|
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Icone |
| Dikke proficiat zou'k zeggen! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo... |
 |
|
|
| Xilver |
| Woot, proficiat Mike :) |
|
|
| djcresto |
| we overhandigen hem een icone remix van twixt speciaal gemaakt voor zen zoontje ;) Hij kan het dan direct draaien op TE. |
|
|
| Dark Apostle |
Papa Push geweldig :D
Daar heffen we wel een pint op, proficiat!!!!! |
|
|
| TatanaGirl |
Ne dikke proficiat met jullie kersverse zoon :)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo... |
Ik ben er zaterdag niet bij:sadgreen: dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik ben er zaterdag niet bij:sadgreen: dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub? |
En ook nen dikke bizoe van mij, kzal den 2de april dan wel mijn deel terug betallen, hij is zo lief mijn CD te signeren, nu moet ik de geste ook terug doen in principe
ben zo blij vandaag :D |
|
|
| Pheatus |
P.R.O.F.I.C.I.A.T³ :D
I'm in voor het T-shirt!! (en kaartje offcourse ;))
Tof ideetje, zal dat zeker appreciëren M.I.K.E
M.A.X.I.M vs M.I.K.E zaaalig...:p |
|
|
| Tiger777 |
Proficiat!
en keep up the good work, goeie muzikale genen moeten bewaard blijven voor het nageslacht;) |
|
|
|
|