|
Hjälp mej hoppas!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
jag tror inte jag själv insett detta än... det är tragiskt som fan... men 40.000 ... nej alltså, går inte att föreställa sig ens:(
hoppas för fasen att era anhöriga/grannar klarar sig!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hörde det sjukaste på radio tidigare idag... Myndigheter där nere visste att det vart en jordbävning och att det möjligtvis var en jättevåg på väg, under ett krismöte så kom mna fram till att man inte ville störa turismen...
STÖRT ! Nu finns de ingen turism kvar alls... den är utplånad ! |
|
|
| jeremy1984 |
| Jag hoppas verkligen att alla era anhöriga kommer hem helskinnade och att alla omkomna får vila i frid..:( |
|
|
| montana |
| min brorsa's frus familj är i phuket, dom ringde nåra dagar sen och sa att dom var i säkerhet på ett berg. sen så har vi inte hört nåt. jag kan bara hoppas att alla kommer hem friska nu, och allt |
|
|
| ScuL |
ja alltså jag trodde en kompis var där nere för att han är på världsresa i Sydöst asien + australien, o han berättade att han skulle gå till Thailand i december, men inte precis när.
Men när jag ringde sen föräldrar i Sverige upptäckte jag att han var fortfarande i Nya Zeeland... vilken tur |
|
|
| jofawe |
jag har fortfarande inte hört av 2st som är där nere..
har däremot hört av 1 som är i thailand, och 2 i australien ... puh |
|
|
| GyLLe |
Nu ligger moster och son på västerås sjukhus med lindriga skador. Moster har blåmärken som skulle ge livstids fängelse vid en misshandel, dom är helt svarta.
men fortfarande inget från Ove. :( Måste ställa sej in på de värsta :confused: :nervous: :confused: Nu hoppas man att han ÄR skadad och inte KAN höra av sej. Fan det här är ju helt sjukt en så här sak händer ju inte.. är ju som taget från en film.
Rebel9>>> Puket
Tack alla som bryr sej! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hörde det sjukaste på radio tidigare idag... Myndigheter där nere visste att det vart en jordbävning och att det möjligtvis var en jättevåg på väg, under ett krismöte så kom mna fram till att man inte ville störa turismen...
STÖRT ! Nu finns de ingen turism kvar alls... den är utplånad ! |
Hörde oxå det. Blev ganska paff måste jag säga. Dock visade det sig att de vid tillfället bara hade fått den första, och felaktiga informationen, att skalvet bara var 8.1 på richterskalan. Sist det hände blev det inga tsunamis. Men det låter ju endå sjukt att resonera så när det kan innebära människoliv.
Katastrofen är så svår att greppa. Jag sörjer med alla som har vänner och kära där nere. |
|
|
| reveal |
(Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känner att jag vill skriva nåt ändå...)
Naturen är brutal, hoppas att morbror Ove har klarat sig :( |
|
|
|
|