return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Party: 5 dj's in a row - 19/02/'05 - Jeugdsoos '75 Buren -
View this Thread in Original format
Tomaz
Gezegde: "Beter laat dan nooit" :cool:

Zaterdag 19 februari aanstaande organiseer ik samen met een vriend van me een klein feestje genaamd "5 dj's in a row". Enkele maanden geleden hebben we de eerste editie gehad en dat was eigenlijk best een succesje qua gezelligheid en organisatiegebeuren. De locatie is lastig bereikbaar met het OV, dus zijn we afhankelijk van mensen die met de auto komen of van diegenen die in de buurt wonen. Toch hadden we zo'n 75 man binnen en de sfeer was subliem.

Vandaar dat we besloten hebben een tweede editie te geven.

In eerste instantie wilden we het weer simpel houden, een paar vrienden op de line-up, 2 eurootjes entree en gaan van 21:00-02:00. Maar toen bleek dat we een vergunning konden krijgen om door te gaan tot 05:00 hebben we besloten het iets beter aan te pakken. Van het een kwam het ander en ik moet zeggen dat ik erg trots ben op de line-up zoals die er nu staat!

Locatie: Jeugdsoos '75, Buren (Gelderland). Inderdaad, een soos. En gezellig dat het daar is, mooi dansvloertje, leuke verlichting, een ruime bar met zeer goedkope dranken (het is immers een soos) en niet geheel onbelangrijk: dik geluid!

Ons doel is om net zo'n gezellige avond neer te zetten als de laatste keer en ik heb er vertrouwen in dat dit zeker gaat lukken. Veel vrienden en kennissen van ons komen langs en ook een aantal TA-ers komt naar Buren! Vandaar dat ik toch ook hier even wil spammen :D

*********************************************************************

Datum: 19-02-2005
Locatie: Jeugdsoos '75 Buren (Gld)
Entree: € 7,50
Tijd: 21:00-05:00
Flyer: www.5djsinarow.info
Partyflock: http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/34041.html

Line-up:
Tinoz
Cellec
Passiva
Kris O'Neil vs. InterCity (special scandinavian b2b set)
Joost van den Berg


**********************************************************************

:) U BENT ALLEN VAN HARTE WELKOM :)
MarkzMan_X
Man, dat MOET ik bij zijn! :)
BaRTeZ
waar ergens in Gelderland ligt Buren?
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by BaRTeZ
waar ergens in Gelderland ligt Buren?


http://www.surfxtc.com/gallery/pop_pic.php?file=20050210php9OqFiq.gif

In de buurt van Utrecht/Culemborg/Geldermalsen
Passiva
Ik ben er ook wel bij denk ik :stongue: :stongue: :stongue:
BaRTeZ
ah bedankt, maar dat is me wat te ver :)
zondagochtend alweer om 10:30 voetballen hehe
Tomaz
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ah bedankt, maar dat is me wat te ver :)
zondagochtend alweer om 10:30 voetballen hehe

Ach, een mens slaapt al zoveel in zijn leven dat je best een nachtje over kunt slaan... :rolleyes:
Esrem
Ik denk dat ik ook maar ff langskom;):D

Ik mocht toch draaien op de pre-party vrijdag he;):p
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Tomaz
Ach, een mens slaapt al zoveel in zijn leven dat je best een nachtje over kunt slaan... :rolleyes:


heb ik 1 keer gedaan, maar dat is niet aan te raden als je een goede wedstrijd wilt spelen :p
Tomaz
quote:
Originally posted by Esrem
Ik denk dat ik ook maar ff langskom;):D

Ik mocht toch draaien op de pre-party vrijdag he;):p

Jij mag de vrijdagavond vullen idd!

MarkzMan_X
quote:
Originally posted by Passiva
Ik ben er ook wel bij denk ik :stongue: :stongue: :stongue:


Als je "In the End" maar draait... dan kan ik vredig sterven :).
m-kay
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! :D.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement