|
ILTA Show #30 *SPECIAL EDITION* on ETS-Global (20.12.2004) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
אחי צא מהקונפליקט האישי שלך עם דיסקים\תקליטים
:)
הוא מנגן גם וגם
מייק עצמו ניגן הכל בדיסקים
זה לא משנה כל כך
בטוח שיש להם גם הכל על תקליטים אם לא הרוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אחי צא מהקונפליקט האישי שלך עם דיסקים\תקליטים
:)
הוא מנגן גם וגם
מייק עצמו ניגן הכל בדיסקים
זה לא משנה כל כך
בטוח שיש להם גם הכל על תקליטים אם לא הרוב |
לא קונפליקט אחי..
היה עד לא מזמן:)
אין רע בלנגן דיסקים
מקוריים:)
ומשאין לו כסף ובוחר לנגן צרוב שיבושם לו
אני לא תוקף אף אחד כזה
שימו לב שלרגע לא תקפתי פה אף אחד
זאת החלטה שלי פרטית
:) |
|
|
| KrazyDJs |
סעמק, שמעתי 2 טראקים ראשונים..
הלכתי להתקלח, שחזרתי אבא שלי השתלט על המחשב והחליט שעכשיו הוא משחק סוליטר
ורק עכשיו בסוף הסט יצא לי לחזור לשמוע |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא קונפליקט אחי..
היה עד לא מזמן:)
אין רע בלנגן דיסקים
מקוריים:)
ומשאין לו כסף ובוחר לנגן צרוב שיבושם לו
אני לא תוקף אף אחד כזה
שימו לב שלרגע לא תקפתי פה אף אחד
זאת החלטה שלי פרטית
:) |
החלטה טיפשית ביותר...
אבל שים לב שלרגע אנ'לא תוקפת אותך...
אם אתה רוצה לנגן מקורי שיבושם לך:) |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא קונפליקט אחי..
היה עד לא מזמן:)
אין רע בלנגן דיסקים
מקוריים:)
ומשאין לו כסף ובוחר לנגן צרוב שיבושם לו
אני לא תוקף אף אחד כזה
שימו לב שלרגע לא תקפתי פה אף אחד
זאת החלטה שלי פרטית
:) |
חחח אתה חמוד אתה :)
בהצלחה עם הכל אילן אתה תהיה טוב אני בטוח...אנשים שמצליחים הם אלה שממש מתמידים ובעלי מוטיבציה גבוהה
אליאור הסט של אלין תיכף מתחיל
קבל מוזיקה שאתה אוהב לפנים |
|
|
| KrazyDJs |
| אכן..מההתחלה אני בבלאגאנאז'.... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
החלטה טיפשית ביותר...
אבל שים לב שלרגע אנ'לא תוקפת אותך...
אם אתה רוצה לנגן מקורי שיבושם לך:) |
אני מקווה שזה היה בצחוק.... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by taltul
אני מקווה שזה היה בצחוק.... |
כאילו דא?
ברוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווור
אני דווקא גאה בו על ההחלטה האמיצה!
כן יירבו:) |
|
|
| arik |
מממ אחלה טראק!!!!!!!!!!!!
בחורה מבית טוב אלין |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by arik
מממ אחלה טראק!!!!!!!!!!!!
בחורה מבית טוב אלין |
מה זה הקטע הנוכחי?!
ההתחלה לא היתה כוס הקפה שלי (חחח תרגום גרוע מאנגלית) הקטע הזה יפהפה |
|
|
| Huge-A |
כל הכבוד באמת אני סוף סוף גאה בבחורה שיודעת מוזיקה איכותית!!!!!
אני מרוצה מהסט ששלה יותר מהקודם ברגע זה ..
אחותי תלמדי אותם !!! |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה הקטע הנוכחי?!
ההתחלה לא היתה כוס הקפה שלי (חחח תרגום גרוע מאנגלית) הקטע הזה יפהפה |
Christian Hornbostel - Into Your Mind (Moshic Remix)
כבוד ישראלי |
|
|
|
|