return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
PIllen!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
mido
Jullie weten niet wat jullie missen! :)

JaHoe! Gaan met die banaan! Whehehe
TranceEnergy
kijk dat zijn nou goede mensen......khad van het weekend nog een lan party en toen ff een o'tje geslikt nou die ging wel weer lekker....

8 december weer qlimax mwop mwop
Dj Alpha
quote:
Originally posted by TranceEnergy
kijk dat zijn nou goede mensen......khad van het weekend nog een lan party en toen ff een o'tje geslikt nou die ging wel weer lekker...

Die O'tjes verschillen van dikte dus ook van sterkte.. best vaag maar wel grappig.. varierend tussen de 70 en 170 mg mdma :D
Maar doe mij toch maar zo'n lekker iglootje of een driehoekige mitsu, die slaan lekker hard in :p
TranceEnergy
iglotje heb ik 1 keer van een vriend gehad van school....zijn wel leuke dingen jah....

net zoals rollsroyce....die klappen lekker snel in en hard....
mido
Op Bitte-Ein-Beat party had ik gecombineerd! :P

Begonnen met een driehoekige mitsu toen een duifje en toen nog zoon mitsu.

en dat ging als een tierelier kan ik je wel zeggen!!!

*PLoP*
TranceEnergy
goede zaak is dat toch
mido
Het ging zeker goed!

Het ging ongeveer zoals dat hondje hierboven! :P
TranceEnergy
heheeh gekke draak
TranceFool
Stelletje junkies hier :p lol j/k :)
Flippe
Idd ja!

Allemaal VERSLAAFD!
:P

hehe geintje (of uuuh..... toch neit )

Dj Alpha
Junkies? nee, ik slik nie alles...
als we trouwes zo door blijven praten krijgen we misschien ook een drugs forum net als s2d :D:D:D:D:D:D
mido
Geef me ff een pillie ik sta anders echt niet voor mezelf in hoor. Of mag ik anders een kwartje? Ik kan echt niet zonder ik heb het nodig! HELP ME PLIES!

:P

whehehe

En waarom zou er niet over drugs gepraat mogen worden? Dat hoord toch net zo goed bij het feesten?

En ik vind het wel meevallen bij s2d. Op de chat dan.

Laters!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement