|
PIllen!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Anderen gaan gestrekt na 1 pilletje :rolleyes: |
hihi en gaan dan rustig chillen op de trap ;) |
|
|
| jp |
| Dit gaat al de kant van PF op: 'raarste actie die TA deed toen ie waus was' :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Sommige mensen hoeven niet eens gebruikt te hebben om de auto tegen een pilaar in de parkeergarage te botsen.
|
Whahahah geweldig. Touche Harmen ;) |
|
|
| snitz |
| ik en mijn collega hebben alleen een alcohol tekort:D :crazy: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Original
Ik zou t niet doen als ik jou was. :wtf: |
Idd, dat kan nooit goed gaan Leon :p
Leuke thread :D
Die dingen die Tijs en Jukx een paar jaartjes geleden hebben gepost komen zo lekker bekend voor :p
Na mijn eerste keer, alweer meer dan anderhalf jaar geleden had ik wel dat ik t zo snel mogelijk weer wilde doen, maar dat heb ik gelukkig toch maar niet gedaan :p Ik kom uit op een paar keer per jaar met 2-6 maanden tussen de keren :) Hoe langer je wacht hoe specialer het weer wordt he, misschien wacht ik wel tot Dance Valley nu :p
Dat down gevoel komt overigens door een serotonine (neurotransmitter) gebrek in de hersenen en dat is goed te ondervangen door goed en gezond te eten, dan wordt dit tekort weer aangevuld (veel vitaminen!). Ook kan je dat afvangen met een supplement als 5-HTP of L-Tryptofaan, maar dit heb ik zelf niet nodig gevonden. Ik heb nergens last van als ik gezond eet :)
Zelf heb ik trouwens erg weinig bij te dragen aan de maffe-acties-lijst, maar ik juich zulke verhalen altijd van harte toe :D |
|
|
| Partyhardy! |
Zit net CSI te kijken en komt daarna "Editie NL" waar ze het hebben over een nieuw soort drugs: luchtverfrisser die je op moet drinken :wtf: echt bizar. Je kunt het gewoon in de smartshop kopen en heet "Xplosion", op de tekst op het flesje staat zelfs "niet opdrinken". Dit is voor het eerst dat ik over deze toelie hoor, iemand dit ook gezien of al over gehoord? Het zou hetzelfde effect als XTC geven alleen geen kater erna. De bijwerkingen ervan zijn nog niet bekend, het wordt waarschijnlijk binnenkort uit de winkels gehaald.
Vind het maar een wazig idee, luchtverfrisser in je mik gooien, mij niet gezien :eek: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zit net CSI te kijken en komt daarna "Editie NL" waar ze het hebben over een nieuw soort drugs: luchtverfrisser die je op moet drinken :wtf: echt bizar. Je kunt het gewoon in de smartshop kopen en heet "Xplosion", op de tekst op het flesje staat zelfs "niet opdrinken". Dit is voor het eerst dat ik over deze toelie hoor, iemand dit ook gezien of al over gehoord? Het zou hetzelfde effect als XTC geven alleen geen kater erna. De bijwerkingen ervan zijn nog niet bekend, het wordt waarschijnlijk binnenkort uit de winkels gehaald.
Vind het maar een wazig idee, luchtverfrisser in je mik gooien, mij niet gezien :eek: |
hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je gaat stinken ofzo :toothless
vraag me alleen af welke debiel dat als eerste probeert.. Remy? :stongue: |
|
|
| snitz |
IDD een vaag verhaal. ik zie me al in de auto zitte met mun flesje ambi pur. lekkah |
|
|
| Three 'O Three |
Hoorde dit al eerder. In Nieuw Zeeland schijnt het een rage geweest te zijn om luchtverfrisser te inhaleren. Allemaal kids in het ziekenhuis en alles.
Ben benieuwd hoe die nou werkt. Zelfde effect, maar geen negatieve nawerkingen? Veilige drugs bestaan volgens mij niet... (was het maar zo'n feest :wtf: ) |
|
|
| Phortje |
't is echt niet als luchtverfrisser ontwikkeld, maar als drug, dat weet ik zeker :p Ik denk dat de stof uit zichzelf gewoone en vanillegeurtje heeft. 't wordt alleen als luchtverfrisser verkocht omdat het anders meteen illegaal was :p (Ga er ook maar niet vanuit dat dit hetzelfde spul is als uit NZ).
Vrienden van me hebben 't wel geprobeerd en 't is ze goed bevallen. Ik heb 't zelf wel liggen, maar ik heb er nog niks mee gedaan :p
Over de werkzame stof methylone is al wel wat bekend en da's uiteraard op erowid te vinden :p |
|
|
|
|