return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
what happen to the trance scene (pg. 5)
View this Thread in Original format
Rising
חן מאז קפריסין אני לא חושב שיש מישהי שמתאימה לך יותר ממנה...

(צפה פגיעה באס אמ אס בקרוב)
DjChook
quote:
Originally posted by Rising
(צפה פגיעה באס אמ אס בקרוב)


:D

עכשיו שמתי לב שאין לי את המספר שלך

בושה
Rising
אין לי פלאפון אחי
Shahar
יש מלא אנשים שלא אהבו את קארט בלנצ'
כמו שיש אנשים שלא מלהבים מוויט רום
זה טעם על טעם לא מתווכחים
ואין ולא יהיה טראק שכולם יאהבו
DjChook
Kernkraft 400
Silence
Better of alone (עלק טראק)
yaman
quote:
Originally posted by DjChook
Kernkraft 400


זה היה אני זוכר בשנת 2000

אז בתקופת הבר מצוות

כול העולם שמע את זה

וגם את Sandstrom של דארוד
DjChook
זה היה להוכיח לשחר משהו
DjChook
זה היה להוכיח לשחר משהו
markfeldman
quote:
וכולם מסכימים ששנת 99 הייתה השנה הכי טובה בטראנס


אני לא מסכים..
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
זה היה להוכיח לשחר משהו


שתף אותי בהוכחה?

Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
אני לא מסכים..


מה השנה של הטראנס לדעתך?

תאכלס רק ב-97 נוצר רובד כלשהו למוזיקה האלקטרונית כי עד אז הכל היה נשמע נורא פשוט עם מעט מאוד צלילים..

רוב הקטעים של שנות ה-90 בטראנס אם נשמע אותם עכשיו נגיד כאילו מישהו חובבן שמתלמד על הקיובייס עשה אותם.
markfeldman
quote:
מה השנה של הטראנס לדעתך?

תאכלס רק ב-97 נוצר רובד כלשהו למוזיקה האלקטרונית כי עד אז הכל היה נשמע נורא פשוט עם מעט מאוד צלילים..


אני תמיד טוען כי מ-1996 עם הופעת:

BBE - SEVEN DAYS AND ON WEEK

התחיל הטראנס האמיתי !

מאז המוסיקה התחילה להתהוות ולהתפתח.

קשה לי לומר כי שנה אחת טובה מקודמתה.

כל שנה והדברים שהיא מביאה איתה.

כל שנה תורמת משהו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement