|
Dance Valley 2005! 3 dagen! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Voor mij wordt het ook gewoon 1 dag, meer niet. Vrijdag is leuk, maar het echte werk staat toch op zaterdag. Teveel om te zien, maar dat moet dan maar. Ik ben benieuwd hoeveel kaarten er over zijn voor de zaterdag, als een groot deel al voor de campinggasten is. |
|
|
| basvh |
Waarsch 2 dagen. ff kijken wat de rest van vrienden doet.
Wie sluit main af?
ik zet me geld op PVD. Zou best cool zijn alleen moet ie dan Del hardtrance.* in zijn final scratch doen |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Voor mij wordt het ook gewoon 1 dag, meer niet. Vrijdag is leuk, maar het echte werk staat toch op zaterdag. Teveel om te zien, maar dat moet dan maar. Ik ben benieuwd hoeveel kaarten er over zijn voor de zaterdag, als een groot deel al voor de campinggasten is. |
max. 15.000 campinggasten |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
max. 15.000 campinggasten |
Dat zijn 7500 tentjes ofzo, dat is wel veel :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Tering zie nu pas de line-up, net zo geil als verleden jaar en weer geen Tiesto en Pvd straft ID-T big time af :crazy: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tering zie nu pas de line-up, net zo geil als verleden jaar en weer geen Tiesto en Pvd straft ID-T big time af :crazy: |
Hoe was je winterslaap :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe was je winterslaap :p |
Nee hele dag klussen in nieuwe huissie van mams :( |
|
|
| jp |
| Gaat ma ook naar Dance Valley? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Gaat ma ook naar Dance Valley? |
Nee joh, das toch niks voor haar, die raakt al in de stress als in een ruimte met 50+ mensen zit, laat staan 50.000+ :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat zijn 7500 tentjes ofzo, dat is wel veel :D |
In mijn tentje past wel meer dan 1 vrouw :p
En wat heeft iedereen toch met "ID&T-afstraffen", volgensmij is dat een grote bull. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
In mijn tentje past wel meer dan 1 vrouw :p
|
Met jouw leuter/ego (vul maar in wat je zelf wil) heb jij wel een 4-persoons tent nodig ;)
Emre en Tim |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Met jouw leuter/ego (vul maar in wat je zelf wil) heb jij wel een 4-persoons tent nodig ;)
Emre en Tim |
Jullie zijn gewoon jaloers, en zitten nu aan die van elkaar te trekken in de hoop dat ze langer worden :p |
|
|
|
|