|
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| Mooi! gelukwensen aan de kersverse ouders ;) |
|
|
| Ultravibe! |
Van harte gefeliciteerd M.i.k.e.!!
Draai om het te vieren mijn all-time favorite (Choose freedom)pleazzz op Trance Energy zaterdag?;) :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| proficiat :D |
|
|
| lost_in_trance |
Woom :eyes:
Congratulations Proficiat :) :)
I hope MIKE won't be cancelled at Trance Energy for this reason. He must perhaps stay at home for his son? |
|
|
| dj Zevan |
ne dikke proficiat aan jullie 2tjes
mss n dom ideeke
kunnen met t forum mss n een klein beta-t-shirtje ofzo cadeau doen, als dat natuurlijk mogelijk of te maken is |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ne dikke proficiat aan jullie 2tjes
mss n dom ideeke
kunnen met t forum mss n een klein beta-t-shirtje ofzo cadeau doen, als dat natuurlijk mogelijk of te maken is |
gn dom idee, kheb da ooit ook al ns vernoemd toen mike ons vertelde dat zijn vriendin zwanger was.
Wie legt er bij? :D |
|
|
| dj Zevan |
i'm in
dan kan er mss ook n 2de lichting t-shirts besteld worden, als de vraag groot genoeg is natuurlijk |
|
|
| Kaidreas |
| ik zie dat ook wel zitten eigenlijk... misschien met extra op het t-shirt... The Pride of Belgiumē :D |
|
|
| eieregooie |
| Hehe... En nodig 'm uit voor de BeTA party :D |
|
|
|
|