return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
הטרד הרשמי לזכר נעלמי הפורום
View this Thread in Original format
Shahar
יש לנו מלא אנשים ותיקים שהיו רושמים פה ונעלמו כאילו קיבלו סוויטה לכל החיים באיביזה (לא לא קשור לירון). מי שיודע משו על אחד מהם מתבקש להודיע לנו ומהר:

1. מורן - תכלס אנלא מצפה שמישו יגיב בכלל...פעם אחרונה שהוא כתב פה היה שהוא היה בחו"ל..מאז נעלמו עקבותיו

2. אריאל - פעם אחרונה סיפר לנו שהוא עובד בנגריה או משו לא זוכר כבר

3. sabi10 :conf: :conf: :conf: היחצנים של נקסט מחפשים אחריו בנרות מאז שהפסיק להפריע במסיבות שלהם :conf: :conf: :conf:

SmokeMachine גם נעלם אבל זה בגלל בעיות במחשב...אתם יכולים למצוא אותו בווקס.

אם אתם יודעים על עוד נעלמים שתפו אותנו!

(טרד דפוק וואלה זה מה שקורה אחרי שמעבירים תלילה בשיחות עם אדיר
תאשימו אותו:D)
Huge-A
אותי מעניין מספר 3 :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
אותי מעניין מספר 3 :rolleyes:


אל דאג אחי מקסימום יום שישי תראה אותו בארמין
תתאפק 6 יום
m0sh
שחר אתה באמת ילד בעייתי,הצליפו לך בתחת בילדות?
גורם לי לחשוב למה חזרתי לרשום פה
Huge-A
quote:
Originally posted by m0sh
שחר אתה באמת ילד בעייתי,הצליפו לך בתחת בילדות?
גורם לי לחשוב למה חזרתי לרשום פה


אחי השור
למה להצליף יש עוד דרכים ..
שחר לא אוהב סאדו :D
הוא אוהב מזרחית
תשבור לו את הדיסקים או הכי הרבה תהרוס לו את המחשב.
:toothless
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
שחר אתה באמת ילד בעייתי,הצליפו לך בתחת בילדות?
גורם לי לחשוב למה חזרתי לרשום פה


בעייתי טיליםםםםםםםםם :eyespop:

quote:
Originally posted by Huge-A
אחי השור
למה להצליף יש עוד דרכים ..
שחר לא אוהב סאדו :D
הוא אוהב מזרחית
תשבור לו את הדיסקים או הכי הרבה תהרוס לו את המחשב.
:toothless


אףףףףף אחד לא מתקרב לדיסקים שלי:D
מחחחחחחחפשששששששששששש
את הדרךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ללללללליייייייבךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
oDrori
חחחחח :) אנשי הצבא גם הם חסרים :)
Rising
דיי היה על זה כבר טרד..
ואם היה לי כח הייתי גם שם את הכתובת שלו פה :clown:
eXeTik
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
דיי היה על זה כבר טרד..
ואם היה לי כח הייתי גם שם את הכתובת שלו פה :clown:


תמצא תלינק חן יכול לחבר תטרדים

m0sh
אה כן טוחנים בצבא...

חברה עוד כמה שעות ב"ה אני מוציא פטור ממדים!!!

כבר מנשק ונעלי צבא יש לי :crazy:
Sniper
quote:
Originally posted by m0sh
אה כן טוחנים בצבא...

חברה עוד כמה שעות ב"ה אני מוציא פטור ממדים!!!

כבר מנשק ונעלי צבא יש לי :crazy:


המקסימום שיתנו לך זה פתור מא' שזה בן זונה!!:]
לי גם יש כזה:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement