return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Icone
Dikke proficiat zou'k zeggen! :)
Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...


Xilver
Woot, proficiat Mike :)
Zehra
proficiat! :)
djcresto
we overhandigen hem een icone remix van twixt speciaal gemaakt voor zen zoontje ;) Hij kan het dan direct draaien op TE.
Dark Apostle
Papa Push geweldig :D

Daar heffen we wel een pint op, proficiat!!!!!
TatanaGirl
Ne dikke proficiat met jullie kersverse zoon :)

Groetjes

TatanaGirl
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...


Ik ben er zaterdag niet bij:sadgreen: dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik ben er zaterdag niet bij:sadgreen: dus wil iemand zo lief zijn om mijn naam ook op het kaartje te zetten aub?


En ook nen dikke bizoe van mij, kzal den 2de april dan wel mijn deel terug betallen, hij is zo lief mijn CD te signeren, nu moet ik de geste ook terug doen in principe

ben zo blij vandaag :D

Pheatus
P.R.O.F.I.C.I.A.T³ :D

I'm in voor het T-shirt!! (en kaartje offcourse ;))
Tof ideetje, zal dat zeker appreciëren M.I.K.E

M.A.X.I.M vs M.I.K.E zaaalig...:p
Tiger777
Proficiat!

en keep up the good work, goeie muzikale genen moeten bewaard blijven voor het nageslacht;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement