| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שחר מספיק כבר יצעיר מת ...
נ-ב: תביא סיבוב ברכב אהה :D
ילא חוקי !!! |
אם אני מחנה אוטו בשישי ודופקים לי אותו בגללך אתה משלם תהשתתפות עצמית
:D
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחח אתה דפוק |
שמע לא הייתי בחיים אנלא יכול להגיד לך שאני רוצה
אבל וואלה חבר היה סיפר לי איך שם
ותכלס כולה יהיה במעצר עד שאניי אלך לקבן וזהו |
|
|