return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push) (pg. 5)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Funny you mention that...if only you knew ;)


Je mist t punt een beetje ;)


En wat als t nu Tiësto was? Gaan we m dan ook opeens allemaal een kaartje sturen? Iedereen die langer dan 4 jaar mee gaat als trance liefhebber heeft ook weleens met m gepraat. En OMG hij heeft een keer een briefje geschreven aan een vriendin van me die een keer niet kon komen toen ie nog gewoon hier in Delft z'n plaatjes kon draaien.

Nee, ik durf te wedden dat als iemand hier alleen maar overweegt om Tiësto een kaartje te sturen dattie van alle kanten gebashed wordt. Heeft iemand Tiesto een kaartje gestuurd om m te feliciteren met z'n huwelijk? Don't think so...
Kaidreas
^ik voelde me ook niet persoonlijk aangevallen, kgaf gewoon mijn reden eigenlijk. ma tis nu ook niet dat een kaartje stukken van mensen kost e.. en tis gewoon iets van. proficiat ket... keep up the good work.. we staan achter u.
alle IMHO :rolleyes:


btw: is dat geen goedkope versiertruc?
"ik zie er misschien niet uit als brad pitt, en ik ben niet zo sterk als stallone, maar ik kan wel even goed lekken als lassie..." :rolleyes: :toothless
Zehra
och kom, gewoon jaloers allemaal... ok ik geef het toe, kben een grote fan van MIKE... schiet me dood eh :D
eieregooie
Daar is ook niets mis mee meis :D
Pumaz
quote:
Originally posted by Kaidreas
Er zijn hier mensen die dubbel zo erg zijn op het forum en dan is het nog niet eens voor mike.. maar voor een "wannabe-superstardj"

Slaat dit op Elof-fans? :conf:
Zo ja vind ik het raar, want ik ken er hier geen :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
Je mist t punt een beetje ;)


En wat als t nu Tiësto was? Gaan we m dan ook opeens allemaal een kaartje sturen? Iedereen die langer dan 4 jaar mee gaat als trance liefhebber heeft ook weleens met m gepraat. En OMG hij heeft een keer een briefje geschreven aan een vriendin van me die een keer niet kon komen toen ie nog gewoon hier in Delft z'n plaatjes kon draaien.

Nee, ik durf te wedden dat als iemand hier alleen maar overweegt om Tiësto een kaartje te sturen dattie van alle kanten gebashed wordt. Heeft iemand Tiesto een kaartje gestuurd om m te feliciteren met z'n huwelijk? Don't think so...

Ik denk dat jij mijn punt een beetje mist ;)

Voor jou is Mike misschien hetzelfde als Tiesto, maar voor mij gaat die analogie helemaal niet op. Mike (en Caro evengoed) is een kennis, en zoals ik al heb gezegd, ik vind het niet meer dan normaal dat je voor kennissen die een kindje krijgen een kaartje of whatever koopt. En ik koop dat kaartje dus niet voor "OMG mijn God en idool M.I.K.E.", maar gewoon voor de persoon Mike. En als je niet gelooft dat ik hem ken of vind dat ik gewoon een slijmbal ben, tjah... das jouw recht zeker?
Ik ga hem in ieder geval vanavond een kaartje geven, met daarop de namen van iedereen die hem geluk wilt wensen (en dat zullen er best wel wat zijn ;) ). En als dat me een dikke slijmbal maakt of een irritante interessantdoener, I don't give a ...
Buoyant
^t zit blijkbaar toch wel heel erg gevoelig :rolleyes:
just forget it man. Het is het allemaal niet waard
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
oke bouyant, ge hebt wel gelijk... maar dat geld niet voor iedereen...
ik neem nu Jasper en mezelf. tis door jasper dat ik al een paar keer met mike heb kunnen praten.
op dancevalley kwam hij toch ook maar eventjes met ons een babbeltje slagen. ik vroeg em toen nog... "wat ga je straks draaien?? *kuch*Silver bath*kuch* ik weet niet of het voor mij was, ma zo voelde het wel (maakt me niet uit ze) ma als ie dat dan nog draait----> super ownage.
dus geziet voor een paar mensen is het niet maar slap geslijm voor een persoon dat we niet kennen.


voilà. dat kan misschien belachelijk klinken, maar zelf ervaar ik ook een soort van elektriciteit tussen BeTA en Mike.

hij is trouwens meer aanwezig hier dan je denkt, Buoyant ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by TOR
voilà. dat kan misschien belachelijk klinken, maar zelf ervaar ik ook een soort van elektriciteit tussen BeTA en Mike.

hij is trouwens meer aanwezig hier dan je denkt, Buoyant ;)


hoe weet je dat?
en waarom laat hij dat dan niet even merken?
want anders was ik er nooit over begonnen :)
Aurélie
Gefeliciteerd , de verwachtingen zijn hoog gespannen denk ik voor die kleine :) .

pooley
Stopt is me wenen allemaal.
FredNova
1. het gaat hier zwaar off-topic, als het je niet interesseert, post dan niks aub!!!

2. MIKE leest dit meer dan je denkt (vb. ik stuurde hem de link door van dit topic, maar hij had het toen al gelezen)

3. Ei, ik heb Tijs een mail gestuurd voor zen huwelijk


on-topic, thanx
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement