return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by Buoyant
^t zit blijkbaar toch wel heel erg gevoelig :rolleyes:
just forget it man. Het is het allemaal niet waard

+1 :p

Is dees forum ooit niet eens begonnen als een OFF-TOPPIC ??? :conf:
Phortastic
congratz to pappa Mike en zen vrouwke :D
ik ken hem wel niet persoonlijk, maar nu die thread hier toch is en hij het blijkbaar wel regelmatig leest hier in BETA: congratz! :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Buoyant
hoe weet je dat?
en waarom laat hij dat dan niet even merken?
want anders was ik er nooit over begonnen :)



Tis al langer bekend dat MIKE wel degelijk hier de forums leest, en wel degelijk rekening houdt met wat de fans zeggen/denken.

Lees deze thread maar eens tegoei: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=224963
Buoyant
pff dan nog,kheb nooit gezegd dat hij nooit op Trance Addict komt eh ?!?! Hij komt er nooit als MIKE zelf, alleen maar even piepen om te kijken of iets goed is of niet.

Ook al leest hij dit, dan neemt hij nog niet eens de moeite om een simpele "Dank U" te zeggen ivm de felicitaties.
Of hebben jullie daar ook weer een mooie verklaring voor?

Maar daar gaat het mij eigelijk helemaal niet, het interesseert mij ook niet of hij hier wel komt of niet, het ging mij in eerste instantie om de houding van sommige dat ze deden alsof MIKE hun beste vriend was en dat is nu helemaal uit de context "gerukt".

Laten we der nu maar gewoon over ophouden, want dit wordt toch niks en het is helemaal niet belangrijk ...
Phortastic
quote:
Originally posted by Buoyant


Laten we der nu maar gewoon over ophouden, want dit wordt toch niks en het is helemaal niet belangrijk ...


agree, ksnap u punt wel though.
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by FredNova
1. het gaat hier zwaar off-topic, als het je niet interesseert, post dan niks aub!!!

2. MIKE leest dit meer dan je denkt (vb. ik stuurde hem de link door van dit topic, maar hij had het toen al gelezen)

3. Ei, ik heb Tijs een mail gestuurd voor zen huwelijk


on-topic, thanx


ge klinkt juust als nen mod :p

lol :D

vo de rest wens ik me niet te mengen in de discussie ...

zolang papa MIKE zen kindje ma snel met synthesiserkes leert spelen :p

lol :D

(is't nie waar dat muziek in de genen zit trouwens? lees: er is nog hoop :D)
Tiger777
Dat was toch exact hetzelfde toen den yves hier eens een paar posts gemaakt heeft... :rolleyes: Maar goed, felicitaties zijn hiermede gegeven en verdere discussie uit den boze.
TOR
quote:
Originally posted by Buoyant
Ook al leest hij dit, dan neemt hij nog niet eens de moeite om een simpele "Dank U" te zeggen ivm de felicitaties.
Of hebben jullie daar ook weer een mooie verklaring voor?


1. Mike heeft een geheime account hier, die hij ongetwijfeld liever niet prijsgeeft (mocht hij dit doen, zit binnen twee dagen zijn pm box vol).

2. Mike staat erom bekend niet zo graag in de schijnwerpers te staan.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by FredNova
2. MIKE leest dit meer dan je denkt (vb. ik stuurde hem de link door van dit topic, maar hij had het toen al gelezen)



The sneaky little bitch :haha: :haha:

Ik peins dat wel meer mensen die professioneel bezig zijn met electronische muziek hier komen piepen en ik kan me inbeelden dat de meeste van hen niet zomaar van de daken gaan roepen wie ze zijn want ze zien duidelijk genoeg in onze posts wat voorn freaks wij zijn.
Plus meeste DJ/Producers staan u met plezier te woord op hun eigen forum (ook al dumpen ze er graag van tijd tot tijd wat sluikreklame in - M.I.K.E. op zijn forum ivm mijn vraag over zijn Front 242 remix, elof moet ook niet achter dat bankske kruipen- :p, maar ik zou ni beter zijn :gsmile: )






Bon wie wilt er paparazzi spelen voor BeTA...?
Buoyant
quote:
Originally posted by TOR
1. Mike heeft een geheime account hier, die hij ongetwijfeld liever niet prijsgeeft (mocht hij dit doen, zit binnen twee dagen zijn pm box vol).

2. Mike staat erom bekend niet zo graag in de schijnwerpers te staan.



Ja zo slim was ik ook nog wel om die dingen te denken
maar zoals ik al zei: "Of hebben jullie daar ook weer een mooie verklaring voor?" :D :D :D

zo kunnen we natuurlijk nog een tijdje bezig blijven, maar het ging mij toch niet om MIKE zelf ?!?!?!? Terwijl jullie hem maar liggen verdedigen. Lees dan dit nog gewoon een keertje
quote:
Originally posted by Buoyant
Maar daar gaat het mij eigelijk helemaal niet, het interesseert mij ook niet of hij hier wel komt of niet, het ging mij in eerste instantie om de houding van sommige dat ze deden alsof MIKE hun beste vriend was en dat is nu helemaal uit de context "gerukt".

Laten we der nu maar gewoon over ophouden, want dit wordt toch niks en het is helemaal niet belangrijk ...

Xilver
Seg gasten, er zijn beter dingen om ambras over te maken dan dit he ;)

Let it rest already :)
Buoyant
^ is toch geen ambras maken, ieder zijn mening toch ? zolang er maar RESPECT is.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement