar dit is niks.

Je hoeft ook niet alles goed te vinden van die gast. Ik vind ook niet alles goed, maar hij heeft toch een aantal echte toppers erbij zitten. Ozgur's style is zeker wel te herkennenen, maar voor de rest zijn b.v. een Over Nothing At All, Reclaim of Not Even Winds echt wel totaal verschillend.

quote:
Originally posted by basvh

DJ Proteus

Als je binnen 1 jaar het van finse vakkenvuller tot afsluiter DV HQ stage schopt ben je voor mij een held. Vergeet ook daarbij niet zijn optreden bij de tidy weekender en Bull Dog Bash niet. Respect voor deze jongen!

Idd, ook best opvallend! Beste talent van de hardhouse scene dan maar ;)

quote:
Originally posted by Original
Tja ik kan me hier eigenlijk wel in vinden, Mis dan alleen eigenlijk nog Eric Pryds, Dekay en D:Fuse

Prydz mag ook zeker genoemd worden ja. Call On Me is zeker een van DE nummers van dit jaar en Spooks is ook super. En daarnaast heeft hij nog een paar leuke remixen geproduceerd.
SnuggLe
quote:
Originally posted by moogwai
Meest genoemd tot nu toe zijn Ozgur Can, Nathan Fake en Matthew Dekay. Dit geeft ook mooi de smaak weer van dit forum momenteel, paar jaar terug was dit wel anders!

Ja GOH, he he, de housescene is iedere minuut anders. Vraag dit over een maand nog een keer en het ziet er weer anders uit...
TranceFool
Prydz heeft dit jaar superveel laten zien. Call On Me was echt een superplaatje, heerlijk zomer gevoel.......en dat die plaat een hit is geworden op tadio en TV boeit me helemaal niks! Moeten we Flashdance nu ook een slechte plaat gaan vinden :rolleyes:

Naast deze hit heeft hij nog veel meer laten zien zoals Human Behaviour (een van mijn favo tracks dit jaar), Lesson One, Spooks, Do It, erg vette remixen voor wat meer groovy house die ik niet allemaal ga opnoemen. Cirez D - Control Freak en Hoodpecker ook 2 supertracks! Dus voor mij is Prydz zeker een van de betere producers van dit jaar. Van een talent kan je niet echt spreken want vorige jaren heeft ie ook al een aantal juweeltjes geproduceerd zoals Deeper Still (blijft een meesterlijk nummer)

edit: ik vergeet nog Slammin“ en Woz Not Woz ook 2 heerlijke plaatjes! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Prydz heeft dit jaar superveel laten zien. Call On Me was echt een superplaatje, heerlijk zomer gevoel.......en dat die plaat een hit is geworden op tadio en TV boeit me helemaal niks! Moeten we Flashdance nu ook een slechte plaat gaan vinden :rolleyes:

Naast deze hit heeft hij nog veel meer laten zien zoals Human Behaviour (een van mijn favo tracks dit jaar), Lesson One, Spooks, Do It, erg vette remixen voor wat meer groovy house die ik niet allemaal ga opnoemen. Cirez D - Control Freak en Hoodpecker ook 2 supertracks! Dus voor mij is Prydz zeker een van de betere producers van dit jaar. Van een talent kan je niet echt spreken want vorige jaren heeft ie ook al een aantal juweeltjes geproduceerd zoals Deeper Still (blijft een meesterlijk nummer)

edit: ik vergeet nog Slammin“ en Woz Not Woz ook 2 heerlijke plaatjes! :)

Dan heb ik me vergist, ik heb nl niet veel meer gezien dan dat hitje van hem, wat ik persoonlijk niets vind.

Maar vent, wat ZEIK je nou over Flashdance??? Smaken verschillen, lekker belangrijk allemaal zeg! Zit je te zeuren over mij, maar bij het minste of het geringste wat ik ook post kom je met een standaardzin "Flashdance is ook commercieel blablablabla". Lekker belangrijk. Maar ach ja alles wat ik typ is toch gezeik of iets anders wat jij af probeert te kraken.

:rolleyes:
djxtension
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dan heb ik me vergist, ik heb nl niet veel meer gezien dan dat hitje van hem, wat ik persoonlijk niets vind.

Maar vent, wat ZEIK je nou over Flashdance??? Smaken verschillen, lekker belangrijk allemaal zeg! Zit je te zeuren over mij, maar bij het minste of het geringste wat ik ook post kom je met een standaardzin "Flashdance is ook commercieel blablablabla". Lekker belangrijk.

Maar ach ja alles wat ik typ is toch gezeik of iets anders wat jij af probeert te kraken. En als ik zeg dat ik me vergis (zoals hierboven) wordt dat ook nooit gezien of gemerkt..... Sorry sorry meneer Tjabbe, u heeft gelijk zoals altijd :o Sorry hoor, sorry!

:rolleyes:

Rustig he? Denk aan je hart... ;)

Eric Prydz heeft buiten 'Call On Me' inderdaad heel wat lekkere plaatjes en remixen uitgebacht. 'Do It' is 1 van mijn favorieten op dit moment.

En over 'Flashdance' houd ik verder m'n bek. Laat ik maar zeggen dat ik 'm zwaar overrated vind...
Partyhardy!
Inderdaad Prydz heeft zeker veel laten zien. Sluit me bij het verhaal van Trancefool aan.
En Snuggle, dat jij alleen die 2 "ontzettend commerciėle" nummers kent zegt meer over jou dan over Prydz ;)
TranceFool
Die post hierboven van jou slaat echt he-le-maal nergens op Snuggle, ik reageer gewoon inhoudelijk op jouw post omdat ik het er niet mee eens ben (had ik bij iedereen gedaan)....

SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Die post hierboven van jou slaat echt he-le-maal nergens op Snuggle, ik reageer gewoon inhoudelijk op jouw post omdat ik het er niet mee eens ben (had ik bij iedereen gedaan)....

Ik zeg toch dat ik me vergis?
Maar ik bedoel , waarom moet er altijd een 'steek' bij als in iets over FLashdance of wat dat betreft? Dude wake up, smaken verschillen en wat ik zeg: lekker belangrijk dat het commercieel is! Daar heb ik me al tijden bij neergelegd, alles gaat om het geld. Kijk, als die zin van Flashdance er niet tussen had gestaan, had het mij helemaal niet uitgemaakt, maar reageer dan niet met zoiets wat als een kut op een varken slaat, wat deels als steek onder water geldt.

En verder was ik te laat met editen :rolleyes:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Inderdaad Prydz heeft zeker veel laten zien. Sluit me bij het verhaal van Trancefool aan.
En Snuggle, dat jij alleen die 2 "ontzettend commerciėle" nummers kent zegt meer over jou dan over Prydz ;)

Dat klopt, en dat zeg ik toch ook? Ik ken allen die 2, en daar oordeel ik op. Je hebt nl nooit volledige info, dus je moet je baseren op wat je wel weet.... Want anders zou je hier nooit wat kunnen posten. Had het alleen wat subtieler kunnen zeggen.

quote:
Originally posted by djxtension
En over 'Flashdance' houd ik verder m'n bek. Laat ik maar zeggen dat ik 'm zwaar overrated vind...

Dat mag je vinden. Smaken verschillen.
Opti
Arjan Robben
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement