return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך (pg. 3)
View this Thread in Original format
TTman
צ'ונג
:D

לפי דעתי שני התפקידים הם חרא של דבר וחרא של יציאות
אבל כל אחד והדרך שבא הוא בוחר


בכל אופן, בהצלחה
Shahar
quote:
Originally posted by FederalBI
לוכד עריקים זה טוב?!
לבוא ולעצור ילד בגילך כמו איזה שוטר מניאק!
וחוץ מזה לך תדע את מי תצטרך לעצור שלא יתפוס אתך מתישהו ויתנקם


למה מה הוא יעשה יבוא אלי הבית?
הוא נכנס לשכונה בראש של לריב הוא לא יוצא מפה
ויש תכתובת שלו אין בעיה לקפוץ עם חברים לסגור איתו

quote:
Originally posted by TTman
לפי דעתי שני התפקידים הם חרא של דבר וחרא של יציאות


פתרת לי תבעיה.....
לא מתפנה מהבקום :)
princess cc
שורה תחתונה לא מורידים פרופיל על קעקוע...
מה שכן אתה לא תוכל לטבול במקווה:D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar

מה אנחנו במת לצעוק אחי?
מה הוא יבוא לבת יוריד חולצה יראה לה שמש עם כובע?
היא תסתלבט עליו


אחי השמש בת זונה זה לא של כוסיות
שמש צהובה עם כובע בייסבול כחול
מסתיר את הפנים ורואים חיוך כזה של מניאק
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
למה מה הוא יעשה יבוא אלי הבית?
הוא נכנס לשכונה בראש של לריב הוא לא יוצא מפה
ויש תכתובת שלו אין בעיה לקפוץ עם חברים לסגור איתו



פתרת לי תבעיה.....
לא מתפנה מהבקום :)


יאקקקקקקקקק מנאייקקקקקקקקקקקקקק
בחיים אל תתפנה להם ! משטרה צבאית זה חרא,
לא משנה איזה תפקיד!
אני לא התפניתי... קיבלתי שבוע ריתוק אח"כ קל"ב
היה שווה את זה!
ומה זה הדיבור הנגוע הזה?
:tongue3
yahel222
טוב שמעו אף אחד פה אין לו מושג מה הוא מדבר !!!

נתחיל מחן:
לעשות קעקוע זה לא !! אני חוזר לא נחשב להשחתת רכוש צה"ל
תכניסו לראש שלכם שחייל לא נחשב לרכוש צה"ל

ומי שחושב שכן יש לו בעיה חמורה
כי להאמין בזה זה בעצם לשלול את הזכויות הטבעיות של האדם
לכל אדם יש את החירות שלו ! ואף אחד לא שייך לאף אחד
אתה משרת את הצבא אתה לא עבד שלו הבנת

מה שכן אם תלך לרופא כי כואב לך בקעקוע זה כבר משהו אחר

עכשיו דבר שני קעקועים כן יכולים להוריד פרופיל כי זה נחשב לצלקת
אבל רק אם הם מכסים 70 או 80 אחוז מהגוף (לא זוכר בדיוק תמספר)
קיצר אלא אם כן תקעקע את כל הגוף אז לא יעזור לך

עכשיו בקשר לטרד השני של התפקידים
קודם כל אל תקשיב לכל החכמי חלם שלא התפנו והיו ביום ריתוק ואחרי זה נהיו מלכים. יש לי חדשות בשבילך - אנשים משקרים !
אם לא תתפנה לשום דבר ותתמיד באי התפנות יש מצב גדול שתהיה בכלא - 2 חברים מאד טובים שלי ישבו חודש בגלל זה !
תנסה לשחק עם הפרופיל תלך ל100 רופאים בסוף תמצא איזה בעיה

עכשיו לתפקידים עצמם - אל תלך למ.צ
95 אחוז
מהתפקידים זה הכי מגעיל בעולם
וגם אם תהיה משהו מעניין זה אומר להיות מניאק וזה לא מומלץ
ואל תשחק אותה עבריין כי כל אחד - יש מישהו יותר חזק ממנו בוא נגיד ככה
והדרכת טירונים זה מ"כ זה גם מאד מגעיל....
לא מומלץ

בהצלחה
DjChook
אני ממשיך את דברי דותן מהטרד'
היה איתי מישהו בטירונות שישב 30 יום בכלא על זה שהוא לא הסכים להתפנות למ.צ. ובסוף שלחו אותו לטירונות 02 עם הבטחה שהוא לא יגיע למ.צ.

א-ב-ל
הוא סיפר שיש לו חבר שישב איתו בכלא, שהיה שם כבר סיבוב שני

כלומר הוא נשלח לכלא... יצא, ראה קצין מיון, שוב אמר לו "אתה הולך למ.צ." הוא שוב לא הסכים, והלך לכלא שוב !!! ונחש מה קרה כשהוא יצא.. שוב מ.צ.... והפעם הוא כבר התפנה
Black Dragon
quote:
Originally posted by TTman
צ'ונג
:D

לפי דעתי שני התפקידים הם חרא של דבר וחרא של יציאות
אבל כל אחד והדרך שבא הוא בוחר


בכל אופן, בהצלחה


תשמע אני במשטרה צבאית אם אתם יודעים או לא..לפחות חלק פה יודעים
אני כרגע סמל ליווים של עצורים בטחוניים
אין דבר יותר ליגה מזה
מתי שאני צריך אני בבית
והתפקיד חופשי סבבה
גם עובד עם עצורים בטחוניים גם יש לך מצבים של התפרעויות ושימוש בכוח סביר שזה כיף אין לך מושג כמה
וגם אחלה אנשים
מצ"ח לא תמיד משהו..זה מעניין והכל אבל גם לא לוקחים כל אחד לשם
להיות מד"כ בכלא 4 או 6 לא ממש שווה זה הרבה כאב ראש ובלאגן

תאכלס אני שמח בתפקיד שלי
ומ"כ טירונים...זה יכול להיות כיף למי שבנוי לזה אין לי מושג אם זה תפור עליך
markfeldman
quote:
תשמע אני במשטרה צבאית אם אתם יודעים או לא..לפחות חלק פה יודעים
אני כרגע סמל ליווים של עצורים בטחוניים


ואללה ? לא מסוכן ?
Shahar
איך שני הטרדים התאחדו???? חן@!?

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אחי השמש בת זונה זה לא של כוסיות
שמש צהובה עם כובע בייסבול כחול
מסתיר את הפנים ורואים חיוך כזה של מניאק


וואלה לא הסטייל שלי אחי

quote:
Originally posted by princess cc
יאקקקקקקקקק מנאייקקקקקקקקקקקקקק
בחיים אל תתפנה להם ! משטרה צבאית זה חרא,
לא משנה איזה תפקיד!
אני לא התפניתי... קיבלתי שבוע ריתוק אח"כ קל"ב
היה שווה את זה!
ומה זה הדיבור הנגוע הזה?
:tongue3


כן תיכננתי לא להתפנות

quote:
Originally posted by yahel222
טוב שמעו אף אחד פה אין לו מושג מה הוא מדבר !!!

נתחיל מחן:
לעשות קעקוע זה לא !! אני חוזר לא נחשב להשחתת רכוש צה"ל
תכניסו לראש שלכם שחייל לא נחשב לרכוש צה"ל

ומי שחושב שכן יש לו בעיה חמורה
כי להאמין בזה זה בעצם לשלול את הזכויות הטבעיות של האדם
לכל אדם יש את החירות שלו ! ואף אחד לא שייך לאף אחד
אתה משרת את הצבא אתה לא עבד שלו הבנת

מה שכן אם תלך לרופא כי כואב לך בקעקוע זה כבר משהו אחר

עכשיו דבר שני קעקועים כן יכולים להוריד פרופיל כי זה נחשב לצלקת
אבל רק אם הם מכסים 70 או 80 אחוז מהגוף (לא זוכר בדיוק תמספר)
קיצר אלא אם כן תקעקע את כל הגוף אז לא יעזור לך

עכשיו בקשר לטרד השני של התפקידים
קודם כל אל תקשיב לכל החכמי חלם שלא התפנו והיו ביום ריתוק ואחרי זה נהיו מלכים. יש לי חדשות בשבילך - אנשים משקרים !
אם לא תתפנה לשום דבר ותתמיד באי התפנות יש מצב גדול שתהיה בכלא - 2 חברים מאד טובים שלי ישבו חודש בגלל זה !
תנסה לשחק עם הפרופיל תלך ל100 רופאים בסוף תמצא איזה בעיה

עכשיו לתפקידים עצמם - אל תלך למ.צ
95 אחוז
מהתפקידים זה הכי מגעיל בעולם
וגם אם תהיה משהו מעניין זה אומר להיות מניאק וזה לא מומלץ
ואל תשחק אותה עבריין כי כל אחד - יש מישהו יותר חזק ממנו בוא נגיד ככה
והדרכת טירונים זה מ"כ זה גם מאד מגעיל....
לא מומלץ

בהצלחה


יש לי מלא חברים שלא התפנו וכל אחד קיבל מה קל"ב זה לא שמועות
מי ישמע שבוע שבועיים כלא ואז ללכת לקבן ולצאת
ושני התפקידים חרא אניודע בגלל זה אנלא רוצה להתפנות

quote:
Originally posted by DjChook
אני ממשיך את דברי דותן מהטרד'
היה איתי מישהו בטירונות שישב 30 יום בכלא על זה שהוא לא הסכים להתפנות למ.צ. ובסוף שלחו אותו לטירונות 02 עם הבטחה שהוא לא יגיע למ.צ.

א-ב-ל
הוא סיפר שיש לו חבר שישב איתו בכלא, שהיה שם כבר סיבוב שני

כלומר הוא נשלח לכלא... יצא, ראה קצין מיון, שוב אמר לו "אתה הולך למ.צ." הוא שוב לא הסכים, והלך לכלא שוב !!! ונחש מה קרה כשהוא יצא.. שוב מ.צ.... והפעם הוא כבר התפנה


כי הוא סתם ישב בכלא בלי לעשות בלאגן
חברים שלי הלכו לקבן והקבן הביא להם 45

quote:
Originally posted by Black Dragon
תשמע אני במשטרה צבאית אם אתם יודעים או לא..לפחות חלק פה יודעים
אני כרגע סמל ליווים של עצורים בטחוניים
אין דבר יותר ליגה מזה
מתי שאני צריך אני בבית
והתפקיד חופשי סבבה
גם עובד עם עצורים בטחוניים גם יש לך מצבים של התפרעויות ושימוש בכוח סביר שזה כיף אין לך מושג כמה
וגם אחלה אנשים
מצ"ח לא תמיד משהו..זה מעניין והכל אבל גם לא לוקחים כל אחד לשם
להיות מד"כ בכלא 4 או 6 לא ממש שווה זה הרבה כאב ראש ובלאגן

תאכלס אני שמח בתפקיד שלי
ומ"כ טירונים...זה יכול להיות כיף למי שבנוי לזה אין לי מושג אם זה תפור עליך


וואלה נשמע תפקיד טוב למה אסירים בטחונים זה ערבים ואפשר לזיין אותם

ומארק אם הם פותחים תפה הוא מזיין אותם על כל דבר קטן

Black Dragon
בוא אני אגיד לך כמה תפקידים במשטרה צבאית...הרבה אנשים לא מכירים את החייל וחושבים שזה חיל מגעיל אבל בתאכלס שונאים רק את אלה שנותנים דוחות וחלק מהמד"כים בכלא 4 ו6

במשטרה צבאית יש לך את מצ"ח שאלה חוקרים בארועים צבאיים ולפעמים בארועים גדולים אזרחיים אם יש מעורבות צבאית כלשהי.

יש את הימ"לם שזו קבוצה מיוחדת לחקירות מיוחדות...בוא נגיד שהם לא רואים את מצ"ח
הם עוברים אימונים גופניים קרב מגע והכל..
בוא אני אגיד לך ככה..היה לנו אחד בבסיס שמכר פלאפונים לעצורים (כן יש מזדיינים כאלה) ומה שהם עשו הם פשוט פרצו לבסיס עם 3 מכוניות אזרחיות..טסו לחדר של הבן אדם פיצצו אותו מכות אזקו אותו הכניסו אותו לרכב וברחו
כל זה עם אישור ובלי ידיעת אף אחד חוץ ממפקד הבסיס
הם ביצעו האזנות בפלאפונים שלו ושל המשפחה שלו וצילומי שטח ומה לא


יש את לוכדי העריקים..בתאכלס מצד אחד זה נראה תקפיד סבבה כי זה אזרחי ויציאות סבבה ובתאכלס אתה לוכד אנשים שמסרבים לשרת שרובם סתם לא בזיין שלהם לקום בבוקר
ומצד שני יש את אלה שבאמת יש להם בעיות בבית ובמשפחה ובגלל זה הם בורחים אבל מה לעשות החוקים הם חוקים

יש את מטפלי העצורי שטחים שזה לעבוד איתם בפלוגות בכלא מגידו, עופר וקציעות (אני בעופר) ובתוך הכלא יש כל מיני תפקידים
אני בליווים וואלה רק סבבה וכן יוצא לך מדי פעם לזיין אותם במכות אם הם מנסים לתפוס תחת.
בכלל ארוע בכלא שכל העצורים מתפרעים ואתה זורק עליהם רימוני גז והלם ומשתמש בעוזי גז שזה דבר חזק ביותר...אין על זה..עברתי את זה לפני שנתיים פשוט אחד הדברים

יש עוד הרבה תפקידים שונים ומעניינים שאני כבר לא אפרט עליהם כי זה יקח זמן
בתאכלס מ"צ זה מעניין ועזוב שזה פול קומבינות בצבא
אבל סך הכל בחירה שלך ואם יש לך משהו שרצית להיות בו מההתחלה..אז תנסה להגיע אליו

זהו בערך
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
אבל סך הכל בחירה שלך ואם יש לך משהו שרצית להיות בו מההתחלה..


בבית.....

תודה על הפירוט אחי ראסמי נראה לי הרבה פה לא ידעו על זה
תכלס אין לי מיודע מה זמן לצבא אני רוצה כל יום בית עם החברים והחברה ולהתחיל לבנות עסק וחיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement