return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by ReAz
אני עשיתי של אות סינית בכתף מקדימה
ואני הולך לעשות עוד אחד של שדון... אבל אני לא בטוח איפה לעשות אותו או על השכם מאחורה או על הקו של המכנס או קצת יותר למעלה על הריבועים...


אחי מה עם השמש עם הכובע הכי ליגה בארץ
Shahar
quote:
Originally posted by ReAz
אני עשיתי של אות סינית בכתף מקדימה
ואני הולך לעשות עוד אחד של שדון... אבל אני לא בטוח איפה לעשות אותו או על השכם מאחורה או על הקו של המכנס או קצת יותר למעלה על הריבועים...


וואלה נשמע סבבה
אני חושב על נחש עם חרב...
וביד אני רוצה על היד משו ארוך או כזה למעלה מסביב ליד...

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אחי מה עם השמש עם הכובע הכי ליגה בארץ


מה אנחנו במת לצעוק אחי?
מה הוא יבוא לבת יוריד חולצה יראה לה שמש עם כובע?
היא תסתלבט עליו
Shahar
אמרו לי שהגיוס שלי זה גיוס הדרכת טירונים או משטרה צבאית
זה טוב?
יעני להתפנות מהבקום בשביל זה?
DjChook
וואו אני לא מאמין, סוף לצעירות!

הצבא מאד לא אוהב שמפתיעים אותו

ועל כן, אם בצו ראשון שהרופא בדק אותך, לא נמצאו עליך איזשהם קעקועים

רשום לך שאין לך קעקוע, ופתאום אתה מופיע יום אחד בצבא עם קעקוע,

אפשר לזיין אותך על זה חזק. (תלוי במפקד שמצא את זה)

יש לי חבר שעשה קעקוע במהלך הצבא, והוא היה צריך להסתיר אותו כדי שלא יגלו... וכן, זה נחשב השחטת רכוש צהל.

עכשיו לא נראה לי שזה מוריד פרופיל, אבל כמו שאמרתי, אפשר לזין אותך על זה לפי מה שאני יודע
DjChook
אם אתה רוצה להיות מכ, אז כן
ומשטרה צבאית זה אף פעם לא טוב לדעתי

תכלס הייתי מנסה לשנות אבל תעשה מה שבא לך
Shahar
אז היא לא חירטטה
אבל בטח מזיינים רק תאלה שעושים קעקוע מעפן
ReAz
אולי אפשר לזיין אותך אם אתה עושה את זה בתקופה הצבאית... הוא מתכוון לעשות לפני.
דרך אגב אחי יש קעקוע אחושרמוטה מגניב של שמש צהובה עם כובע בייסבול שמחסה תפנים ורואים רק חיוך שטני כזה יפה...
אבל בינתיים אמא מרשה רק עוד אחד אז אני חושב שאני יעשה תשדון
שיהיה לי תגיל ותכסף לעשות בלי אישור אני יחשוב על לעשות את השמש
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אם אתה רוצה להיות מכ, אז כן
ומשטרה צבאית זה אף פעם לא טוב לדעתי

תכלס הייתי מנסה לשנות אבל תעשה מה שבא לך


הדרכת טירונים זה מכ!?
זה לא מדריך לאיזה נושא ספציפי?
איזה טירונים אני מדריך?

שמע אם אני רואה זה לא טוב אני דופק נפקדות חברים שלי עשו את זה כבר ואחר כך הוציאו אותם....
אבל אם מראש אומרים לי זה חרא אנלא יתפנה לזה
Sniper
תלך למשטרה צבאית רק אם אתה הולך לכיוון בילוש..
זה הג'וב לדעתי הכי טוב שיש שם, יש לי כמה חברים
הם רוב הזמן על אזרחי וזה בן זונה..

או שגם יש לוכד עריקים.. זה פחות נחמד אבל גם טוב
כל דבר אחר במ.צ זה חרא!
Sniper
ממש בולשיט... אין סיבה שקעקוע יוריד פרופיל

חן - אני לא יודע מי זה חבר שלך או מי אמר לך דבר כזה..
לאף אחד אין רשות לשפוט אותך על זה שעשית קעקוע, ת'עשה מה שאתה רוצה כל עוד זה לא פוגע בך בריאותית.. כמובן בצבא. אני מכיר המון אנשים שעשו במהלך השירות ולא עושים להם כלום, אין לאף אחד אישור לעשות את זה
ויותר מזה למ"כ מ"מ מ"פ או כל רמה ממונה עלייך אסור לו להעניש אותך בגלל קעקוע.. בקיצור בול שיט אחד גדול.

דוגמא יותר נורמלית - אחד הקצינים אצלנו באגף (סרן) עשה קעקוע לפני שנה בערך והראה לכולם, אם לו מותר אין סיבה שלך לא יהיה מותר..

DjChook
אני מאמין שכל אחד לוקח את זה איך שהוא רוצה
FederalBI
לוכד עריקים זה טוב?!
לבוא ולעצור ילד בגילך כמו איזה שוטר מניאק!
וחוץ מזה לך תדע את מי תצטרך לעצור שלא יתפוס אתך מתישהו ויתנקם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement