return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך (pg. 7)
View this Thread in Original format
Sniper
שחר, צא מהסרט...
לקריה סיכוי לא הכי גדול שתגיע
וכן, גם עם רכב יכול לקחת לי חצי שעה להגיע הביתה, יש בשעות שאני יוצא בד"כ תמיד פקקים, ותחשוב שבמיוחד ליד הקריה יש המון פקקים..

מה אתה רוצה שאני יגיד לך שחר, אני בא לעזור אני לא אומר לא לשאוף ליומיות ושרות כמו שאתה רוצה, אבל אל תחיה בסרט שכל מה שתרצה תקבל מיד, ובא אני יגיד לך משהו קטן שעוד מיהימים שהייתי בשלישות
ושיבצתי אנשים

פרופיל 45 נפשי, לא נותן יומיות. לרוב ק.מיון בצה"ל אין להם כח להתעסק עם אנשים כאלה, אז הם נותנים להם וזהו, יש לי מסמך שרמ"ד פרט הוציא ושאומר ש45 נפשי נותן לך רק להיות בבסיס עורפי, משמע יכול להיות גם בסיס סגור וגם יכול להיות בסיס סגור שהוא 100 ק"מ אווירי! דגש בזנטי על אווירי אתה יכול לגור ברמת גן ולשרת בחיפה, זה ממש לא כיף ונעים..
ובא נגיד שלצאת לפני 4 אתה לא תצא
princess cc
quote:
Originally posted by Scorchio
זה הטעות שלך שאתה חושב ישר שתלך לקריה יש עוד אלף בסיסים שכמו שאמרתי לך נחשבים קל"ב בשבילך


מה שנכון נכון...
מרגע שאתה הופך להיות "רכוש" צה"ל הם יעשו בך מה שהם רוצים:)

כמו שאמר לי קצין שלישות שהגעתי אליו להצבה...
ואני מצטטת:
"אם אני אחליט שלבנון זה קל"ב את תסעי ללבנון כי את רכוש צה"ל ואנחנו נחליט איפה תהיי ומה תעשי"

מפאת גילכם הצעיר (לפחות של חלקכם) אנ'לא מצטטת פה את
התשובה שנתתי לו לדברים אלה
תפעילו ת'דמיון:)
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
יש ביטוח שחר !!!:toothless
ואני יסגור אותו עם סנדל חציל בגלגל ;)


חחחחחחחחח יש השתתפות עצמית בביטוח ימניאק :D

quote:
Originally posted by Scorchio
זה הטעות שלך שאתה חושב ישר שתלך לקריה יש עוד אלף בסיסים שכמו שאמרתי לך נחשבים קל"ב בשבילך
ואין כה דבר לא מתפנה
אתה לא מתגייס וישר הולך לקריה
אתה מתגייס עושה טירונות חודש ואחר כך רואה קצין מיון והוא ישים אותך איפה בזין שלו
לא תלך תהיה עריק משטרה צבאית יזיינו אותך שכלא עד שתלך לאן שיגידו לך
אתה אחד ששומע סיפורים מאנשים
"זה הלך לקבן אמר ככה וקיבל ככה וככה"

כמעט כל הסיפורים האלה לא היו ולא נבראו זה סתם עובר מפה לאוזן ונהיה טלפון שבור


חבר שלי אחרי טירונות קיבל רחוק מהבית לא הגיע לצבא הלך לקצין העיר ביקש קבן וקיבל קרייה
כל השאר קריה או שלישות
לא יודע איך זה אצלך
אבל פה אין סיפורים שעוברים מפה לאוזן
מי שמספר עומד אחרי המילה שלו


quote:
Originally posted by Sniper
שחר, צא מהסרט...
לקריה סיכוי לא הכי גדול שתגיע
וכן, גם עם רכב יכול לקחת לי חצי שעה להגיע הביתה, יש בשעות שאני יוצא בד"כ תמיד פקקים, ותחשוב שבמיוחד ליד הקריה יש המון פקקים..

מה אתה רוצה שאני יגיד לך שחר, אני בא לעזור אני לא אומר לא לשאוף ליומיות ושרות כמו שאתה רוצה, אבל אל תחיה בסרט שכל מה שתרצה תקבל מיד, ובא אני יגיד לך משהו קטן שעוד מיהימים שהייתי בשלישות
ושיבצתי אנשים

פרופיל 45 נפשי, לא נותן יומיות. לרוב ק.מיון בצה"ל אין להם כח להתעסק עם אנשים כאלה, אז הם נותנים להם וזהו, יש לי מסמך שרמ"ד פרט הוציא ושאומר ש45 נפשי נותן לך רק להיות בבסיס עורפי, משמע יכול להיות גם בסיס סגור וגם יכול להיות בסיס סגור שהוא 100 ק"מ אווירי! דגש בזנטי על אווירי אתה יכול לגור ברמת גן ולשרת בחיפה, זה ממש לא כיף ונעים..
ובא נגיד שלצאת לפני 4 אתה לא תצא


אחי כמו שכתבתי למעלה אם חברים שלי יכלו לעשות את זה
(ואני רואה מתי חברים שלי חוזרים ורואה שהם לא חוזרים מחיפה כי אני מקפיץ חברים הבית לפעמים)
אז גם אני יכול לעשות את זה

quote:
Originally posted by princess cc
מה שנכון נכון...
מרגע שאתה הופך להיות "רכוש" צה"ל הם יעשו בך מה שהם רוצים:)

כמו שאמר לי קצין שלישות שהגעתי אליו להצבה...
ואני מצטטת:
"אם אני אחליט שלבנון זה קל"ב את תסעי ללבנון כי את רכוש צה"ל ואנחנו נחליט איפה תהיי ומה תעשי"

מפאת גילכם הצעיר (לפחות של חלקכם) אנ'לא מצטטת פה את
התשובה שנתתי לו לדברים אלה
תפעילו ת'דמיון:)


קצין מיון יגיד לי שקלב זה לבנון אני יגיד לו שקלב זה בכושלאמאמאמאמשלו
וחבר שלי פתח פה על קצין מיון והיום הוא בריא שלם וקרוב לבית
על הזין שלי שישים אותי בכלא
אנלא מאלה שמפחדים מזה
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחח יש השתתפות עצמית בביטוח ימניאק :D



חבר שלי אחרי טירונות קיבל רחוק מהבית לא הגיע לצבא הלך לקצין העיר ביקש קבן וקיבל קרייה
כל השאר קריה או שלישות
לא יודע איך זה אצלך
אבל פה אין סיפורים שעוברים מפה לאוזן
מי שמספר עומד אחרי המילה שלו




אחי כמו שכתבתי למעלה אם חברים שלי יכלו לעשות את זה
(ואני רואה מתי חברים שלי חוזרים ורואה שהם לא חוזרים מחיפה כי אני מקפיץ חברים הבית לפעמים)
אז גם אני יכול לעשות את זה



קצין מיון יגיד לי שקלב זה לבנון אני יגיד לו שקלב זה בכושלאמאמאמאמשלו
וחבר שלי פתח פה על קצין מיון והיום הוא בריא שלם וקרוב לבית
על הזין שלי שישים אותי בכלא
אנלא מאלה שמפחדים מזה


שחר,
שיהיה לך בהצלחה, מקווה שתקבל מה שתרצה...
Shahar
תודה כפרה
princess cc
quote:
Originally posted by Sniper
שחר,
שיהיה לך בהצלחה, מקווה שתקבל מה שתרצה...


אותו כנ"ל!:)
Shahar
הרגע חזרתי מהקצין מיון
איזה תור ארוך אחושרמוטה
ראיתי שם כמה חברים תמנים שיגענו תחיילים שם על הזמן שחיכינו
קיצור כמו שחשבתי אמר לי תותחנים שיריון וזה
ואמר הדרכת טירונים בגיוס שלי צריכים איזה 10 ויש 1000 מועמדים אז לא ללכת על זה
קיצור מפה לשם אמרתי לו אנלא מתאים וזה
ההוא אמר שמע אנחנו צריכים אותך רק בקרבי
אמרתי סבבה תביא לי קבן
אמר לי למה?
אמרתי לו אני רוצה לדבר איתו יש לי פחדים סיוטים
הוא אמר לי ספר לי
קיצור התחלתי לזיין לו תמוח אני מפחד למות מפחד מקרבי מפחד פה שם
אמר לי זה כולם וזה אמרתי לו וואלה לא יכול להיות בקרבי אמר לי אתה תהיה ואני נדלק על האשכנזי המזדיין עוד שניה מתהפך עליו שובר אותו עם השולחן שלו
קיצור ראיתי לא עובד כלום התחלתי לדבר איתו על בעיה במשפחה שאח שלי אמר לי שזה תופס
שלח אותי למשקי"ת ת"ש חיכתי חצי שעה באתי אליה הביאה לי טופס למלא אחר כך דיברנו שיחה של 20 דקות ככה הבת זונה עושה לי כמה מכוניות יש לי אמרתי לה אין לי אף אוטו
אמרה לי לאבא או אמא אין אוטו? שיחקתי אותה ראש קטן אמרתי לה אהה התכוונת בכללי אבא שלי כן
אז שאלה כמה מכוניות יש לנו אמרתי לה
מפה לשם הגענו לבעיה שבגללה באתי
היא הביאה לי דף לרשום תבעיה ואמרה לי שצריך לדבר עם אמא או אבא גם
אחר כך אמרה לי שצריך כמה אישורים וצריך לסדר את זה ממש עד מחר
ואמרה שזה יכול להיות מכמה ימים קבועים בבית עד שירות כל יום בבית ואם זה לא יתקבל אמרה אפשר לערער וזה
נקווה שיצליח

קיצור צח רועי מישו יודע איך בכל זאת אני מקבל קבן?
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
הרגע חזרתי מהקצין מיון
איזה תור ארוך אחושרמוטה
ראיתי שם כמה חברים תמנים שיגענו תחיילים שם על הזמן שחיכינו
קיצור כמו שחשבתי אמר לי תותחנים שיריון וזה
ואמר הדרכת טירונים בגיוס שלי צריכים איזה 10 ויש 1000 מועמדים אז לא ללכת על זה
קיצור מפה לשם אמרתי לו אנלא מתאים וזה
ההוא אמר שמע אנחנו צריכים אותך רק בקרבי
אמרתי סבבה תביא לי קבן
אמר לי למה?
אמרתי לו אני רוצה לדבר איתו יש לי פחדים סיוטים
הוא אמר לי ספר לי
קיצור התחלתי לזיין לו תמוח אני מפחד למות מפחד מקרבי מפחד פה שם
אמר לי זה כולם וזה אמרתי לו וואלה לא יכול להיות בקרבי אמר לי אתה תהיה ואני נדלק על האשכנזי המזדיין עוד שניה מתהפך עליו שובר אותו עם השולחן שלו
קיצור ראיתי לא עובד כלום התחלתי לדבר איתו על בעיה במשפחה שאח שלי אמר לי שזה תופס
שלח אותי למשקי"ת ת"ש חיכתי חצי שעה באתי אליה הביאה לי טופס למלא אחר כך דיברנו שיחה של 20 דקות ככה הבת זונה עושה לי כמה מכוניות יש לי אמרתי לה אין לי אף אוטו
אמרה לי לאבא או אמא אין אוטו? שיחקתי אותה ראש קטן אמרתי לה אהה התכוונת בכללי אבא שלי כן
אז שאלה כמה מכוניות יש לנו אמרתי לה
מפה לשם הגענו לבעיה שבגללה באתי
היא הביאה לי דף לרשום תבעיה ואמרה לי שצריך לדבר עם אמא או אבא גם
אחר כך אמרה לי שצריך כמה אישורים וצריך לסדר את זה ממש עד מחר
ואמרה שזה יכול להיות מכמה ימים קבועים בבית עד שירות כל יום בבית ואם זה לא יתקבל אמרה אפשר לערער וזה
נקווה שיצליח

קיצור צח רועי מישו יודע איך בכל זאת אני מקבל קבן?


לפי הסיפור שלך חבל לך על הזמן...
לקבל מה שאתה רוצה בגלל בעיות ת"ש זה לא כ"כ פשוט
כי קודם כל אתה צריך שיהיו לך בעיות... כאילו דא?
ואם באמת יש אז אתה צריך להביא יםםםם אישורים
ואז זו בירוקרטיה שלמה עד שמטפלים בזה... אם בכלל
ככה שאתה יכול לקבל מהם תשובה רק עם השחרור:)
לגבי קב"ן אז אם אני זוכרת נכון (טוב זה היה מזמןןןןן)
אז אתה יכול לראות קב"ן רק אחרי הגיוס
אבל שוב אולי זה השתנה...
שיהיה בהצלחה!
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
לפי הסיפור שלך חבל לך על הזמן...
לקבל מה שאתה רוצה בגלל בעיות ת"ש זה לא כ"כ פשוט
כי קודם כל אתה צריך שיהיו לך בעיות... כאילו דא?
ואם באמת יש אז אתה צריך להביא יםםםם אישורים
ואז זו בירוקרטיה שלמה עד שמטפלים בזה... אם בכלל
ככה שאתה יכול לקבל מהם תשובה רק עם השחרור:)
לגבי קב"ן אז אם אני זוכרת נכון (טוב זה היה מזמןןןןן)
אז אתה יכול לראות קב"ן רק אחרי הגיוס
אבל שוב אולי זה השתנה...
שיהיה בהצלחה!


בקשר לת"ש אח שלי הביא לי יעני בעיה משפחתית שהוא ראה אצל חיילים שלו ושאמר שאפשר לעשות את זה בכל משפחה..
בקשר לקבן גם אני אמרתי ככה אבל צח אמר לי אפשר גם לפני הגיוס
Scorchio
עשית טעות שלא אמרת לקצין מיון מה שאמרתי לך
וזה שהלכת לת"ש בכלל טעות
ת"ש הכי קשה להשיג מהם דברים
אני ראיתי פסיכיאטר מילואים בלשכת גיוס לפני שהתגייסתי והוא הוריד לי פרופיל ל-64 במקום
תכתוב מכתב ללשכת גיוס עם כל מה שאמרתי לך באוטו
ואתה תקבל תוך שבוע שבועיים זימון לבידקה במדור לבריאות הנפש.

Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
עשית טעות שלא אמרת לקצין מיון מה שאמרתי לך
וזה שהלכת לת"ש בכלל טעות
ת"ש הכי קשה להשיג מהם דברים
אני ראיתי פסיכיאטר מילואים בלשכת גיוס לפני שהתגייסתי והוא הוריד לי פרופיל ל-64 במקום
תכתוב מכתב ללשכת גיוס עם כל מה שאמרתי לך באוטו
ואתה תקבל תוך שבוע שבועיים זימון לבידקה במדור לבריאות הנפש.


שמע חשבתי רק לקבן אומרים את זה
למה מיזה הקצין מיון חשבתי רק אמור להביא לי תפקידים מבין?
והוא בא לי בפוזה של פסיכולוג עושה לי תגיד לי לא לקבן וזה
קיצור אם היום אני מתקשר ללשכת גיוס רוצה קבן הם יסדרו לי?

ושמע חבר שלי גם אמר לי שהקצין מיון סתם זיין תמוח וזה חבר שלי אמר לי הייתי צריך להגיד לו וואלה אתה לא קבן אני רוצה קבן וזה
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
שמע חשבתי רק לקבן אומרים את זה
למה מיזה הקצין מיון חשבתי רק אמור להביא לי תפקידים מבין?
והוא בא לי בפוזה של פסיכולוג עושה לי תגיד לי לא לקבן וזה
קיצור אם היום אני מתקשר ללשכת גיוס רוצה קבן הם יסדרו לי?


שאול קורליאונה:disbelief
איזה קינג!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement