|
Dance Valley 2005! 3 dagen! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Waar ik aan zat te denken: het feit dat er op vrijdag OOK al zulke grote namen staan, kan alleen maar betekenen dat er vrijdagavond/vrijdagnacht hele vette afters zullen zijn van de eerste dag Dance Valley :D:D
Dan draait Sasha maybe wel in een klein clubje ofzo, dat zou veel vetter zijn. Kan mij die 1e dag DV gestolen worden :p Of worden ze dat door UDC verboden?
En Jerry, als er een after is, regel mij eens kaarten :p |
|
|
| Partyhardy! |
| Ook beter trouwens dat zowel Sasha als Cattaneo op zaterdag niet op de mainstage staan want op de main komt progressive nooit zo los in vergelijking met een tent :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ook beter trouwens dat zowel Sasha als Cattaneo op zaterdag niet op de mainstage staan want op de main komt progressive nooit zo los in vergelijking met een tent :cool: |
Klopt, maar als het maar niet zo warm is als vorig jaar in de tent bij Deep Dish. ing hell, tijdens "Lets get loud, lets get ill" ging het dak er letterlijk en figuurlijk af, maar het was ook zooooooooooooooooo warm! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Klopt, maar als het maar niet zo warm is als vorig jaar in de tent bij Deep Dish. ing hell, tijdens "Lets get loud, lets get ill" ging het dak er letterlijk en figuurlijk af, maar het was ook zooooooooooooooooo warm! |
ja! lekker zweten! :disbelief |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ook beter trouwens dat zowel Sasha als Cattaneo op zaterdag niet op de mainstage staan want op de main komt progressive nooit zo los in vergelijking met een tent :cool: |
Nou vorig jaar Killa met een zonnetje op je bol was ook wel erg prettig hoor :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Nou vorig jaar Killa met een zonnetje op je bol was ook wel erg prettig hoor :D |
true, true :toocool: maar ben toch blij want het gaat om de hele set en zoals het bij Holden los ging vorig jaar ging het toch zeker niet bij Sasha & Digweed... |
|
|
| Tim81 |
Lekker hoor ticket in the pocket!! Met zo'n line up ben ik het hele weekend in de dansvallei te vinden :D :crazy: :toocool:
Wat mij betreft kan het aftellen beginnen, ook al is het nog heel ver weg!! |
|
|
| TranceMuzik02 |
| Hi there, What time does the music finish on Saturday at Dance Valley if anyone knows? |
|
|
| New Wave |
Global Stage op de zaterdag is opzich wel okee.
Alleen jammer dat Michelle de Zey, Kaler en Marco 'de slechtste' Bailey ook in dat rijtje staan.
Moar ik ga niet want ik weet hoe het gaat. Iedereen gaat naar dat zeik progressive...brrrr :p |
|
|
| Freezel |
| WOOOOOO! 3 tickets in de pocket voor de zaterdag! |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Alles uitverkocht helaas... |
Ik hoop dat dit maar weer een stom grapje van je is LEx anders :nervous: :whip: :confused: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by TranceMuzik02
Hi there, What time does the music finish on Saturday at Dance Valley if anyone knows? |
used to be 11pm always, so probably it will be the same again. |
|
|
|
|