| markfeldman |
| quote: | מה השנה של הטראנס לדעתך?
תאכלס רק ב-97 נוצר רובד כלשהו למוזיקה האלקטרונית כי עד אז הכל היה נשמע נורא פשוט עם מעט מאוד צלילים.. |
אני תמיד טוען כי מ-1996 עם הופעת:
BBE - SEVEN DAYS AND ON WEEK
התחיל הטראנס האמיתי !
מאז המוסיקה התחילה להתהוות ולהתפתח.
קשה לי לומר כי שנה אחת טובה מקודמתה.
כל שנה והדברים שהיא מביאה איתה.
כל שנה תורמת משהו. |
|
|