return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
ILTA Show #30 *SPECIAL EDITION* on ETS-Global (20.12.2004) (pg. 8)
View this Thread in Original format
Black Dragon
השרת של הפורום הזה עיצבן אותי
תקע הכל בגלל זה יצא ספאם :)
ואריק יא תינוק אל תתחיל שוב

ממקסס בציוד מלגו
arik
quote:
Originally posted by princess cc
אני בספק אם יקבלו אותי ל-
ILTA בכלל...

את בקטע של להדחף היום הא:)?
arik
quote:
Originally posted by Black Dragon
השרת של הפורום הזה עיצבן אותי
תקע הכל בגלל זה יצא ספאם :)
ואריק יא תינוק אל תתחיל שוב

ממקסס בציוד מלגו

פגעת בי עכשיו!!!!!!!!!@$@#$#@%$


ALLEN AND HEATH 32
זה בהחלט לא לגו!!!!!!!!!!@#$@#%$@#

לפחות עד שאח שלי והכלב שלי ישברו אותו
ואז באמת אני יאלץ להרכיב אותו כמו לגו
Black Dragon
אתה והלכב שלך חחחחחחחחחחח
פיפי מקס
שיפשפת אותו בבטן כשירדת איתו?
שישתין ויחרבן זריז?
princess cc
quote:
Originally posted by arik
את בקטע של להדחף היום הא:)?


ואתה בקטע של לעצבן היום אה?:)
arik
quote:
Originally posted by princess cc
ואתה בקטע של לעצבן היום אה?:)

לא נכון:nervous:



ואלי באמת שיפשפתי לו
אבל לא שמה
חחח סתם
איכסה:)

האמת שהוא ממש ממשומע
רק אמרתי לו קקי והוא עשה קקי
רק חבל שאמרתי לו קקי שהוא היה קרוב מידי לרגל שלי
Black Dragon
quote:
Originally posted by arik
לא נכון:nervous:



ואלי באמת שיפשפתי לו
אבל לא שמה
חחח סתם
איכסה:)

האמת שהוא ממש ממשומע
רק אמרתי לו קקי והוא עשה קקי
רק חבל שאמרתי לו קקי שהוא היה קרוב מידי לרגל שלי


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כלב... קקי!!!
arik
quote:
Originally posted by Black Dragon
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כלב... קקי!!!

טוב מספיק
אם אתה רוצה לדבר על הכלב שלי תפנה לסוכן שלו

בכל מקרה
BOBINA
ממקסס מצויין@##@$%#@$
וטראק ליסט מצויין

ואז מה אם הוא רוסי.?@#%$@#%??:)
Black Dragon
הם שניים
תותחים
:)
arik
the longest day pf my life
מה אני יגיד
הקצב אדיר

אבל המנגינה פשוט תקועהההה
היא לא יפה!!!!

princess cc
quote:
Originally posted by arik
טוב מספיק
אם אתה רוצה לדבר על הכלב שלי תפנה לסוכן שלו

בכל מקרה
BOBINA
ממקסס מצויין@##@$%#@$
וטראק ליסט מצויין

ואז מה אם הוא רוסי.?@#%$@#%??:)


יוליה... היא רוסייה?
arik
quote:
Originally posted by princess cc
יוליה... היא רוסייה?

מי זאת יוליה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement