|
ב-י-ז-י-ו-ן
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix)
מקום ראשון אצל ארמין?!?
אני בד"כ לא מקשיב לתוכנית שלו.. לא אוהב אותה כ"כ
אבל זה פשוט ביזיון
לטראק הזה לא מגיע להיות מספר 1 השנה... כי הוא ממש ממש ממש לא
היו כ"כ הרבה קטעים יותר טובים מזה...
חבל.. זה היה פשוט צפוי שזה יגיע במקום הראשון...
הכל מצחיק זה איך שהפרסומות חתכו את הטראק
התוכנית שלו הפכה למסחור אחד גדול סלחו לי שאני אומר את זה... אבל זה נכון
:whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Flotser |
צודק בקשר לטראק,
לגבי המסחור של ארמין אני לא מבין בזה כל כך
:p |
|
|
| dan_yarok!! |
מסכים בקטע של בפרסומות אבל גם אתה היית עושה את זה שר'ק בנושא של הטרק ליסט היה 27 אלף צפיות
ואיזה 600 תגובות 70 ומשו עמודים של תגובות זה מטורף פשוט
לדעתי
וייט רוום היה צריך לקחת אבל היו מלא קטעים טובים שהיו צריכים להכלל ב20 ולא היו
ומה לאזעזל אדייגו עשה במקום השלישי?!
או ג'מפ דה נקסט טריין??!!! |
|
|
| arik |
יובל איך אתה יכול להגיד שהתוכנית הפכה למיסחור?
אתה שושמע אותה
אתה יודע איזה חומר טוב יש שם
אבל מה שכן
הקהל מסחרי כנראה
אל תשכח שיש הרבה ששומעים שהם לא
TA כמוך
זה קטע קליט
אני יכול להאמין שהוא זכה
אני גם אומר שזה ביזיון כי הוא לא מתקרב לעשירית מהקטעים שהיו בתוכנית
אבל זה מה יש אני מניח |
|
|
| Segev |
אני לא היכנס איתכם לוויקוח על איזה יותר טוב אבל לפי דעתי מקום ראשון ומקום שני הם בדיוק מה שהם צרכגים להיות זה בדיוק מה שהצבעתי ואני ממש שמח!!!
עשה לי את הלילה ארמין!!!
מה שכן אני מאוכזב ממנו זה שלא הצליחו קטעים מדהימים כמו
under the sun
need to be loved
free fall
children of the sun |
|
|
| yaman |
טוב אז ככה........
20 Armin van Buuren - Communication Part 3 נחמד מאודד
19 A Force - Atomic Outbreak לא הכי הכי
18 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix) מגיע לו יותר
17 Interstate - I Found U (Original Mix) גם לו היה מגיע יותר
16 Dreas presents Havannah - Havannah (Original Mix) נחמד לא משו
15 Alt + F4 - Alt + F4 טיזו!!! מה הוא קשור?
14 Filterheadz - Yimanya (Original Mix) צריך לשרוף אותו
13 Oceanlab - Satellite (Original Mix) טראק בן זונה אבל ביחייאט ראבאק ההוא משנה שעברה
12 Tranquility Base - Surrender (Original Mix) היה צריך להיות בטופ 5
11 Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix) לא קשור
10 The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix) קשור מאוד
09 Young Parisians featuring Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Remix) איכס אחד ענקק
08 Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) לא רוצה לדבר על זה
07 Perry O'Neil - Wave Force (Original Mix) מוצדק אחושרמוטה
06 Tilt - The World Doesn't Know (Original Mix) נו ביחייאט מקום 6
05 Solid Globe - Sahara (Original Mix) מקום שני היה צריך להיות
04 Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix) לא קשור
03 Tiesto - Adagio For Strings מי דיבר על הטראק הזה בכללל?
02 Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix) מוצדק
01 Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix)
לפי הטראקליסט אפשר לראות כמה זין יצא לנו השנה בטראנס
לדעתי הטופ 20 הביה מגעיל לחלוטין
וראבראבאקקקקקקקקקק ערס
טיאסטו מקום שלישי איכססססססס
ורנדי קטנה עם הטראק הכי גועל מגיע לי למקום השמיני.....
מה זה?
היו טראקים שלא קשורים לעולם הזה
סתכלו על הטופ של שנה שעברה כול טראק ליגהההההההההה!
:אפשרר בכלל להשוות את
No one on Eath = As the rush comes????????????????????????
סלחו לי אבל היה זבל עופות ,ציפתי ליותר היה ממש מאכזב |
|
|
| Viber |
הבאנה היא צריך להיות מקום ראשון
ואינטרסטייט שני
את מי מעניין למה 4000 אמריקאים הצביעו
.
.. |
|
|
| arik |
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix)
YAMAN
דבר יפה על הטראק הזה!!!!
למה אצלי היוא מועמד להיות ראשון
אבל עכשיו ברצינות
מה זה משנה@@
שימשיך לנגן
וכולנו נשמח |
|
|
| yaman |
הכי מעפן זה שכול כך הרבה טראקים מצוינים נשחכו כליל
Under the sun - טראק כזה מצוין ולא נכנס לרשימה
Love poison של אנביו...... חבל מאוד
E.O.S הענק.......
ממש ביאוס, היו ממש טראקים שלדעתי לא היה להם מקום גם בטופ 100
מה אני יגיד לכם...... מזכיר לי את הדירוג של די ג'יי מאג של השנה.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yaman
טוב אז ככה........
20 Armin van Buuren - Communication Part 3 נחמד מאודד
19 A Force - Atomic Outbreak לא הכי הכי
18 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix) מגיע לו יותר
17 Interstate - I Found U (Original Mix) גם לו היה מגיע יותר
16 Dreas presents Havannah - Havannah (Original Mix) נחמד לא משו
15 Alt + F4 - Alt + F4 טיזו!!! מה הוא קשור?
14 Filterheadz - Yimanya (Original Mix) צריך לשרוף אותו
13 Oceanlab - Satellite (Original Mix) טראק בן זונה אבל ביחייאט ראבאק ההוא משנה שעברה
12 Tranquility Base - Surrender (Original Mix) היה צריך להיות בטופ 5
11 Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix) לא קשור
10 The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix) קשור מאוד
09 Young Parisians featuring Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Remix) איכס אחד ענקק
08 Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) לא רוצה לדבר על זה
07 Perry O'Neil - Wave Force (Original Mix) מוצדק אחושרמוטה
06 Tilt - The World Doesn't Know (Original Mix) נו ביחייאט מקום 6
05 Solid Globe - Sahara (Original Mix) מקום שני היה צריך להיות
04 Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix) לא קשור
03 Tiesto - Adagio For Strings מי דיבר על הטראק הזה בכללל?
02 Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix) מוצדק
01 Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix)
לפי הטראקליסט אפשר לראות כמה זין יצא לנו השנה בטראנס
לדעתי הטופ 20 הביה מגעיל לחלוטין
וראבראבאקקקקקקקקקק ערס
טיאסטו מקום שלישי איכססססססס
ורנדי קטנה עם הטראק הכי גועל מגיע לי למקום השמיני.....
מה זה?
היו טראקים שלא קשורים לעולם הזה
סתכלו על הטופ של שנה שעברה כול טראק ליגהההההההההה!
:אפשרר בכלל להשוות את
No one on Eath = As the rush comes????????????????????????
סלחו לי אבל היה זבל עופות ,ציפתי ליותר היה ממש מאכזב |
גם אני מאוכזב רצח
NO ONE ON EARTH
תכלס אני אישית לא מצאתי בו שום דבר יפה
שמעתי אותו אהבתי לשמוע אבל לא יותר
לא יכול להגיד שהוא בולט
WHITEROOM
זה טראק בולט
אני אישית אחד הטראקים שהכי שמעתי השנה היה
satellite
כל מקרה יאמאן
find
אחד הטוביםםםםםםםם
לא יודע מאיפה בא לך שהוא לא טוב
jump the next train
עצבני גם
in silence
אהבת או לא אהבת?
הוא תותח מגיע לו מקום כזה
sand in my shoes
ראסמי לא קשור ולא מתאים
דידו לא ראויה להיכנס למצעד טראנס
havannah \ alt + f4
עם כל הכבוד היו יותר טובים מהם
תכלס מדברים על מיסחור
איפה
love comes again?!
כל מקרה לא אהבתי תמצעד...סורי |
|
|
| Star |
איזה סבבה כל החמישייה שלי נבחרה
טוב אז ככה די מאכזב לראות תגובות כאלו על קטעים שעשו את שנת 2004 ואני מדבר על קטעים כמו
NO ONE ON EARTH
Havannah
Sahara
Find
נכון יש קטעים שממש לא קשורים כמו
A FORCE
הישראלי , לדעתי קטע חמוד לא מגיע לו בכלל להכנס למצעד הזה הקטע לא עשה גלים גדולים בעולם .וחוץ מהאלבום של בלאק אנד גונס לא זכור לי שהוא יצא על עוד אוסף
אבל לגבי המקום הראשון ...צר לי לאכזב אותכם אבל כנראה שזה מה שהקהל העולמי רוצה ואהב.
עובדה שהקטע הזה נחרש אצל גדולי התקליטנים בעולם .יצא בכל אוסף אפשרי שיש.נוגן בכל תחנת רדיו קיימת החל מהמיניסטרי אוף סאונד דרך הבי בי סי.נכנס למצעד העולמי במכירות ונשאר שם תקופה די ארוכה .לא היה סט שלא היה את הקטע הזה.שגו'נו היה בארץ ושהוא ניגן את הקטע הזה אנשים בכו במועדון ושרו כמו בטורפים.
כנ"ל לגבי אוונה .
ועם אלו קטעים שלא מגיע להם אז אני לא יודע מה כן מגיע!!!!!!
אני די מרוצה מהמקום הראשון ובכלל מהמצעד למרות שיש קטעים שנכון מפתיע בכלל שנכנסו ! |
|
|
| ReAz |
| מישהו יכול להגיד לי מי זה ארמין... ומזאת התוכנית שלו? מתי משודר? תחנה? |
|
|
|
|