|
ILTA Show #30 *SPECIAL EDITION* on ETS-Global (20.12.2004) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | | אילן נראה לי רצית להגיד משו לא |
אמר...
רק שזה נכנס שם באמצע...
קבל:
| quote: | | אוי גיל גיל כל כך הרבה מילים על פלוטליכט בלי לציין תעובדה החשובה שמרקו רייברב שהוא המוח שמאחורי היצירות הנפלאות שלהם כבר לא חלק מהם ככה שפלוטליכט נותר מר דניאל לבדו... |
וואלה...:) |
|
|
| YuVaL |
פאקקקקקקקקקקק
פלוטליכט!@)#)!@#)!@#)!)#
:eyes: :eyes: |
|
|
| Black Dragon |
כמו שאמר אילן והוא צודק
פלוטליכט כרגע הוא דניאל לבדו
הסגנון שלו כלל לא דומה לסגנון היצירה שלהם
אבל בקרוב אני מארח את קלאודיו :)
מי שלא מכיר זהו
S.H.O.K.K
והוא יתן בראש |
|
|
| taltul |
| KUBIIIIIIIIIIIK!!! :) |
|
|
| Black Dragon |
| טראקליסט בעמוד הראשון בפוסט שלי |
|
|
| princess cc |
פתיחה טובה!
ID?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדולה אני!:D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by arik
יש הגעתי בזמן!!! |
אהלן אהלן!:) |
|
|
| arik |
כף לי לשמוע את הסט הזה!!!!
מעניין טראק ליסט מעניין |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by arik
כף לי לשמוע את הסט הזה!!!!
מעניין טראק ליסט מעניין |
איזה פצצות זה יה אללה!
אהבתייייייייייייייייייייי
אלי... אמרתי לך שתמיד תיתן להם להיות לפניך...
ככה אני הכי נהנית!:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
זה הסט של פלוטליכט?!
אני ישמח לדעת אם הוא מנגן עקרונית את החומר המשוחרר מדיסקים/תקליטים |
|
|
|
|