|
PIllen!!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by mido
En waarom zou er niet over drugs gepraat mogen worden? Dat hoord toch net zo goed bij het feesten?
En ik vind het wel meevallen bij s2d. Op de chat dan.
Laters!!!! |
zeg ik dan dat dat niet mag? Bij mij is het meestal gesprek van de dag :p |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
zeg ik dan dat dat niet mag? Bij mij is het meestal gesprek van de dag :p |
*zweet van voorhoofd veeg* Gelukkig maar w! :P whehehe
Tering ik wil feesten!
Dat op mijn werk zitten bevalt me dus ook helemaal totaal niet! :( |
|
|
| Remy D |
| de goeie oude junktijd, gebruik nog maar zelden en ga zaterdag zeker niet gebruiken laatste keer was mdma poeder bij pavo en dat zou best wel is mijn laatste keer ooit geweest kunnen zijn. |
|
|
| eXos |
Ik heb ook al weer 2 jaar nix gebruikt en zal t ook niet meer doen (zeg nooit nooit...)
Het is leuk geweest ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Ik kan me nog wat leuke 'incidentjes' met mensen hier ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik kan me nog wat leuke 'incidentjes' met mensen hier ;) |
Zo ken ik nog bepaalde 'incidentjes' van bepaalde personen onder invloed van bepaalde middelen van een bepaald plantje |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo ken ik nog bepaalde 'incidentjes' van bepaalde personen onder invloed van bepaalde middelen van een bepaald plantje |
Oh ja joh, vertel? :p
Voel je je aangesproken Lex? :D Ik geef geen waardeoordeel hoor, ik vond het alleen maar mooi.
Alpha die cola over zichzelf gooit op Nexus omdattie 'te hard' ging :D
Een niet nader te noemen persoon die een snuifje neemt naast de portier, onder zijn ogen :D
Pilletjes die verkeerd vallen....
1,5 liter GHB in de koelkast.....
D'r zitten hier wat gekken :D |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik heb: Nee, misschien ooit nog gestemd. Het lijkt me gewoon 'leuk' om te weten hoe het nou voelt op een groot feest met pillies op. Ik heb al weleens van die smartshop troep gehad, en dat helpt wel een beetje, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ik heb het idee dat pilletjes ook wel een goed gevoel zullen geven. Dus ik zal ze vast nog weleens gebruiken, innercity ofzow? |
Ik zou t niet doen als ik jou was. :wtf: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Original
Ik zou t niet doen als ik jou was. :wtf: |
inderdaad, hahah heel mooi om te lezen Leon! Wat ben je groot geworden :tongue2 |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh ja joh, vertel? :p
Voel je je aangesproken Lex? :D Ik geef geen waardeoordeel hoor, ik vond het alleen maar mooi.
Alpha die cola over zichzelf gooit op Nexus omdattie 'te hard' ging :D
Een niet nader te noemen persoon die een snuifje neemt naast de portier, onder zijn ogen :D
Pilletjes die verkeerd vallen....
1,5 liter GHB in de koelkast.....
D'r zitten hier wat gekken :D |
Of een niet nader te noemen persoon die na een blowtje bijna van de trap in het paard valt :p :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by magrec
Of een niet nader te noemen persoon die na een blowtje bijna van de trap in het paard valt :p :D |
Sommige mensen hoeven niet eens gebruikt te hebben om de auto tegen een pilaar in de parkeergarage te botsen.
Anderen gaan gestrekt na 1 pilletje :rolleyes: |
|
|
|
|