|
In welke provincie woon je? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TatanaGirl |
Ik ben ook een Limburger in hart en nieren ;)
En mij verstaan ze ook redelijk goed, alleen soms wat dialectische woorden ertussen :)
Greetz
TatanaGirl |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Ik ben ook een Limburger in hart en nieren ;)
|
tututututut en dat Amerikaans bloed dan? Dat stroomt toch ook door dat hart ? :D |
|
|
| TatanaGirl |
| quote: | Originally posted by Buoyant
tututututut en dat Amerikaans bloed dan? Dat stroomt toch ook door dat hart ? :D |
Ja, da stroomt zeker door mijn hart. Maar ik voel me toch nog een beetje meer Belg als Amerikaan hoor ;) |
|
|
| mellow_head |
| LIMBURG FOKKEN RULEZZZZZZZ!!!!!!!!:eyespop: |
|
|
| Aurélie |
| Thuisbasis in Vlaams-Brabant (Leuven) maar minstens 5 op 7 int "stad" aanwezig :p . |
|
|
| Push2005 |
Ik stootte hier toevallig op tijdens een search.
Kwestie van wat representatiever te zijn heb ik nu pas mijn vote uitgebebracht, ook voor 'ns wat West-Vlaams tegenwicht te geven.;)
Gooo WVL :tongue2 |
|
|
| mellow_head |
| West-FLuuteren? Die verstaan geen klote :p Ammel boeren ;) |
|
|
| Nyah |
| Ik heb een tweede stem nodig :o |
|
|
| mellow_head |
| Ik ook, kwil op Animé land stemme rofl. |
|
|
| Synthesia |
O-VL hier
het Land van Waas om preciezer te zijn :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by mellow_head
West-FLuuteren? Die verstaan geen klote :p Ammel boeren ;) |
sTFU West-vloanderen >>>>> limburg |
|
|
| Antony |
| zoveel limburgers... ma als die draaien gelijk ze spreken, ligt de gemiddelde Bpm daar dan lager? |
|
|
|
|