return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תזכיר לי איפה..
זה לא קשור אני מתבאס רצח לסיים לעובד באמצע יום כי הנסיעה מהאוניברסיטה לתחנה מרכזית תל אביב לוקחת באוטובוס יותר מחצי שעה!!!


אחי הדרך מהבסיס לבית 20 דקות ברגל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אחי הדרך מהבסיס לבית 20 דקות ברגל


:eyespop:

תתפלל לקריה!
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
:eyespop:

תתפלל לקריה!


אם אנלא מקבל קיריה או שלישות אנלא מתפנה..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אם אנלא מקבל קיריה או שלישות אנלא מתפנה..


אתה נשמע כמו מתנחל..:)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה נשמע כמו מתנחל..:)


אין בעיה להתנחל שם
חבר שלי היה בכלא חודש ומשו על זה שהרביץ למפקד
הוא אומר מקום ליגה הוא הכיר חברים היה כיף לא כמו שכולם מספרים......
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
אין בעיה להתנחל שם
חבר שלי היה בכלא חודש ומשו על זה שהרביץ למפקד
הוא אומר מקום ליגה הוא הכיר חברים היה כיף לא כמו שכולם מספרים......


שחר מספיק כבר יצעיר מת ...

נ-ב: תביא סיבוב ברכב אהה :D
ילא חוקי !!!
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
אין בעיה להתנחל שם
חבר שלי היה בכלא חודש ומשו על זה שהרביץ למפקד
הוא אומר מקום ליגה הוא הכיר חברים היה כיף לא כמו שכולם מספרים......


חחחח אתה דפוק
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
שחר מספיק כבר יצעיר מת ...

נ-ב: תביא סיבוב ברכב אהה :D
ילא חוקי !!!


אם אני מחנה אוטו בשישי ודופקים לי אותו בגללך אתה משלם תהשתתפות עצמית
:D


quote:
Originally posted by Flotser
חחחח אתה דפוק


שמע לא הייתי בחיים אנלא יכול להגיד לך שאני רוצה
אבל וואלה חבר היה סיפר לי איך שם
ותכלס כולה יהיה במעצר עד שאניי אלך לקבן וזהו
Sniper
quote:
Originally posted by markfeldman
בגלל זה צריך למצוא בסיס שהוא באמת קל"ב ולא רק פתוח.


הבסיס שלי הוא אחד הבסיסים היותר קרובים שיש
כמו שרשמתי פה איפשהו
אני מגיע לבית עם רכב ודגש על רכב
תוך 7 דקות...
לפעמים עם אוטובסים אני מגיע תוך 15 דקות
זה הכל עניין של תחבורה
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
הבסיס שלי הוא אחד הבסיסים היותר קרובים שיש
כמו שרשמתי פה איפשהו
אני מגיע לבית עם רכב ודגש על רכב
תוך 7 דקות...
לפעמים עם אוטובסים אני מגיע תוך 15 דקות
זה הכל עניין של תחבורה


אחי זה תלוי איפה אתה גר!!
עם רכב אני מגיע ב 5 דקות
כמה הפקקים כבר יתפסו לי?
חוץ מזה מי צריך רכב שאפשר בשניה להגיע רגלי?
ומי יחנה רכב בצבא מה יעשו לי שריטה אני יתהפך על כל הבסיס
ואיך בכלל יש לך אישור להכניס רכב?

Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
אם אני מחנה אוטו בשישי ודופקים לי אותו בגללך אתה משלם תהשתתפות עצמית
:D




שמע לא הייתי בחיים אנלא יכול להגיד לך שאני רוצה
אבל וואלה חבר היה סיפר לי איך שם
ותכלס כולה יהיה במעצר עד שאניי אלך לקבן וזהו


יש ביטוח שחר !!!:toothless
ואני יסגור אותו עם סנדל חציל בגלגל ;)
Scorchio
זה הטעות שלך שאתה חושב ישר שתלך לקריה יש עוד אלף בסיסים שכמו שאמרתי לך נחשבים קל"ב בשבילך
ואין כה דבר לא מתפנה
אתה לא מתגייס וישר הולך לקריה
אתה מתגייס עושה טירונות חודש ואחר כך רואה קצין מיון והוא ישים אותך איפה בזין שלו
לא תלך תהיה עריק משטרה צבאית יזיינו אותך שכלא עד שתלך לאן שיגידו לך
אתה אחד ששומע סיפורים מאנשים
"זה הלך לקבן אמר ככה וקיבל ככה וככה"

כמעט כל הסיפורים האלה לא היו ולא נבראו זה סתם עובר מפה לאוזן ונהיה טלפון שבור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement