return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
ILTA Show #30 *SPECIAL EDITION* on ETS-Global (20.12.2004) (pg. 9)
View this Thread in Original format
Black Dragon
יוליה...הרוסיה מרוסיה
ROBERTO
תוכנית מדהימה בובינה עשו לי את היום.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ROBERTO
תוכנית מדהימה בובינה עשו לי את היום.


לפני שנה אם הייתי קורא תמשפט הזה הייתי בטוח שאתה מדבר על סדרה חדשה לפעוטות בערוץ הילדים...
אבל היום בובינה זה שם לגיטימי בעולם הטראנס

מישהו צריך ללמד תרוסים האלה לבחור שמות!!!:whip: :whip:
arik
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לפני שנה אם הייתי קורא תמשפט הזה הייתי בטוח שאתה מדבר על סדרה חדשה לפעוטות בערוץ הילדים...
אבל היום בובינה זה שם לגיטימי בעולם הטראנס

מישהו צריך ללמד תרוסים האלה לבחור שמות!!!:whip: :whip:

בובינה היו מדהימים
אבל האמת שהיה יותר כף לשמוע את הסט של אלי ואלין
THE_BLUE_DRAGON
תוכנית ססססססוווווווףףףףףףףףףףף הייתה היום!!!!!!!

:crazy: :eyes: :crazy:


נשמח לקבל תגובות גם בפורום של הסוכנות (כאן!) על התוכנית הערב.

:disbelief
arik
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
תוכנית ססססססוווווווףףףףףףףףףףף הייתה היום!!!!!!!

:crazy: :eyes: :crazy:


נשמח לקבל תגובות גם בפורום של הסוכנות (כאן!) על התוכנית הערב.

:disbelief
ראסמי שמעתי כל כך חזק
אמא שלי כל כך כעסה עליי היא כמעט הפילה אותי מהכיסא
זה היה מפחיד

לא שמתי לב שהזמן טס
והפצצתי את הבית עוד ב 11
Huge-A
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אריק היה במייק...

לא התערבב יותר מדי למיטב זכרוני..
הוא מהאליטות של רעננה תבין..


אאהה עכשיו הוא זכור לי הנשנש הזה ... איזה מין חבר פורום אתה באמת ???
אתה לא משמש דוגמה טובה כמו כל האחרים ... ישבת על הבר אני זוכר.. אין אין חציל נשאר חציל.

אחלה של שידור אפילו לא שמתי לב שמעתי עד 1 חחח.
arik
quote:
Originally posted by Huge-A
אאהה עכשיו הוא זכור לי הנשנש הזה ... איזה מין חבר פורום אתה באמת ???
אתה לא משמש דוגמה טובה כמו כל האחרים ... ישבת על הבר אני זוכר.. אין אין חציל נשאר חציל.

אחלה של שידור אפילו לא שמתי לב שמעתי עד 1 חחח.

DONT WORRY MATE
אתה עוד תראה אותי משתגע
תשאל את אלי איך אני יכול להיות מפגר לפעמים
:)
Huge-A
quote:
Originally posted by arik
DONT WORRY MATE
אתה עוד תראה אותי משתגע
תשאל את אלי איך אני יכול להיות מפגר לפעמים
:)


אתה לא צריך להיות מפגר:crazy: פשוט בו עם כולם לרחבה ואל תשב לי בצד או תשתה משהו .. כי את זה עושים בבית ולא במועדון למי שלא הבין עוד!!!;)

יאללה נראה אותך... או שגם אתה יוצא פעם ביובל... עד שיש קטיף או משהו כזה :toothless
ואם תהיה נחמד ותבוא למסיבה ... אני ילמד אותך על אפטר באיכילוב :thepirate
יום טוב.
KrazyDJs
הסט של אלין היה משו בסט...באלאגאנאז' :stongue:

Scorchio
אחלה תכנית סט טוב אל אלי ואלין
השאר לא שמעתי
markfeldman
הרימיקס שלו ל-

SEPTEMBER RAIN

פשוט אדיר !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement