|
what happen to the trance scene (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| גם רונסקי ספיד עומד להפציץ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | גם רונסקי ספיד עומד להפציץ |
הוא כבר מפציץ !
ע"ע הקטע החדש שלו עם מירקו דה גוביה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בכל מקרה לא יודע מה איתך שחר, אבל אני ממזמן הפסקתי לשמוע תוכניות ברדיו..
חוץ מהתוכנית של פדרמן בימי שישי, וגם בה לרוב אני מאזין רק ל4-5 קטעים ראשונים שהם לרוב האוס... |
כדאי שתתחיל לשמוע תוכניות ברדיו... תמיד תמצא תוכניות של הסגנון שאתה אוהב
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אחריהם הקטעים פשוט לא מזיזים לי משום מה, רובם לפחות..
שאני שמעתי את Someday ואת Gone
בפעם הראשונה לפני שבוע או שבועיים בתוכנית של פדרמן, כל מה שחשבתי לעצמי זה "מה לעזעזל אנשים מתלהבים מהקטעים האלו ? יוצאים עוד 100 כאלו כל יום" |
תכתוב לי כאן על עוד קטע אחד שבאמצע שלו יש קטע שקט עם כינור רגוע לגמרי ולפני העליה בלי שום ביט רק כינור
סולו
מה אתה מבלבל במוח שזה לא מיוחד?
סאמדיי אני יכול להסכים
קטע טוב אבל בסדר יש עוד כמוהו
אבל גאן לא מיוחד?!?!
בן אדם צריך ביצים ממש גדולות כדי לעמוד על שתי רגליו מאחורי יציאה כזאת תמוהה כמו המשפט שאמרת..
אבל אני חייב להסכים פה אולי במשהו....
מה נסגר איתכם אנשים?
אתם כולכם נראים כמו חבורה של אנשים במאצע בילוי מטורף במועדון פתום בלי כל סיבה כולם בורחים החוצה ומחפשי מקום אחר לרקוד בו[
כן יש שינוי באפליפטינג
יודעים מה השינוי?
הוא מתמזג
זה העתיד לאפליפטינג
קטעים רכים יותר ישודרגו לפרוגרסיב
הקטעים היותר חזקים יהיו סבירות גבוהה טק טרנס שזה דרך אגב הסגנון שאני מאמין שגם יקבל דחיפה משמעותית כבר השנה
ומה עם המלודיות המרגשות?
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
רשמתי את זה הרבה כדי שלא תשכחו עם איזה נתוני פתיחה מתמודד כל יוצר בתחילת עבודתו
בסה"כ כל הקטעים המלודיים משתמשים בקומבינציות כאלה או אחרות של התוים
ואנחנו עוד מתפנקים מלודיות שהקומבינציה בהם אולי דומה טיפה לאיזה קומבינציה של תוים מקטע אחר (במיוחד עם הוא קטע ישן אז קוטלים ואומרים שהכל מת) אנחנו שמים על הקטע איקס ואומרים שאין יצירתיות בשיט
כל קטע עם מלודיה מקורית (לא באמת יש דבר כזה כבר כנראה) שיצ אי פעם הוריד את כמות הסכויים ואחוזי הסכויים לקטעים בעלי מלודיה מקורית בעתיד
כך שבתחילת 2005 זה המצב
כנראה שתם מאגר האפשרויות ליצירת מלודיות ייחודיות
אלא אם יקום הגאון שיוסיף לנו תו שמיני (משרוצה מוזמן להעלות באוב את מוצרט...אולי הוא מסוגל)
מה לגבי סאונדים ייחודיים?
פה קבור הכלב
בסינטיסייזרים אמנם גם יש את תופעת מלאי ניצול האפשרויות הקיימות
אבל הקלטת סאונדים חיים ומקוריים היא אולי מפתח בכיוונים חדשים
הטראנס צריך ללכת ולהיות יותר ויותר אנושי ופחות בנוי מסאונדים לעיתים מכניים מדי
אולי זה יקרה ואולי לא... אם לא גם בגזרה הזאת דבים חדשים לא נשמע
ועדיין אני יכול להגיד שהיו ב-2004 לפחות 25-30 קטעי אפליפטינג טהורים שעד היום לשמוע אותם מרגש אותי
אז לכל משנדפק לו בראש האונה ששולחת לו גלי הנאה אל מחזור הדם כאשר הוא שומע קטע אפליפטינג שיצא ב-2004 אתם מוזמנים לשלוח אותי לרופא מנתח מומחה שיסיר גם לי בניתוח בזק את משאתם אבדתם לבד - ההנאה מאפליפטינג והדרישה הבלתי נגמרת ליצור רק דברים מקוריים וחדשים עם סאונדים שמעולם לא שמעתם ותוים שאלוהים שולח לכם לכבוד ביאת המשיח
רבאק צאו מזה
שתו כוס קפה חם ושימו
veracocha - carte blanche
ברקע
נ.ב. אני לא מאמין שכולם התלהבו מזה לפני 6 שנים..
כמו שהיום יש את אלה שלא מתרגשים גם אז בטוח היו
טוב שיהיה...
אני עדיין אשאר בדעה שלי אני מניח..
ואשמע דברים שאותי אישית מעניינים... [/QUOTE] |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן יש שינוי באפליפטינג
יודעים מה השינוי?
הוא מתמזג
זה העתיד לאפליפטינג
קטעים רכים יותר ישודרגו לפרוגרסיב
הקטעים היותר חזקים יהיו סבירות גבוהה טק טרנס שזה דרך אגב הסגנון שאני מאמין שגם יקבל דחיפה משמעותית כבר השנה
ומה עם המלודיות המרגשות?
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
7 תוים
רשמתי את זה הרבה כדי שלא תשכחו עם איזה נתוני פתיחה מתמודד כל יוצר בתחילת עבודתו
בסה"כ כל הקטעים המלודיים משתמשים בקומבינציות כאלה או אחרות של התוים
ואנחנו עוד מתפנקים מלודיות שהקומבינציה בהם אולי דומה טיפה לאיזה קומבינציה של תוים מקטע אחר (במיוחד עם הוא קטע ישן אז קוטלים ואומרים שהכל מת) אנחנו שמים על הקטע איקס ואומרים שאין יצירתיות בשיט
|
מאיפה את זה 7 תוים???
זה לא ממש משנה כמה תוים אתה מכניס זה משנה שאתה שומר על סדר וחוקיות נכונים בתיבות.. מס תוים לא משחק תפקיד.
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
רבאק צאו מזה
שתו כוס קפה חם ושימו
veracocha - carte blanche
ברקע
נ.ב. אני לא מאמין שכולם התלהבו מזה לפני 6 שנים..
כמו שהיום יש את אלה שלא מתרגשים גם אז בטוח היו
|
בטח התלהבו זה היה להיט...
הטעם שכולם קיבלו באותו זמן הוא אותו טעם שנשאר 6 שנים.
:rolleyes: |
|
|
| Leon Oziel |
ahhh!! aeiaieiaae ורם כדיתרג יויםיר ושוטע!
I don't know what happened in this thread, but i'm telling you that if there are no trance dj's around, i'm current with the trance scene! I'm still training, but i'm going to go live in a bit. I have 4-5 sets I did which people liked, if I can find somewhere to upload them other than yousendit.com i'll do so right away! |
|
|
| KrazyDJs |
אני אתחיל לשמוע...אני יודע שלא חסר..
פשוט אף פעם לא התעמקתי בעניין של תוכניות רדיו בסיגנון שאני אוהב...
ובנוגע ליציאות התמוהות והביצים הגדולות שלי..עזוב, אין לי כוח אפילו להגיב לזה...
תמשיך "להגן" על קטעים... |
|
|
| Viber |
טענה:
m.i.d.o.r
648
probspot
ו
solar stone
הוציאו בשנתיים האחרונות טראקים שאני חושב שרוב האנשים פה אם לא כולם יגידו שהם מצויינים כמו אלה מ99-00,אז איך זה שאין עוד הרבה כאלה? יכול להיות שזה האמנים ולא אנחנו?
אני אגיד שלדעתי זה גם האמנים וגם אנחנו יענו אם תיסתכלו יותר יוצא כול שנה בשלוש שנים האחרונות בערך 32 טראקים שהם מצויינים ומיתוכם 12 שאנחנו לוקחים איתנו לכספת כשיש עוד 650 טראקים שמקבלים חשיפה גבוהה והרבה השמעות מן הסתם עם גידול התקליטנים והלייבלים אז פעם היו בוא נגיד מ98 עד 2002 כול שנה ארבעים טראקים מצויינים שגם כול שנה לקחנו סך הכול איזה גוריילה או איזה שיקיין וכו' כשהיו עוד 300 טראקים שקיבלו חשיפה שהיו בין בינוניים לטובים מיכיוון שרק אלו הגיעו ללייבלים ולהיזדמנות.
הדברים לא השתנו כול כך. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | רבאק צאו מזה
שתו כוס קפה חם ושימו
veracocha - carte blanche
ברקע
נ.ב. אני לא מאמין שכולם התלהבו מזה לפני 6 שנים..
כמו שהיום יש את אלה שלא מתרגשים גם אז בטוח היו |
תאמין לי שהתלהבו פחד מהקטע הזה !!!
אני הייתי שם ! |
|
|
| Flotser |
someday
באמת לא כזה מיוחד....
ועכשיו גם שמעתי את
Max Graham feat Jessica Riddle - Gone
אם על זה דיברתם...
קטע באמת נחמד,
אבל אם כבר בכינורות עסקינן....
אני הרבה יותר מעדיף את הכינורות של
Britney Spears - Toxic
:p
או
Tears from the moon
יאללה יהיה טוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
....
אני הרבה יותר מעדיף את הכינורות של
Britney Spears - Toxic
|
אם אתה לא צוחק אז צריך לסגור תפורום הזה ולשלוח את כולם למקומות אחרים כי אבדנו את משמאחד אותנו
בעצם כבר מזמן איבדנו
אין כבר ייחודיות לפורום הזה
יש לי יותר סיכוי למצוא ברחוב נשים שאוהבים אותה מוזיקה שאני אוהב מאשר פה
תתביישו לכם |
|
|
| Flotser |
וואלה....
אילן אחי אל תיקח את זה כל כך קשה
אני באמת לא מייצג את הפורום או משהו.
ולא צחקתי...
אתה לא חושב שהכינורות ב
Toxic
זה משהו בסט?
פשוט לדעתי זה שימוש באמת מקורי בהם,
כשב
gone
שזה אחלה טראק כן...?,
זה כינור שאפשר לשמוע גם בהרבה שירים של מוזיקה קלאסית.
זה מעניין שמשלבים את זה עם טרנאס...אבל זה לא משהו חדש כל כך
ובאמת שיש לי טעם מוזר
בקיצור - אל תתיחס אלי
:p
....כאילו כן תתיחס אלי,
אבל...אוףףף
:crazy: |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחח יא מסטולה !!!
מה קשור ?!!?!?
וכולם מסכימים ששנת 99 הייתה השנה הכי טובה בטראנס |
|
|
|
|