|
In welke provincie woon je? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| lievez |
OVL |
|
|
| Pumaz |
| Nog net Oost-Vlaanderen :D |
|
|
| Xilver |
Den anvers, joenge
En al wa ze zeggen over dikkenekken in Antwerpen, da's ni waar, wij zijn de meest bescheiden mensen van de wereld... |
|
|
| pooley |
ah ja zeggen ze allemaal
" 't stad ", zegt genoeg ! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | | Originally posted by Xilver En al wa ze zeggen over dikkenekken in Antwerpen, da's ni waar, wij zijn de meest bescheiden mensen van de wereld... |
Dan ken ik raar genoeg veel uitzonderingen :rolleyes:
Nee niemand van jullie, maar toch meer dan 5 :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Den anvers, joenge
En al wa ze zeggen over dikkenekken in Antwerpen, da's ni waar, wij zijn de meest bescheiden mensen van de wereld... |
Daaroem da ze in de metropoohl wone zekers :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:p |
Den Vlaamsch Brabant |
|
|
| Gladius |
| btw, nice logo van vlaams brabant. MS-Paint is L33T! |
|
|
| Pheatus |
De West-Vloamsche Polders :cool:
 |
|
|
| Tiger777 |
| ik vin da toch maar een triestig ogend leeuwke zenne! |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik vin da toch maar een triestig ogend leeuwke zenne! |
'tis een vriendelijk/beschaamd leeuwke :p
we zijn dan ook de vriendelijkheid/beschaamdheid zelve (NOT :toothless ) |
|
|
| Tiger777 |
Als er bij ons lawaai is in auditoriums, zijn het altijd de West Vlamingen die ge hoort. Die gasten hebben een komisch dialect waar ge geen fluit van verstaat :p
"eej, gommen gon baggheren?" wilt zeggen: "wil je gaan poolen?":clown: |
|
|
|
|