|
what happen to the trance scene (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יכול להיות שהשוק שהותיר בי ההילעמות המסתורית של "סטייט אוף טראנס" קצת דיכאה אותי.
אני מקווה שיהיה טוב.
W O R D ! ! ! |
ואם כבר פרוג מארק ידידי
אני רואה אצלך בחתימה את
Casino vs. Laurent - Ma Te
טראק ענק!!!!! פרוג פשוט מהמם.
אם שמעת הוא גם קיבל רמיקס משובח
Casino - Ma Te (Stel & Good News Remix) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ואם כבר פרוג מארק ידידי
אני רואה אצלך בחתימה את
Casino vs. Laurent - Ma Te
טראק ענק!!!!! פרוג פשוט מהמם.
אם שמעת הוא גם קיבל רמיקס משובח
Casino - Ma Te (Stel & Good News Remix) |
נכון, שמעתי על כך.
בכלל מדובר בקטע מצוין שטרם יצא משום מה.... |
|
|
| Shahar |
אלכס ואליאור מה משעמם אותכם בדיוק אנלא מבין?
אליאור סבבה שנמאס לך לשמוע את אוזגור קאן באסוט כל שבוע עם 4 טראקים חדשים
אבל זה לא אומר שהמוזיקה נעצרה ושכל האפליפטינג והפרוגרסיב נהיו משעממים
טוב שלא נסחפתם נו
מה קרה אין יוצרים טובים שכולנו מחכים שהטראקים שלהם רק ישתחררו כבר?
אין מלא הפתעות שאנחנו מחכים להם?
כל אחד פה מחכה לפחות לאיזה 10 טראקים ואוכל תצמו כשהוא שומע תריפ מאסוט ולא את הטראק המקורי אז חלאס לזרוק סתם משפטים
לא יודע למה החלטתם שהמוזיקה משעממת או לא מתקדמת אבל אין סיכוי שזה יקרה
כל פעם מישו יחדש עוד קצת ואחריו מישו אחר יוסיף על שלו וככה הלאה
עובדה שכל חודש אנחנו רואים יוצרים חדשים שבאים עם דברים מפתיעים וכולם פה מופתעים מהם
אם הכל היה אותו דבר לא היינו מתלהבים מיוצרים והרכבים חדשים אז חלאס לזרוק משפטים ולהתלונן
תלונות תמיד אפשר למצוא |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
נכון, שמעתי על כך.
בכלל מדובר בקטע מצוין שטרם יצא משום מה.... |
מארק לא כל דבר אמור להשתחרר... יש מה שנקרא "אנריליזים" שמספרם גבוה למדי...
לכן אל תחשבו שאתם יכולים להשיג את הכל ברשת! :toocool: |
|
|
| KrazyDJs |
חלילה אלכס, לא התכוונתי שאתה זה שהתנפל עלי..
פשוט נתתי אותך עכשיו שוב כדורגמא שמישהו שנמאס לו...
אבל אף אחד לא בא ומנסה לקטול אותך על זה...
בכל מקרה לא יודע מה איתך שחר, אבל אני ממזמן הפסקתי לשמוע תוכניות ברדיו..
חוץ מהתוכנית של פדרמן בימי שישי, וגם בה לרוב אני מאזין רק ל4-5 קטעים ראשונים שהם לרוב האוס...
אחריהם הקטעים פשוט לא מזיזים לי משום מה, רובם לפחות..
שאני שמעתי את Someday ואת Gone
בפעם הראשונה לפני שבוע או שבועיים בתוכנית של פדרמן, כל מה שחשבתי לעצמי זה "מה לעזעזל אנשים מתלהבים מהקטעים האלו ? יוצאים עוד 100 כאלו כל יום"
טוב שיהיה...
אני עדיין אשאר בדעה שלי אני מניח..
ואשמע דברים שאותי אישית מעניינים... |
|
|
| yaman |
עזבו אתכם שטויות......
סתכלו קדימה וזהו
לדעתי השנה הולכים להשתחרר טרקאים מצוינים בתחום האפליפט
ובעיקר אנחנו הולכים לשמוע הרבה על רונסקי ספיד
פרד בייקר
ועוד
קיצר יש למה לצפות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בכל מקרה לא יודע מה איתך שחר, אבל אני ממזמן הפסקתי לשמוע תוכניות ברדיו..
חוץ מהתוכנית של פדרמן בימי שישי, וגם בה לרוב אני מאזין רק ל4-5 קטעים ראשונים שהם לרוב האוס...
אחריהם הקטעים פשוט לא מזיזים לי משום מה, רובם לפחות..
שאני שמעתי את Someday ואת Gone
בפעם הראשונה לפני שבוע או שבועיים בתוכנית של פדרמן, כל מה שחשבתי לעצמי זה "מה לעזעזל אנשים מתלהבים מהקטעים האלו ? יוצאים עוד 100 כאלו כל יום"
טוב שיהיה...
אני עדיין אשאר בדעה שלי אני מניח..
ואשמע דברים שאותי אישית מעניינים... |
זה שהפסקת לשמוע תוכניות ברדיו לא אומר שהמוזיקה משעממת או לא משתנה....
SOMEDAY טראק איכותי ובאמת בנזונה
גם הרמיקס של ENMASS
ובקשר ל WHITEROOM
בכללי
הטראקים שלהם מיוחדים מעצמם כי יש להם סאונדים שבאמת שונים משאר היוצרים ובגלל זה כל כך התלהבו מ
WHITEROOM
(מקום ראשון לשנת 2004 ד"א)
אולי זה אתה שמשתעמם מהר מה אני יגיד לך אחי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה שהפסקת לשמוע תוכניות ברדיו לא אומר שהמוזיקה משעממת או לא משתנה....
SOMEDAY טראק איכותי ובאמת בנזונה
גם הרמיקס של ENMASS
ובקשר ל WHITEROOM
בכללי
הטראקים שלהם מיוחדים מעצמם כי יש להם סאונדים שבאמת שונים משאר היוצרים ובגלל זה כל כך התלהבו מ
WHITEROOM
(מקום ראשון לשנת 2004 ד"א)
אולי זה אתה שמשתעמם מהר מה אני יגיד לך אחי |
לא'דע אחי..
יש קטעים שאני שומע כבר 2-3 שנים ולא משתעמם מהם..
לי פשוט נראה שהקטעים האלו לא יצירתיים בשיט והם פשוט לא עושים לי כלום... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא'דע אחי..
יש קטעים שאני שומע כבר 2-3 שנים ולא משתעמם מהם..
לי פשוט נראה שהקטעים האלו לא יצירתיים בשיט והם פשוט לא עושים לי כלום... |
שוב יש מצב שאתה השתנת ולא הם
גם אני לפני 10 שנים הייתי שומע פופ הייתי מתלהב ממנו וזה
היום אני יכול לשמוע את זה רק באוטו ברדיו ובאוטו למה בבית זה לא נכנס אצלי....
זה לא אומר שהפופ השתנה
אני הבנתי שזה חרא :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מארק לא כל דבר אמור להשתחרר... יש מה שנקרא "אנריליזים" שמספרם גבוה למדי...
לכן אל תחשבו שאתם יכולים להשיג את הכל ברשת! |
נתחיל מזה שלא כל מה שיוצא באינטרנט מקבל שחרור רשמי !
לגבי הקטע שהזכרתי, אין ספק שהוא יצא זה רק עניין של זמן.
קטע כזה הוא ממש לא בגדר של "אנריליס". |
|
|
| dan_yarok!! |
יש הרבה יוצרים שהייתי שמח לשמוע מהם משהו השנה
כמו
ronski speed( כמו שאמרו)
Super 8
vadim zhukov!
Floyd!
john o
alex m.o.r.p.h
Kyau Vs Albert
מוציאים בלי סוף ונשמעים אוותו דבר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
vadim zhukov!
john o |
ואדים זוקוב מתכנן לשחרר אלבום משלו
ו
john o.c.
כבר הוציא בשבילך
John_O_Callaghan_and_Kearney-Restricted_Motion__Incl_John_Askew_Remix-Promo_Vinyl-2005-TSP |
|
|
|
|