|
PIllen!!!!
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
Aangezien we veel nieuwelingen hebben, dacht ik, ik ga maar weer es een thread starten over pilletjes:D:D:D. Vraag lijkt me duidelijk, antwoorden ook...
FF kijken wat er uitkomt...:D:D:D |
|
|
| M5 |
| ik heb never gestemd..... |
|
|
| TimeportE |
| ik heb ook never gedaan.. van mij hoeft dat niet zo, ik doe niet aan pillen, ik doe aan drank (en het liefst in grote hoeveelheden)!! :D:D HEHE |
|
|
| Blik |
| ik heb ook op never gestemd, ik drink wel :) |
|
|
| Henkie_henk |
| welles gedaan.. kwam erachter dat k het niet zo heel erg nodig had... |
|
|
| Flippe |
| IK heb ze nog [n]Never[/b] gebruikt, en dat wil ik ook graag zo houden! |
|
|
| Partyhardy! |
ah lache poll optimus!
ik heb op af en toe op grote feesten gestemt hoewel het de laatste keer een beetje fout was gegaan (oververhit e.d.) maar ik blijf het gevoel dat je krijgt toch onbeschrijfelijk vinden dus op big party's vind ik het toppie maar wanneer ik naar een tiesto-solo ga of de zillion ofzo dan ga ik er geen slikken dan blijf het voor mij bij alcohol :) :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hier nog een NEVER,
valt me trouwens wel op dat er (nog) niemand die een comment achterlaat iets heeft gebruikt heeft (never dus), bedenkelijk
:rolleyes:
willen de pillengebruikers zich niet laten horen? :conf:
(ff wat reacties uitlokken;))
Greetz RubDub |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
hier nog een NEVER,
valt me trouwens wel op dat er (nog) niemand die een comment achterlaat iets heeft gebruikt heeft (never dus), bedenkelijk
:rolleyes:
willen de pillengebruikers zich niet laten horen? :conf:
(ff wat reacties uitlokken;))
Greetz RubDub |
Jaaa, ik wil wel wat zeggen hoorrrrrrr, ik heb optie 2 gestemd, sinds ik minder uitga, slik ik ook minder:D, dus doe ik t nog wel redelijk vaak:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
inderdaad nieuw hier: mijn motto is dat ik geen pilletjes nodig heb om lol :D te hebben.
Wat niet wegneemt dat ik het prima vind als anderen ze wel nemen, zo lang ze maar niet lastig/aggressief worden, maar dat valt in de regel wel mee.
sommige mensen vonden mij er overigens wel stoned uitzien op de partypic, maar dat was dus NIET het geval
greetz kolkiewolkie
Trance is the basic of all life |
|
|
|
|