return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
what happen to the trance scene (pg. 2)
View this Thread in Original format
YO-I
קבלו רשימה של כמה מהטראקים הכי יפים מאותם השנים, קטעים כאלו באמת שלא עושים היום, אני מאד אשמח אם מישהו יתקן אותי ויראה לי שיש קטעים שדומים לסגנון של אותם הטראקים, אפילו מרקוס שולץ היה נשמע אחרת פעם

Solar Stone - Seven Cities (Solar Stone's Atlantis Mix)

Manjaro - Apperception

The Quest - C Sharp

Lost Tribe - Gamemaster (Original)

BT & Paul Van Dyk - Namistai

Major League - Wonder (DJ Tiכsto & Armin Van Buuren Wonder Mix)

Markus Schulz - You Won't See Me Cry (Deepsky's Desert Farewell Mix)

Loop Control - Reflections

Kamaya Painters כל הטראקים שלהם

Vimana - We Came / Dreamtime

Tastexperience - Summersault

C.M. - Dream Universe

VDM - Dark Angel

Chakra - Love Shines Through

Starparty - I'm In Love

L.S.G. - I'm Not Existing

Der Dritte Raum - Hale Bopp

קיצר, הבנתם, אין היום טראקים בסגנונות האלו, הצלילים של רוב הטראקים כאן נעלמו לגמרי ןחבל, נכון שהמוזיקה כביכול מתקדמת אבל לפי דעתי, יצירות כאלו חסרות כי היום הרוב נשמע אותו הדבר

שאלתי את פרי קורסטן לפשר הדבר בראיון שעשיתי איתו לרדיו והוא אמר לי, המוזיקה התקדמה ואנחנו חייבים לזרום עם מה שהולך היום בגלל זה אנחנו כבר לא יוצרים טראקים כמו בסגנון של הטראקים שכתבתי כאן

אני כמובן הצטערתי על זה אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, לולא אותם קטעים יחודיים, ספק אם היינו נוצרים את אותן הקלאסיקות עמוק בלב אם גם היום היו יוצרים טראקים כמו באותן השנים
markfeldman
אין ספק ששנת 2005 התחילה ברגל שמאל.

אבל אני מאמין שיהיה בסדר.
Viber
quote:
Originally posted by YO-I
קבלו רשימה של כמה מהטראקים הכי יפים מאותם השנים, קטעים כאלו באמת שלא עושים היום, אני מאד אשמח אם מישהו יתקן אותי ויראה לי שיש קטעים שדומים לסגנון של אותם הטראקים, אפילו מרקוס שולץ היה נשמע אחרת פעם

Solar Stone - Seven Cities (Solar Stone's Atlantis Mix)

Manjaro - Apperception

The Quest - C Sharp

Lost Tribe - Gamemaster (Original)

BT & Paul Van Dyk - Namistai

Major League - Wonder (DJ Tiכsto & Armin Van Buuren Wonder Mix)

Markus Schulz - You Won't See Me Cry (Deepsky's Desert Farewell Mix)

Loop Control - Reflections

Kamaya Painters כל הטראקים שלהם

Vimana - We Came / Dreamtime

Tastexperience - Summersault

C.M. - Dream Universe

VDM - Dark Angel

Chakra - Love Shines Through

Starparty - I'm In Love

L.S.G. - I'm Not Existing

Der Dritte Raum - Hale Bopp



וזה עוד הטראקים הפחוד טובים של האמנים האלה
...
איפה
AYLA
A.I.D.A
Chicane
Cygnus X
FLUTLICHT
SAKIN

וכול החבר'ה האלה איפה?!! צריך שהם יחזרו לעשות מוזיקה ולהחזיר עטרה ליושנה
:)


היום סתם הכול נהיה פרוגרסיבי כזה שמשאיר אותך באותו מצב רוח ושקשה להתמכר אליו או שהוא לא "ניתקע" לך בראש כזה כמו הטראקים של פעם.

ועכשיו שאיירבייס פרש ביכלל אכזבה...:whip:
Shahar
quote:
Originally posted by coby
יש קטעים טובים אבל אין סאונדים\ סגנונות חדשים...

כאילו לא משהו מהפכני .. לא יודע אם גם יהיה

בתחילת הדרך של הטראנס התלהבנו מזה כי זה היה משו טוב שלא הכרנו לפני.. עכשיו אין משו שנותן תהרגשה המיוחדת הזאת כי זה לא מהפכני

אבל נראה לי זה גם ככה בכל סגנון.. וגם טראנס זה סגנון דיי חדש אז נראה כבר לאן זה יתפתח


תמיד יש דברים חדשים שמפתיעים!!
מה עם
WHITEROOM?
הטראק שלהם בכל זאת מקורי ומיוחד
כל הסאונדים שבו
זה לא קטע רגיל שציפינו לשמוע כמו בכל
ASOT!

כל פעם יש יוצר\ים שמגיעים עם איזה משהו חדש שנותן בראש!

ומארק
למה 2005 התחילה ברגל שמאל!?
אם אתה מדבר על אסוט אז סבבה מבין
אבל לא רואה עוד סיבות
כולה שבועיים אנחנו ב 2005
זה בכלל לא פונקציה לשיפוט
יעני מה ציפית שיקרה?
שבשבועיים האלה טייסטו ארמין ופרי יתאחדו?
שייצא
CARTE BLANCHE 2005 REMAKE?
DESTINATION SUNSHINE 2005 REMAKE?
השנה רק התחילה ויש הרבה יוצרים שהבטיחו דברים טובים וזאת רק ההתחלה של השנה!

גם בינואר 2004 לא ידעת על
whiteroom, in-silence, כל מיני רימייקים (synastesia, cloudwalking) וכל שאר ההפתעות

לאן אתה ממהר ..יש לך עוד 11 חודש שכל חודש יהיו לך הפתעות
UltraWave
לדעתי השנים של פעם (99 זה השיא) היו יותר טובות פשוט בגלל שלכל אומן בתקופה ההיא היה תסאונד שלו! היית שומע טראנס אבל כל אחד עם הצד שלו! היום מיליון אומנים עובדים על אותם סאונדים אותו בילד אפ משעמם אותם מלודיות שחוזרות על עצמן אז ככה זה נשמע!

וקובי להיות מקורי זה לא להיות מיושן!

עכשיו עוד דבר הזכירו פה את וייטרום....תשמע אין ספק שהם הפציצו והם מקוריים והנה תראה איך הטראקים שלהם הולכים זה הרכב חייייייייייייייייייייייייייייייייייייה אבל אתה לא יכול להגיד שהטראנס לא מת שאתה יכול לספור איזה הרכב שתיים שמיוחדים וטובים.....
DJ Alex E.
האפליפטינג באמת מת
פה ושם עוד קופצים קטעים כמו
carl b-all day
שעוד איכשהוא תופסים אותך....אבל המונוטוניות בעולם האפליפטינג בולטת
וצודק איתי שאמר שבאמת כל טראק נשמע אותו דבר ובכל מקום אותו בילד-אפ וכדומה
די כבר נמאס....בודדים הם קטעי האפליפט מהזמן האחרון שאני יכול לשמוע בלי לפהק
אין מה לעשות.חבל חבל אבל עבר זמנו
ומה שאפשר לעשות זה להתרפק על קטעים קלאסיים מהעבר הבאמת יפה של האפליפטינג
אבל עכשיו,כמו שמר כוכב אמר,הפרוגרסיב משתלט.וטוב שכך!!כי זה באמת סגנון מדהים,מהפנט ומאד מגוון שלדעתי יקח הרבה מאד זמן עד שימצו אותו עד תומו כמו שמיצו את האפליפטינג.
אז תפסיקו לבכות על המלודיות שכבר לא עושות לכן את זה.
תתמכרו לשכרון החושים שמביא איתו הפרוגרסיב.וגם שם,עם כל הכבוד,לא חסר דברים שיגרמו לכם לבכות,כמו
Bakke & Ljungqvist - Fanatic או Peter McCowan - Trailer Park Boy
YoraY
נאמרו פה הרבה דברים נכונים באמת כמו שאמר קובי פעם שטראנס נכנס לאופנה התלהבנו מקטעים ומלודיות היו מרגשות אותנו


אני חושב שעד היום מלודי יכול לרגש - בטוח שלא כמו פעם כי פעם לא יחזור לעולם בגלל - תחשבו על משל של נשיקה ראשונה משו כזה.. די פשוט להבנה

אם נאזין ונפתח תדימיון שלנו גם לקטעים החדשים אפשר להתרגש מהם בכמעט אותו אופן -בצורה אחרת, אבל עדיין הריגוש מגיע. קיימות מלודיות וואקלים שמגיעים לאותה רמה של הקטעים שהיו לנו פעם! זה רק שאלה של איך להסתכל על זה...


טרד מצוין
Rising
quote:
Originally posted by arik
בידיוק

למרות שיש משהו בתאוריית
99-2001

למשל:
NEVER ENDING MELODY
פייר אנד אייס

למה הם לא מסוגלים לכזה דבר שוב?

או למה טייסטו לא מסוגל ליצור משהו כמו
ALLURA שוב
נראה לי שרושמים את זה ככה


quote:
Originally posted by coby
הם מסוגלים פשוט זה כבר עבר זמנו כולם רוצים להתחדש

אף אחד לא רוצה להכין סגנון מיושן


בולשיט..

אם כולם רוצים להתחדש אז למה כל האפליפטינג נשמע אותו דבר בימינו?

המון אנשים היו מאוד רוצים לשמוע קטעים סטייל 99 עם מלודיות מרגשות..
אנשים צמאים לסגנון הישן..

העניין הוא שיש מעצור.. וזה הלייבלים שיש להם דרישות שזה ישמע חדש עם הצלילים המודרניים.. זה יכול להיות
destenation sunshine 2
אבל בגלל שזה לא עם הצלילים והאווירה של ימינו הם לא ישחררו את זה..
והם הורסים לנו את ההנאה.
Haoman TraffiC
נוסטלגיה
עבורי לפחות הקלאב-טראנס או הטראנס או הטראנס אירופאי או איך שלא תיבחרו לקרוא לזה הוא בעיקר נוסטלגיה,נוסטלגיה שבאמת פעם ריגשה,חידשה ועשתה לי הרבה טוב ושמחץאם תגידו לי לרשום לכם עשרים קטעי טראנס שאני אוהב,אולי 1 יהיה מהשנתיים,שלוש האחרונות,השאר יהיהו לתקופה שהקלאב באמת זהר עבורי,שוב אני מדבר על עצמי וההאזנה המוזיקלית שלי שרק התפתחה במהלך השנים לעוד סיגנונות וסאונדים אלקטרונים.פעם הטראנס הייה מרגש אנשים,היו "הימנונים" והיו הרבה כאלו,היום הכול נשמע לי אותו דבר..מוזיקה בלי חשק,אני חובב בעיקר האוס וטכנו אבל תמיד הייתה לי פינה לקלאב,מין תקווה שאולי יחזרו הלהיטים של פעם,אבל כנראה שכמו שהדיסקו לא יחזור,ככה גם המוזיקה הזו היתקדמה,אני מקווה שהיא לא מתקרבת לסופה,אני מאמין שלא.בכול מקרה תנסו לשמוע קצת מעבר,קצת ברייקים שבורים וטכנו מחתרתי עוד לא הרג אף-אחד....תאמינו לי שזה תמיד יחזיר לכם את הריגוש במוזיקה שאנחנו כול-כך אוהבים לאהוב

רק אהבה

:cool:
KrazyDJs
מצטער, אבל מהצד זה נראה כאילו אתם חבורה של צבועים, חלקכם לפחות..
או שזה רק אני והראש הדפוק שלי קצת..

פשוט כשאני אמרתי שדברים מתחילים כבר "לשעמם אותי"..
אילן בא ועשה ממני צחוק פה...
וכל אחד חשב שנחתתי פה מכוכב אחר שאני אומר שהמוזיקה של היום לא מחדשת ופשוט משעממת..

פתאום אלכס מתחיל לפהק, פתאום אבי לא שומע דברים חדשים...


הכי חשוב הבריאות..
לילה טוב...

markfeldman
quote:
ומארק
למה 2005 התחילה ברגל שמאל!?
אם אתה מדבר על אסוט אז סבבה מבין
אבל לא רואה עוד סיבות
כולה שבועיים אנחנו ב 2005
זה בכלל לא פונקציה לשיפוט
יעני מה ציפית שיקרה?
שבשבועיים האלה טייסטו ארמין ופרי יתאחדו?
שייצא
CARTE BLANCHE 2005 REMAKE?
DESTINATION SUNSHINE 2005 REMAKE?
השנה רק התחילה ויש הרבה יוצרים שהבטיחו דברים טובים וזאת רק ההתחלה של השנה!

גם בינואר 2004 לא ידעת על
whiteroom, in-silence, כל מיני רימייקים (synastesia, cloudwalking) וכל שאר ההפתעות

לאן אתה ממהר ..יש לך עוד 11 חודש שכל חודש יהיו לך הפתעות


יכול להיות שהשוק שהותיר בי ההילעמות המסתורית של "סטייט אוף טראנס" קצת דיכאה אותי.

אני מקווה שיהיה טוב.

quote:
אז תפסיקו לבכות על המלודיות שכבר לא עושות לכן את זה.
תתמכרו לשכרון החושים שמביא איתו הפרוגרסיב.וגם שם,עם כל הכבוד,לא חסר דברים שיגרמו לכם לבכות,כמו
Bakke & Ljungqvist - Fanatic או Peter McCowan - Trailer Park Boy


W O R D ! ! !
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מצטער, אבל מהצד זה נראה כאילו אתם חבורה של צבועים, חלקכם לפחות..
או שזה רק אני והראש הדפוק שלי קצת..

פשוט כשאני אמרתי שדברים מתחילים כבר "לשעמם אותי"..
אילן בא ועשה ממני צחוק פה...
וכל אחד חשב שנחתתי פה מכוכב אחר שאני אומר שהמוזיקה של היום לא מחדשת ופשוט משעממת..

פתאום אלכס מתחיל לפהק, פתאום אבי לא שומע דברים חדשים...


הכי חשוב הבריאות..
לילה טוב...


האמת?לא זוכר מתי אמרת שזה משעמם אותך
ואני בטוח שלא קפצתי עליך בעניין הזה
כי אני בדעה הזאת שלי כבר לפחות כמה חודשים טובים
מזמן אמרתי שהטראנס גוסס.ומי שלא רואה את זה הוא עיוור.
וכבר ממזמן הטראנס כמעט ולא עושה לי את זה.ובמקום זה התמכרתי לפרוגרסיב,לכל סוגיו,לפני שנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement