return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Hjälp mej hoppas!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
idioter :whip:


aftonbladet eller?

asså var väl redan ett faktum att dom thailänska myndigheterna visste om detta :conf:

varför skyller man nu då detta på amerikanarna!? :conf:

tycker bara man läser det här:

"Genast skickades en varning till den topphemliga amerikanska marinbasen på den brittiska ön Diego Garcia, ett 50-tal mil söder om Maldiverna."

så ser man hur seriös artikeln är... topphemlig bas yeah right, bara aftonbladet vet om den :rolleyes:
SWE_TRANCE
På tal om konspirationer m.m.
Här är ganska så intressant läsning
Vizay
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
På tal om konspirationer m.m.
Här är ganska så intressant läsning


roande läsning men killen som postar allt från början har en väldig förmåga att älta samma saker om å om igen utan att svara på folks frågor :p

Dessutom tycker jag det finns en sak som talar emot hela det så kallade "HAARP" systemet och att det skulle kunna frambringa jordbävningar. Jordbävningar uppstår pga. de olika plattorna krockar med varandra. Jag ser seriöst inte hur någon form av strålning skulle kunna påverka plattornas rörelse (särskillt inte med tanke på hur stora dom faktiskt är)
SteveTranz4ever
Detta är 2 vänner till en kille på jobbet
http://www.expressen.se/index.jsp?a=223641
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Detta är 2 vänner till en kille på jobbet
http://www.expressen.se/index.jsp?a=223641


det är nu alla lyckohistorier kommer..

Jag fick föressten ett sms från en av de jag saknat. Hon var i Australien när det hände och fick reda på katastrofen för 2 dagar sen.. sega?!
reveal
Är det någon som fortfarande saknar någon? :nervous:
St_Andrew
En bild som visar lite av katastrofens omfattning...

VARNING FÖR ATT BILDEN ÄR GROV

http://img130.exs.cx/img130/5306/ruumiita4ft4gp.jpg

:(:(:(:(
n0bben
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
På tal om konspirationer m.m.
Här är ganska så intressant läsning


bull

folk som inte kan diskutera, hänvisar alla sina källor till internetsidor och som dessutom avslutar varje mening med 3 utropstecken är ju bara patetiska

avskyr människor som tror de vet saker för att de kan hänvisa till källor på internet, ett media som är känt för sin trovärdighet :rolleyes:, när de i själva verket inte vet ett skit
St_Andrew
quote:
Originally posted by n0bben
bull

folk som inte kan diskutera, hänvisar alla sina källor till internetsidor och som dessutom avslutar varje mening med !!!!!!!!
är ju bara patetiska


håller med, konsperationsteorier är så jävla uttjade, sen när dom börjar om en jordbävning blir man ju bara :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

quote:
avskyr människor som tror de vet saker för att de kan hänvisa till källor på internet, ett media är känt för sin trovärdighet


så länge man håller sig till flera källor så finns det inget trovärdigare än internet...
n0bben
quote:
Originally posted by St_Andrew

så länge man håller sig till flera källor så finns det inget trovärdigare än internet...


det där är nog en sanning med modifikation.

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by n0bben
bull

folk som inte kan diskutera, hänvisar alla sina källor till internetsidor och som dessutom avslutar varje mening med 3 utropstecken är ju bara patetiska

avskyr människor som tror de vet saker för att de kan hänvisa till källor på internet, ett media som är känt för sin trovärdighet :rolleyes:, när de i själva verket inte vet ett skit


Håller med dig till 100% att just detta är löjligt.
Men jag tar det inte på så stort allvar, bara kul å läsa hur grabben tar det på allvar.
St_Andrew
quote:
Originally posted by n0bben
det där är nog en sanning med modifikation.


när jag kollar nyhter så kollar jag oftast:

dn.se (för nyheter ur ett svensk perspektiv)
news.bbc.co.uk (bästa och minst vinklade nyheterna i min mening)
english.aljazeera.net (nyheter ur ett extremt mellanöstern perspektiv)
foxnews.com (nyhter ur ett extremt amerikanskt perspektiv)

var annars än på nätet skulle jag kunna få all den informationen ur så många vinklar och på så sätt ett så ovinklat perspektiv som möjligt?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement