return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
ILTA Show #30 *SPECIAL EDITION* on ETS-Global (20.12.2004) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Black Dragon
אחי צא מהקונפליקט האישי שלך עם דיסקים\תקליטים
:)

הוא מנגן גם וגם
מייק עצמו ניגן הכל בדיסקים
זה לא משנה כל כך
בטוח שיש להם גם הכל על תקליטים אם לא הרוב
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Black Dragon
אחי צא מהקונפליקט האישי שלך עם דיסקים\תקליטים
:)

הוא מנגן גם וגם
מייק עצמו ניגן הכל בדיסקים
זה לא משנה כל כך
בטוח שיש להם גם הכל על תקליטים אם לא הרוב


לא קונפליקט אחי..
היה עד לא מזמן:)

אין רע בלנגן דיסקים
מקוריים:)
ומשאין לו כסף ובוחר לנגן צרוב שיבושם לו
אני לא תוקף אף אחד כזה
שימו לב שלרגע לא תקפתי פה אף אחד
זאת החלטה שלי פרטית
:)
KrazyDJs
סעמק, שמעתי 2 טראקים ראשונים..
הלכתי להתקלח, שחזרתי אבא שלי השתלט על המחשב והחליט שעכשיו הוא משחק סוליטר
ורק עכשיו בסוף הסט יצא לי לחזור לשמוע
princess cc
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא קונפליקט אחי..
היה עד לא מזמן:)

אין רע בלנגן דיסקים
מקוריים:)
ומשאין לו כסף ובוחר לנגן צרוב שיבושם לו
אני לא תוקף אף אחד כזה
שימו לב שלרגע לא תקפתי פה אף אחד
זאת החלטה שלי פרטית
:)


החלטה טיפשית ביותר...
אבל שים לב שלרגע אנ'לא תוקפת אותך...
אם אתה רוצה לנגן מקורי שיבושם לך:)
Black Dragon
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא קונפליקט אחי..
היה עד לא מזמן:)

אין רע בלנגן דיסקים
מקוריים:)
ומשאין לו כסף ובוחר לנגן צרוב שיבושם לו
אני לא תוקף אף אחד כזה
שימו לב שלרגע לא תקפתי פה אף אחד
זאת החלטה שלי פרטית
:)


חחח אתה חמוד אתה :)
בהצלחה עם הכל אילן אתה תהיה טוב אני בטוח...אנשים שמצליחים הם אלה שממש מתמידים ובעלי מוטיבציה גבוהה

אליאור הסט של אלין תיכף מתחיל
קבל מוזיקה שאתה אוהב לפנים
KrazyDJs
אכן..מההתחלה אני בבלאגאנאז'....
taltul
quote:
Originally posted by princess cc
החלטה טיפשית ביותר...
אבל שים לב שלרגע אנ'לא תוקפת אותך...
אם אתה רוצה לנגן מקורי שיבושם לך:)

אני מקווה שזה היה בצחוק....
princess cc
quote:
Originally posted by taltul
אני מקווה שזה היה בצחוק....


כאילו דא?
ברוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווור

אני דווקא גאה בו על ההחלטה האמיצה!
כן יירבו:)
arik
מממ אחלה טראק!!!!!!!!!!!!
בחורה מבית טוב אלין
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by arik
מממ אחלה טראק!!!!!!!!!!!!
בחורה מבית טוב אלין

מה זה הקטע הנוכחי?!

ההתחלה לא היתה כוס הקפה שלי (חחח תרגום גרוע מאנגלית) הקטע הזה יפהפה

Huge-A
כל הכבוד באמת אני סוף סוף גאה בבחורה שיודעת מוזיקה איכותית!!!!!

אני מרוצה מהסט ששלה יותר מהקודם ברגע זה ..
אחותי תלמדי אותם !!!
Black Dragon
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה הקטע הנוכחי?!

ההתחלה לא היתה כוס הקפה שלי (חחח תרגום גרוע מאנגלית) הקטע הזה יפהפה


Christian Hornbostel - Into Your Mind (Moshic Remix)
כבוד ישראלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement