|
Dance Valley 2005! 3 dagen! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Wat ik ervan begrijp is er maar 2 dagen muziek. De zondag is alleen maar bedoeld voor de mensen die op de camping staan om bij te komen van twee dagen feest. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat ik ervan begrijp is er maar 2 dagen muziek. De zondag is alleen maar bedoeld voor de mensen die op de camping staan om bij te komen van twee dagen feest. |
zodat er minder logistieke problemen zijn aan het einde van het feest zoals vorig jaar :) |
|
|
| Remy D |
| ECHT SUPERRRRRRRR!!! 2 dagen helemaal LOS!!! |
|
|
| jp |
Afhankelijk van de line-up ga ik een of twee dagen
Maar zo'n camping zie ik niet zitten. Dan kun je elke vorm van slaap wel vergeten :D |
|
|
| magrec |
Mocht ik 2 dagen gaan dan zorg ik wel dat ik bij iemand kan pitten in adam ;)
Ik denk dat ik alleen de zaterdag ga trouwens of ze moeten op vrijdag met zo'n goede line up komen. |
|
|
| jp |
Wel duur trouwens.
Vergelijk: een weekendje Nature One is net iets meer als 50 Euri.
Maar goed daar had Duncan al iets over gezegd |
|
|
| MaGiK54 |
| Of we kunnen ook ons tentje bij Remy-D in de tuin neerzetten......:tongue2 |
|
|
| Tim81 |
Ik ben benieuwd of Dance Valley ook weer groter wordt qua bezoekersaantallen... of mogen ze in dat opzicht niet groeien van de gemeente?!
Op zich ben ik ook geen fan van kamperen... :rolleyes: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik ben benieuwd of Dance Valley ook weer groter wordt qua bezoekersaantallen... of mogen ze in dat opzicht niet groeien van de gemeente?!
Op zich ben ik ook geen fan van kamperen... :rolleyes: |
nog steeds 60 000 max, zelfde als vorig jaar!
Jah ben ook geen kampeerder! Maar voor dance valley neem ik het denk ik wel voor lief. Of er moet een alternatief zijn! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik denk dat ik alleen op zaterdag ga, gaat niet oo een camping zitten, dat weiger ik pertinent en om twee dagen naar D.V. te rijden met alle logistieke problemen daaro zie ik ook niet zitten....dus kom alleen zaterdag of de vrijdag moet heel speciaal zijn qua line-up dan gaat ik er over nadenken.. |
Dito |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Mocht ik 2 dagen gaan dan zorg ik wel dat ik bij iemand kan pitten in adam ;)
Ik denk dat ik alleen de zaterdag ga trouwens of ze moeten op vrijdag met zo'n goede line up komen. |
Hahahahaha ik reserveer ook een plek :)
Wat ik overigens denk van dit leuke initiatief, is dat ze de lineup van afgelopen Dance Valley gewoon VERSPREIDEN over 2 dagen. Heel simpel toch? Kost hun niets extra's, en je kan toch niet alle dj's tegelijk zien!
Maarja......... we wachten lekker af.
Zullen we met een heel stel een hele grote legertent huren? :D :D Lijkt mij echt wel een vet plan :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zullen we met een heel stel een hele grote legertent huren? :D :D Lijkt mij echt wel een vet plan :D |
Hehe valt best te regelen, alleen zijn die best tochtig!!!
Die oude tenten dan. |
|
|
|
|