return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Dance Valley 2005! 3 dagen! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Opti
quote:
Originally posted by tijs08
Ik had de aller laatse voor zaterdag....

Nee, ik had de laatste 4 voor zaterdag...
Partyhardy!
woei! kicke line-up! Hernan geniaal! Sasha super! zonnetje erbij! :tongue3
loooooooooooooooooooos! :crazy:
basvh
wat ik me nu afvraag onno of ze bij extrema nou ook naar deze line-up kijken? zo ja wat vinden ze er dan van?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basvh
wat ik me nu afvraag onno of ze bij extrema nou ook naar deze line-up kijken? zo ja wat vinden ze er dan van?

Bedoel je of ze rekening houden met het maken van de line-up voor Extrema Outdoor? dan is het antwoord nee.
Maar iedereen heeft het natuurlijk wel over de line-up ja, en je kunt niet anders concluderen dan dat hij super is natuurlijk...
Remy D
Jahaaa DV is uitverkocht maar tot de donderdag 5 aug drukken ze steeds 1000 nieuwe kaarten en zetten de hekken wat naar achter. :tongue2
Muppy
uitverkocht? daaaag serieus?
basvh
quote:
Originally posted by Remy D
Jahaaa DV is uitverkocht maar tot de donderdag 5 aug drukken ze steeds 1000 nieuwe kaarten en zetten de hekken wat naar achter. :tongue2

haha zou me niks verbazen. ook toen bij Dance Valley 2002 toen ze echt maar 40 000 kaarten hadden verkocht. Yeah right!

quote:
Bedoel je of ze rekening houden met het maken van de line-up voor Extrema Outdoor? dan is het antwoord nee.Maar iedereen heeft het natuurlijk wel over de line-up ja, en je kunt niet anders concluderen dan dat hij super is natuurlijk...

ik bedoelde in de trant van hoe extrema naar dance valley kijkt.
Zullen ook wel wat Extrema gasten dan naar dance valley gaan om te feesten dan?
GrooveCollect.
Ik kan je vertellen (en ik zit wat extrema betreft dicht op het vuur) dat ze uiteraard de line-up van DV weten (zelfs al weken voordat hij bekend gemaakt wordt), maar dat ze zich er niks van aantrekken. Die doen gewoon hun eigen ding. Hun zijn ook al maanden bezig met het boeken van dj's voor hun festival net als UDC.
Zeker wat progressive betreft was Extrema jaren eerder met dat programmeren dan DV. Dit kwam natuurlijk door Peter van Deep Rec. die toendertijd de programmering op zich nam.
basvh
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
(zelfs al weken voordat hij bekend gemaakt wordt),

en hoe weten ze dit dan? veel contact met bookingskantoren ofzo?
GrooveCollect.
uiteraard horen ze dat soort dingen via bookingskantoren, maar ook gewoon van udc zelf.
tis niet zo'n grote scene. Er zijn bij allebei de organisaties wel wat mensen die gewoon contact met elkaar hebben.

basvh
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
uiteraard horen ze dat soort dingen via bookingskantoren, maar ook gewoon van udc zelf.
tis niet zo'n grote scene. Er zijn bij allebei de organisaties wel wat mensen die gewoon contact met elkaar hebben.

jah duncan en brian zullen wel elke week bij elkaar op de koffie komen. :D :p
GrooveCollect.
hahahaha :p

denk zelfs dat die zich niet eens persoonlijk met de line-up bemoeien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement