return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
TA presents: Nu ook een duits forum ---> wat vinden wij daarvan??
View this Thread in Original format
Little Theseus
Sinds gister geopend: het Duitse Forum!!!
Gewoon ff peilen wat jullie ervan vinden dat onze "geliefde" buren ook een eigen forum hebben hier.
Kben benieuwd! Ik zag al dat Blik er bezig was:
quote:
Und ich woll mein fahrrad zurück

En Henkie ook:
quote:
wann gehen wir allen kaulen graben in zandvoort? :P
Blik
whehe, ich bin ein berliner :)

komt er dalijk ook nog een frans forum aan, dalijk willne de afghanen ook een eigen forum, en als ze het niet krijgen halen ze Bin Laden erbij en gaan ze de TAserver aanvallen met anthrax :)

lol
Henkie_henk
Nee fransen komen hier niet.. want die praten zowiezo nooit engels remember?? nu ineens wel..:0

Trouwes gehoord over die upc medewerkers die bij hun baazje een fake anthrax briefje hadde neergelegd :) wordt 2 maanden ge eist ofzow haha.. en 1 voorwaardelijk.. damn man.. en iemand die een moord pleegt krijgt 6 ofzow.. of 10.. waar 5 van overblijft.. jaja

Of of die leraren die aan de directie nep anthrax stuurde lol...

t komt uit de vreemdste hoeken..

maarja ff on-topic.. we kunne die duijtserz vust wel lastugvalluh :)

ik kan trouwens gewoon dik duits lezen man! lol.. die paar jaartjes duits hebbe toch geholpen?
raoel
Mij boeit het eigenlijk nie zoveel. Misschien da we er een keer kunnen gaan relluh :D

Nadeel is wel dat de server nog trager wordt dan dat ie al is, want das gewoon niet meer normaal.

Een optie is wel misschien om een 2e nickname aan te vragen op deze site met de naam: dick jol
Degene die het voetbal een beetje volgen zullen um wel snappen.
Ding Chavez
Zoveel posts als in Holland Forum halen ze toch nooit, BWAH!

GreetZ, DC
Flippe
Ik kan dat Duits toch nog redelijk goed volge.

valt nog mee :) heb ik toch iets geleerd op school.
Ruben_Dubbink
laat ze hun best maar doen,
wij zijn nog altijd de TranceNation!:p

Greetz RubDub
Sandman
quote:
Originally posted by Blik
whehe, ich bin ein berliner :)

komt er dalijk ook nog een frans forum aan

lol



Pappa fune une pipe, et mamma pipi pappa :D


Sandman
djdawn
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zoveel posts als in Holland Forum halen ze toch nooit, BWAH!

GreetZ, DC

HEY, we only need 27500 more post, then we have you beat;)! LOL
Eye-Riz
way to go djdawn! :D written dutch is not too difficult to understand :D

vergeet niet dat duits geschreven zowiezo heel erg op het nederlands lijkt. net als wij geschreven Deens of Zweeds ook wel kunnen lezen, althans de rode draad ervan kunnen volgen :)

-=WVG=-
quote:
Originally posted by djdawn

HEY, we only need 27500 more post, then we have you beat;)! LOL


Oh hellup...een Duitser met een cursus Nederlands...

Landverader...
LowRider
kheb een hekel aan ******
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement